2007年5月18日 星期五

打機日^^

好興奮, 好lumlum, 好happy~~~

一直諗緊會唔會買部NDS黎玩, 但又怕生完baby無時間玩....., 考慮左一排, 嗰日去紅酒會傾開原來阿葉有部NDS好少玩, 哈哈~~ 可以借比我玩!! !!

尋日老公就攞左部機返黎比我喇~~~~~~ 於是, 今日嘅節目就係搵game試game喇~~~~ 好happy!!

再加上loulou過左黎同我wifi 2play!!

佢仲帶左佢收到嘅禮物 - 一部Wii同d game過黎添~~ 我地都仲未得閒開始玩Wii!! 哈哈!!

今日係我地嘅打機日!! !! 等埋老公放工一齊玩

baby都係肚度好興奮咁踢黎踢去, hehe~~~!!

see you la~~~


7 則留言:

  1. 呵呵 我屋企XBox、wii、nds、psp、ps2都有 不過媽咪成日都要忙住湊我   所以已經好耐冇同佢地接觸喇 妳baby未出世之前要盡情玩樂呀!

    回覆刪除
  2. 係啊, 有得玩就盡情玩啊, bb出左世就無咁既時間架喇.

    回覆刪除
  3. 我都好想買nds,不過都係冷靜先,之前送俾老公部 Xbox 都無點玩過!我最近玩緊psp既virtua tennis3,好好玩!

    回覆刪除
  4. 呢排我無寵幸我部NDS呀..等我陣間都搵佢say個Hi先~

    回覆刪除
  5. hi 你好嗎? 玩will要小心d 隔離個o個

    回覆刪除
  6. NDS.... 真係可以帶比人好多歡樂!!!

    回覆刪除
  7. 因為個女,所以我買左部NDS,但買左番黎竟然係我老公玩得最多 而家我都考慮緊買wii,因為有朋友話玩will game可以當做運動,順便減埋肥

    回覆刪除