2007年5月3日 星期四

攰...........

好攰..............!!

今朝一早老公返工, 8點就醒左, 跟住就瞓唔返.....

下晝約左0707mami linda一齊去行街!!

第一站, 帶左佢去"勝香園"食蕃茄面同混醬多!! lumlum!! 我識路喇!! 勁!!

then, 我地去左H&M!! 點知.... 一睇睇左幾個鐘頭, 大家都試左好多轉衫!!

最後, 仲發現二樓有大肚衫, 又試多ROUND!!!! !! 

好少shopping嘅我今日真係super透支....! 不過兩個大肚mami一齊行街又好hap!

節目仲未完喎, 因為我地夜晚book左去做yoga, 唔可以因為行街街攰就唔做嘅, 所以我地遲左15分鐘都去上堂!! 好乖乖!!

最後, 同突然surprise, 出左黎旺角接我嘅老公去dinner!!

而家要快d babyplus完瞓喇!!! 因為明天要一早去監考!!

good nightnight!!


10 則留言:

  1. 行多d都好架, 易生d架.

    回覆刪除
  2. H&M..... 太多人喇, 去到我淨係睇亞 b d 0野, 自己果 d 都無睇到......

    回覆刪除
  3. 我五.一果日去想食不過佢同九記都無開啊, 失望!!!!

    回覆刪除
  4. 我每次睇完你的 "活動", 真係佩服你的精力, 大住個肚都可以做咁多野樣, 不過行多的, 做多的運動會容易生的, 收身都會快的~~不過要量力而為呀~~~

    回覆刪除
  5. cary: 真係好鍾意睇妳個blog, 好有活力. 同我比.....你太叻啦.... 快些乖乖休息吓啦...   

    回覆刪除
  6. cary 你真係好鬼勁 ^^ .....好 energetic

    回覆刪除
  7. 我仲未去到果度食嘢呀 睇怕都要等生完先有得去食!

    回覆刪除
  8. 仲有兩個月,加油呀.

    回覆刪除
  9. 你同linda 2個咁勁既~~ 今日我同老公行左3個鐘, 返屋企即時要眠返2個鐘

    回覆刪除
  10. 同我上次去的行程一樣呀! h&m我都買左件喂母乳的上衣, 你地買左什麼呀?

    回覆刪除