2007年5月16日 星期三

5月15日 - 上半場 - 又一次紅酒會

尋日老公一早8:30先放工, 跟住瞓少少又起身出去玩喇, 真係睇見佢就眼瞓

!!

做乜唔瞓呢?? 因為佢班同事又攪"紅酒海鮮會"喇!!

上一次嘅gathering原來係06年9月29日, 我已經開始左寫blog,

即刻可以睇番

上次我都有得飲紅酒同食海鮮咖, 今次就...............得個睇字!!

不過比起上次好似少左好多海鮮咁?? 可能佢地癈事引誘我咁可憐!!

今次有大東星一條(太大條, 分開左整), 青口&蝦

今次嘅兩位大廚係: 清清&肥!! !! 佢地仲特登整左斤菜比我食添



其實我地去左兩個威威同事屋企, 分別參觀左好貴嘅紅酒櫃同埋sharp蒸焗爐!!

而且又分別參與左兩種4人活動: 鋤大dee & mj!! !!!



5 則留言:

  1. 嘩~睇見多流口水啦 ,你上年去個friend屋企,d海鮮全部都係自己整架?好勁

    回覆刪除
  2. 真係好識享受呀﹗又海鮮又紅酒~~

    回覆刪除
  3. 呢個爛賭媽咪呀, 鋤大dee & mj都有你份既

    回覆刪除
  4. 喂~ cary , 我好 like 妳個 kodak 好似菲林底片呀, 點整呀? 比個 software 黎玩下先

    回覆刪除
  5. 哈哈! sammis, 咁都比你發現左.... !! linda,  上年嗰次係我home黎咖!!d海鮮咪係d美男整咖囉 蚊芝, 係好正咖... 不過今次我都無份 騫佑媽, catcat教我咖, msn見到send比你教你用, 定係比個link你download自學??

    回覆刪除