2007年5月29日 星期二

5月28日 - dinner together ^^

逢星期一同星期四都係我同linda兩個大肚妹去yoga嘅日子, 其實都好多謝有佢陪住我一齊去做!!

因為人始終都有隋性, 個腦成日會諗:"今晚落雨不如唔好去啦!!",  "今日咁攰不如偷懶一次啦!!", 哈哈!! 唔知道係人人都會想偷懶定係我真係特別懶呢!! 但係由於我地兩個一齊去, 有個伴, 而且多數都約埋一齊去, 所以我都無偷過懶呀!!! !!

我地兩個有時去yoga前會一齊食野行下, 做完走嘅時候就多數各行各路, 搵番自己個老公!! 點知道尋晚兩個hubby都黎左接我地!! 所以我地就4個一齊去左"魚米之尊"dinner喇!!! lumlum~~~





10 則留言:

  1. Cary,你個朋友Linda件衫,你也有一件喎!

    回覆刪除
  2. 卓蔚媽:  你好細心呀~~~ 我地遲早會同一日撞衫, 然後做大肚twins!!!

    回覆刪除
  3. 大住肚做瑜珈有乜好處呀 ?? 容易d生 ??

    回覆刪除
  4. 真係好鬼唔抵得你嫁,大住肚都咁靚,仲要手臂又唔肥喎....

    回覆刪除
  5. 我有時做完會覺得唔係咁舒服架, 你有無啊

    回覆刪除
  6. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年5月29日 晚上10:34

    Yes, very attractive pregnant woman poh!

    回覆刪除
  7. 有無試過撞衫呀?

    回覆刪除
  8. 2 個大肚婆朋友一齊真係好開心0架(我都試過), 因為大家都有共同話題0麻~~~

    回覆刪除
  9. 差幾耐就生得啦? 好心急啊 ~~~

    回覆刪除
  10. cary 你點止有一條呀, 幾隻色添啦 ~    

    回覆刪除