2007年5月12日 星期六

給媽媽s的信!

各位mami, 準媽咪同埋我個親愛嘅媽咪:

Happy Mother's Day! 母親節快樂!!!!

今個母親節嘅感受特別唔同, 因為自己都就快做媽咪喇~~~ 先至開始明白做人媽咪係幾咁偉大同幾咁辛苦嘅事!!

首先懷胎10月又嘔又攰又水腫又腰酸背痛再加埋瞓得唔好.... !!

而且另一樣好慘慘就係要犧牲左條腰... 變左一個大冬瓜!! 有時望住自己都幾擔心到底生完會變左點呢? keep唔keep得番咖??

然後, 生左bb出黎, 要揍要照顧要擔心要愛錫..... 人生就咁唔同晒lu~~~

另外, 要借呢個機會同我媽咪講聲sorry!! 我呢個衰女反叛時期令你嘅激心勞氣一定係好傷心好難過, 請你原諒我當時嘅無知啦~~~ 我好珍惜同感恩我地而家好好嘅關係!! !!

BB Cary錫媽咪!! (多謝貓貓教我加框, 好easy!! )

好期待生左baby出黎, 真係做人mami嘅感覺, baby我會加油咖喇~~~ 我諗下個母親節我應該會有更深更真嘅感受!!

各位, 再一次祝母親節快樂!! Happy Mother's Day~~~

Cary

2007/5/13 母親節


16 則留言:

  1. happy mothers day ^^ Cary ^^

    回覆刪除
  2. Happy mothers' day!!!!!!

    回覆刪除
  3. happy mathers day

    回覆刪除
  4. Cary: 多謝你來我的blog 留言呀! 其實我都係0707 準媽媽黎架,我預產期係7 月初呢。希望我地的bb 都係又健康又開心,同埋希望我地之後可以有機會share 多d 啦 祝母親節快樂!

    回覆刪除
  5. 今個母親節,我已經當自己係主角一份子啦! 感覺更加特別!! happy mohter's day to you too !!

    回覆刪除
  6. 終於體會到媽媽0既心情哩~~ 媽媽就是會在你反叛時激心勞氣, 然而在自己最需要幫助0既候, 作父母的總會為子女披風擋雨。 這就是家人。 祝你母親節快樂! 金

    回覆刪除
  7. 祝母親節快樂, 下一年就多個人仔陪妳慶祝, 到時就更新開心啦.

    回覆刪除
  8. 希望您生個乖乖囝囝, 做個開開心心快快樂樂嘅媽媽啦

    回覆刪除
  9. 雖然墨魚仔已經出0左世4個幾月, 不過我仲好懷念舊年大住個肚過母親節呀~~~

    回覆刪除
  10. 準媽咪...母親節快樂呀!!

    回覆刪除
  11. 雖然遲佐, 但都祝你依個準媽咪, 母親節快樂! Happy Mother's Day!

    回覆刪除
  12. happy mother's day呀!!!

    回覆刪除
  13. 噫, 好似維園喎! 我細個住銅鑼灣, 成日係維園玩架!

    回覆刪除