2007年5月14日 星期一

5月13日 - 母親節正日@嫲嫲home

母親節正日, 威威要返中!!

我就自己入左天水圍嫲嫲屋企! !! 一家人好happy, 仲同阿媽爸b細佬妹妹一家五口落左樓下行左陣商場!! 好耐無試過喇~~ lumlum~~~

今次我記得影低嫲嫲牌魚翅喇~~~ !! 我由下晝到夜晚總共食左6碗, yummy~~~~


17 則留言:

  1. 食左6碗?? 勁呀~~ 亞 b 有口福0羅~~~

    回覆刪除
  2. 六碗 ????好擦得呀

    回覆刪除
  3.  好正呀 ~ yummy ~ 

    回覆刪除
  4. 兩個人食六碗都好正常吖!  yummy yummy

    回覆刪除
  5. 你隻腳真係腫喎, 唔知點解覺得你阿b會早出世...

    回覆刪除
  6. Cary....食得就食多啲啦....唔好怕肥呀..................BB緊要啲呀..而家..

    回覆刪除
  7. MOTHERS  DAY
    大家都happy~~happy

    回覆刪除
  8. 咁多 , 怕唔怕唔消化啊

    回覆刪除
  9. 好味道呀~~~食多啲呀...準媽咪!

    回覆刪除
  10. 嘩!你D食量好驚人吖!之前睇到你篇水腫,我聽人講,話三腫三消就生得,你預產期幾時吖?係咪近啦?我個friend第三次消腫後,第二朝就穿咗羊水,夜晚十点半就生咗,比預產期早咗一個星期,BB依家兩歲啦!咪就係我契仔囉!

    回覆刪除
  11. 六碗咁勁  我飮湯最多都係飮3碗咋.......

    回覆刪除
  12. 6碗 ? 你阿b一定好鐘意食魚翅, 你要快d叫你嫲嫲教定你整, 仲有仲有叫威威儲多d錢買魚翅俾baby食呀~~~

    回覆刪除
  13. 6 碗????? 咁真係好好食喎......

    回覆刪除
  14. 6碗咁多呀 ~~~ 呵呵, cary你好好胃口啊 ~~~

    回覆刪除