2007年5月24日 星期四

花師奶~~~


今日買左個花師奶散紙包~~~ lumlum~~~ !! 雖然佢好醜怪但係好好笑~~~

大家有無睇過呢套卡通??  叫"我們這一家"!! 好攪笑咖!


有興趣上youtube睇下啦~~~


16 則留言:

  1. 我有睇過,連我老公都話好睇! 咁啱我今日都見到個花師奶鬧鐘,都有d想買,不過格下價先!

    回覆刪除
  2. 我妹夫成日話我個妹似花師奶嫁

    回覆刪除
  3. 哈~~我都覺得我好似花師奶架

    回覆刪除
  4. 花師奶個樣有 d 似 Q太郎喎.....

    回覆刪除
  5. 我有睇呀...好好笑架!! 佢最鐘意唱"別怪他"丫嘛  邊度有得買呀?

    回覆刪除
  6. haha....... 我都睇過花師奶呀! 真係超搞笑! 我老公都好鍾意睇呢~~

    回覆刪除
  7. 我係花師奶fans 來呀!! 別怪他...別怪他....

    回覆刪除
  8. 我們這一家真係好好笑架  別怪他.....別怪他.....

    回覆刪除
  9. 蘋果媽媽都係Fans嚟㗎 ~

    回覆刪除
  10. 我學校有個老師個樣都好似花師奶!

    回覆刪除
  11. 我本來都唔知呢個係邊個, 但識咗一個 blogger VickiE 之後, 就開始知道呢一家人喇。

    回覆刪除
  12. 我都係花師奶fans來架, 之前見到申請credit card 有得送花師奶公仔,但我老公話好核突喎

    回覆刪除
  13. 你係邊度買架?好得意呀!貴唔貴呀?我有睇過一、兩集,好搞笑!但係要返工,無得追,唔知有無出漫畫呢?我睇個集係圍繞花先生出糧日同晚餐食乜有咩關係,好好笑!  

    回覆刪除
  14. 大家甩到花師奶都好happy呢, 而且一定會諗起"別怪他..... "!! hehe~~~ 我係葵涌廣場頂樓買咖~~~ $29咋~~~

    回覆刪除
  15. 我同老公都好鍾意花師奶...

    回覆刪除
  16.   花師奶 ~~ 花師奶 ~~ i  love you very much ~

    回覆刪除