2007年5月7日 星期一

水腫


近一個星期開始水腫!! 腳腫同埋手指都有d腫, 所以有d手指痛!!

有mami話用鹽水浸下腳會好d, 所以威威就成日整比我浸喇!! 希望快d好d啦!!

就咁肉眼睇都覺得腫, 係咪即係好嚴重呢??

尋晚去西環同5e表姐一齊dinner完, 上去5e屋企, 5e都話我變左腳!! loulou又話同去macau時比較腫左好多!! 今晚去yoga, linda都話覺得我對腳腫左!!

要努力d浸腳同埋多d朗高對腳先得


16 則留言:

  1. 人地話三腫三消就生得啦喎

    回覆刪除
  2. 其實浸腳無セ幫助嫁,我果時有咗八個月度隻腳腫到着唔度涼鞋添呀 浸完都無變,其實大多孕媽媽到咗八九個月都會有水腫情況嫁,你不如瞓覺時用枕頭"涼"高對腳瞓吖,會好少少嫁

    回覆刪除
  3. 我見你前兩日張相...塊面仲好瘦而且手臂一d都唔肥,塊面尖尖皮膚仲好滑添,你有無照過係仔定女呀?見你皮膚仲咁好...我估係女

    回覆刪除
  4. 我大肚至生都未腫過~~ 只是吊鹽水時手腫到好似發水包包咋

    回覆刪除
  5. 軒媽 : 我都係呀, 大肚至生都無腫過, 買鞋都係買番同一個碼, 所以無三腫三消就生0左墨魚仔~~~

    回覆刪除
  6. 我仲未有腫呀~~唔知遲下會唔會..........

    回覆刪除
  7. 我陀卓蔚時都有腳腫,差不多了,我記得我個friend結婚時(五月),我都有腳腫,卓蔚都係七月出世的。我隻隻仲變了少少紅色添呀!

    回覆刪除
  8. 醫生話唔夠鈣先會腳腫呢...有冇食鈣片呀? 屎啦..唔食得榴槤咩? 我一個星期食一個呀!!

    回覆刪除
  9. 我腫到成個人變晒樣架,好似一隻肥豬!

    回覆刪除
  10. Baby彤: 不過好多人都無腫咖!! 雅妮媽媽: 我而家瞓覺時都有用枕頭"涼"高對腳瞓!! 不過又要側睡又"涼"高... 瞓瞓下實走晒位 !! 你無睇我個baby個4d樣咩?? 我個bb係仔仔黎咖! 我個鼻其實都大左d喇!!! 暗瘡就好叻咁生係後頸, 影相唔多覺 !! 希望跟住嗰2個幾月都keep住唔好大變啦 軒媽: 點解要吊鹽水呀??? 墨魚媽媽: 你就好啦!! 我已經大左一個碼喇!! catcat: 唔腫咪好囉!!! 卓蔚媽: 嘻嘻!! 咁多野都同你一樣嘅!! 如果同你一樣唔洗痛好耐好易咁生到bb出黎就好喇 !! peony: 哎呀!! 一個! !! 唔緊要啦!! 而家開始唔好食啦!! 好似話同mango一樣, 濕毒..., 但又有d人話好補!! 我都唔知道!! !! 不如再問下bk d mami?? 我有食鈣片呀!! 又有drink milk!! 唉..都係腫...!! 係咪食野太salty呢?? ka yan: 係咪最後變腫呀?? 醫生有無話點解?? 我都好驚愈來愈腫!!

    回覆刪除
  11. 我生瑤瑤果時都無咩點腫, 有少少囉, 可能我肥, 唔多覺.....不過醫生同我講, 好多大肚婆都會腳腫, 係好正常, 如果岩岩陀就腫就唔得喇~~~~你試下唔好食咁多咸野, 可能會好的.  不過唔緊要喇, 你威威咁錫你, 等佢日日整水比你浸, 等你甜生心頭~~~~

    回覆刪除
  12. 試下每日飲杯豆漿,我在媽媽肚肚時,爸爸時常都自己煲豆漿比媽媽飲,加小小燕窩仲好tim. 不過最好做多d運動

    回覆刪除
  13. cary, 你對腳真係腫得好明顯, 你快d long高d對腳, 我有一晚都係咁, 對腳好腫好重, 個日小便量又少wor, 之後夜晚瞓既時候long高對腳, 去左幾次toilet,  對腳就好d了........

    回覆刪除
  14. 個個大肚婆剛生完都吊架~

    回覆刪除
  15. 係呀~我0個時都無腫過,所以都無諗過咁快生左~

    回覆刪除
  16. 平時多D墊高對腳﹐有D幫助架﹗我陀仔果陣對腳腫到反光架﹗

    回覆刪除