2007年5月23日 星期三

5月23日 - 產前嬰兒沐浴研習班

今日好乖, 一早起身去左葛量洪健康院參加另一個研習班 - 產前嬰兒沐浴研習班!! 上次去左個母乳餵哺研習班, goodgoodgood~~ 所以今次又去聽下!!

原來唔係用假baby示範冲涼only, 係有一個啱啱出世幾日, 臍帶都未甩嘅bb做示範, 由姑娘幫佢冲一次!! 好得意呀~~~ 好細粒, 好軟林林咁.... 而且仲好乖, 只係喊少少, 任個姑娘擺佈!! 我肚入面就係有個咁細粒咁cute嘅bb喇~~~ 攪到我好心急想見下自己個baby!!不過都係足月先見啦, baby~~

在場有成十幾廿個大肚mami同好多daddy!! 可能好多daddy都知道冲涼嘅重任多數係交比佢地!! 個個都好乖咁去聽&學!! 威威今日返工所以無份, 如果下個月嗰堂撞啱放假就同佢再聽多次啦~~~

睇左一次都係唔係好sure自己同baby冲涼掂唔掂~~~~ 初生baby好似好軟綿綿, 唔知道會唔會整親佢, 不過到時就一定得咖喇~~~ 仲有我姑姐 - baby姑婆會幫手呢~~~

哎呀~~ 仲未買浴盆仔就真~~~ 下個星期二(29.5)會同老公去QE聽陪產嗰個TALK~~ 到時去買啦~~


10 則留言:

  1. 你好!!! 哈哈...唔使驚, 呢d係母親嘅天職, 當你抱住bb嘅時候, 你自然就會知道點做同點樣保護bb架喇。 不過母乳餵哺就真係要學習多d喇, 有d人話好易, 但係我...我就覺得好難喇。

    回覆刪除
  2. 我今個禮拜五都會去上母乳研習班啊,唔知同你講o既一唔一樣呢? 而六月頭就會上埋o個沖涼,你知我間健康院幾麻煩架啦,佢要我聽哂d講座先可以上,所以咪搞到咁遲lor,不過唔緊要下個月就會得閒d架啦. 教少好多個

    回覆刪除
  3. 哈哈, 唔記得唔緊要, 呢度有條片教點同 bb 沖涼0架~~~ http://www.fhs.gov.hk/tc_chi/mulit_med/vcd/vcd_bb.htm l

    回覆刪除
  4. 做媽媽爸爸都會頂硬上,自然會識,只要小心啲! 我們未生前就時常pratice,因若只想到時算,真係會錯漏百出的! 初初子謙頭星期係子謙爸爸同佢沖涼的! 之後才我接手!不過之後都係我沖,因爸爸已經有點忘記點沖 (其實因子謙越來越大,郁手郁腳無時停,他怕失手! )

    回覆刪除
  5. 我都好擔心自己到底同Baby沖涼會唔會有困難呢?

    回覆刪除
  6. d講座基本上我;3聽哂啦,不過都仲係好擔心到時'乸'手唔成世呀

    回覆刪除
  7. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年5月23日 下午1:59

    You will learn it pretty quick!!! It's an experience matter! Have fun with it la!

    回覆刪除
  8. 你買盆仔既時候買埋BB沖涼網啦, 幫BB洗白白時冇咁易'扇'手, 大楷B都用左幾個月架

    回覆刪除
  9. 其實幫BB沖涼都係工多藝熟架咋!

    回覆刪除
  10. 沖涼呢樣野,唔使驚,只要你硬住頭皮沖過第一次,之後就好易攪傢喇~!再唔係,我借個細仔俾你練習~!哈哈~~

    回覆刪除