2007年5月15日 星期二

陀仔樣???

母親節嗰日同爸b影完相, 比部digital camera佢睇下有無朦, 爸b睇下張相再睇下我...

跟住話:

咦!! 就咁睇唔覺.... zoom埋去先發覺, 你真係有d陀仔樣喎!!!

哎呀~~ 係咪即係個鼻哥大左, 同埋醜樣左呀????

baby,

你要乖乖地呀~~ mami陀住你不單只變左大冬瓜, 行路又慢又似企鵝, 覺又瞓唔好, 而家連樣都變埋!! 不過最緊要係你健健康康, 最好就溫柔d, 唔好踢到我咁痛啦

聽日又係去見醫生嘅日子喇, 又可以見你喇!!! 仲會去埋QE同埋去護協shopping埋走佬袋嘅野!! 要早d瞓喇!! gd night~~~


16 則留言:

  1. 我諗同陀仔陀女無咩關係o既... 睇你個樣 (在之前的blog) 都絕對無醜樣到,唔好唔開心! 我bb 都係囝囝黎架,雖然我暗瘡照生 (有b 之前都有暗瘡架啦),但個鼻無大到呀!

    回覆刪除
  2. 係呀, 應該無關呱... 我有無陀bb都係鼻大大 , 不過有人話我陀緊bb嗰陣個樣好似惡咗啲喎

    回覆刪除
  3. CARY ,好快姐, 仲有個幾月咋, 捱埋佢啦

    回覆刪除
  4. 陀仔真係有陀仔樣, 不過你已經好好, 好多人陀仔會生晒暗瘡, 個鼻好大架~~~你都無變, 都仲係咁靚, 唔需要擔心~~

    回覆刪除
  5. 個鼻大左要好久先會細番嫁~~

    回覆刪除
  6. 我都聽聞過陀仔個樣好樣衰, 面腫鼻腫 好驚呢~~~~~

    回覆刪除
  7. 仲有個幾月咋...唔駛驚喎, 你依然咁靚女, 無變丫烏婆呀!!

    回覆刪除
  8. 你依然仲咁靚女 !!!無事喎   仲有個幾月 !加油

    回覆刪除
  9. 有 d 人陀仔有陀仔樣, 有 d 人無, 好明顯, 你係後者啦~~~

    回覆刪除
  10. 我琴都比個學生個阿婆話我真係成個陀仔樣咁啊, 塊臉圓哂,又包咗好多,手臂又粗咗,唉~唔知幾時可以slim 番呢??

    回覆刪除
  11. 我聽人講,如果陀住嗰個係BB仔,係背面睇係有腰的,個肚尖啲,唔似大肚。但如果陀的係BB女,個肚就會橫啲。

    回覆刪除
  12. 我都唔覺你好明顯有變, 依然咁靚女~~ 仲有7個weeks左右ja, 我地要一齊加油呀

    回覆刪除
  13. 係陀仔樣都幾好呀, 我見我表姐 & 表妹陀仔丫, 一個個鼻大過成龍另外一個滿面都係瘡瘡呀, 一見佢地兩個就真係嚇暈我呀

    回覆刪除
  14. Sorry 打錯字呀...    係"你個陀仔樣幾好至真呀"

    回覆刪除
  15. 我陀我個仔既時候...我老公話我 成龍上身 ......

    回覆刪除
  16. 聽日吉之島大減價 (17-20日), 如果要買bb野可以去掃貨呀!

    回覆刪除