2007年5月6日 星期日

煲薑醋

尋晚去威威婆婆屋企, 發現煲薑醋行動原來已經開始左喇!!!!! 唔該晒婆婆&奶奶!!

呢煲係專for我食嘅!! 內有8斤薑, 已經聞到好香!!

而呢d係8斤薑嘅薑皮, 第時要黎煲水冲涼嘅!! 已經曬乾左可以備用!! !!

原本8斤薑嘅薑皮都只係得一碗咋!! 奶奶話仲要整好多, 陸續有來!! thanks again & again!!!


24 則留言:

  1. 生完bb之後,我冇用薑皮煲水沖涼,因為我覺得沖完涼快啲抺乾身就得...而且我仲有洗頭添,當然好快就用風筒吹乾啦

    回覆刪除
  2. 你奶奶對你真係好...好羨慕...

    回覆刪除
  3. 你地個個都好快手呀, 我mami話2x號先開始幫我煲

    回覆刪除
  4. 我坐月時,都有用薑煲水沖涼同洗頭,我都估唔到用薑水洗頭而唔用洗頭水都會好爽架。總知坐月時補好個身體,就會好好架啦,我都係咁補好咗,唔會好似未生BB前咁成日手腳冰冷。記得那時多數食田雞飯、雞飯、薑飯.....真係食到好怕,但估唔到又幾好。

    回覆刪除
  5. i love your grandma and 99 soooooo much~

    回覆刪除
  6. 我最喜愛的食物

    回覆刪除
  7. 我起身監考喇!! 晏d再覆各位

    回覆刪除
  8. 我坐月時, 都有用薑皮煲水沖涼用洗頭呀~~~  不過可能我個底太勁(超級熱底), 所以 d 補0野食唔到, 咩雞酒、藥材酒, 甚至薑都食唔到, 一食就牙肉腫同喉嚨痛, 燉雞都要清燉......

    回覆刪除
  9. 要咁早就開始煲架啦  你婆婆同99真係好錫你, 佢哋自己刨架, 我99話而家出面有人幫刨薑, 唔使咁辛苦喎

    回覆刪除
  10. 如果你開刀記住唔好食呀,只可以食薑嫁咋

    回覆刪除
  11. 好味 , 好期待呀

    回覆刪除
  12. 嘩....an lin 有煲..你又煲...我奶奶唔知幾時開始煲呢.....

    回覆刪除
  13. 豬媽媽: 我都打算洗頭!! !!不過應該會用薑水洗!! 巨寶大寶小寶寶: 你都有好媽咪煲燕窩呀!! sammis/peony: 唔洗急! 總之bb出世前開始煲就得啦!!   卓蔚媽: 真係唔洗用洗頭水都好爽? ? 咁神奇!! 等我又試下先!! ar lin: thanks!! !!我都發覺自己好幸福! 真係好感激!!! vldasky/fishtissue: 哈哈!! 有機會請你地食啦!! 墨魚媽媽: 我又係熱底咖我諗!! 希望我都食到d啦!!! Mug師奶: 佢地話出面可能刨晒落地下, 驚污糟!! 所以都係自己刨最安心 雅妮媽媽: 如果開刀就唔好食薑醋?? 咁只可以食薑係咪裡面d薑???

    回覆刪除
  14. 我果時坐月要等的"惡露"清晒我阿媽先比我食薑醋同雞酒, 醫院都係咁教, 如果唔係, "長流不息"..哈哈... 我都有用薑皮沖涼, 每次沖涼就好似天賜咁, 好好真惜每一滴既薑水, 因為唔會好大煲, 又唔可以加水喉水...

    回覆刪除
  15. cary, 薑皮真係要用好多好多架, 妳呢次得一碗仔, 可能只夠1-2次沖涼咋

    回覆刪除
  16. 你地咁怏就開始左啦, 我99不在香港, 我會自己煲, 打算19/5先有時間攪; 點解係8斤薑, 咁幾多斤醋呀  可否代問下d份量呢? 我99話到時唔夠薑皮煲水沖涼, 就用薑煲水都得wor, are you agree ?

    回覆刪除
  17. 家有一老如有一寶

    回覆刪除
  18. 個個都開始煲啦?我奶奶仲懶懶行呀

    回覆刪除
  19. 你仲有一個月生?  咁快煲薑醋?   唔驚天口熱變壞?

    回覆刪除
  20. 個個都開始煲醋了, 我都係時候鞭策一下我mami

    回覆刪除
  21. 係呀...淨係食得了裡面d薑咋

    回覆刪除
  22. 我完之後, 咩都無用無食, 因為我好怕薑個種味~~

    回覆刪除
  23. yummy yummy!!! 我上黎陪你坐月呀 ~~~

    回覆刪除
  24. 要咁早煲薑醋ga?

    回覆刪除