2007年5月21日 星期一

Mother Comfortable Pillow ^^

尋日吉之島"吉日"最後一day, 老公終於得閒同我去行下喇!!

我地只係買左少少野, 就係以下嗰d喇, 8折又真係幾抵.., 唔怪之得d人好似唔洗錢咁瘋狂啦

我最鐘意呢個Mother Comfortable Pillow, 而且買到我至愛嘅粉藍色, lumlum~~

有9種用法, 第時餵奶奶又可以用, 生完當水泡坐又得, 又可以拆個套出黎洗!! goodgoodgood~~~

一路都打算買個豆豆cushion去墊住baby餵奶奶, 唔知道點解唔見晒?? 搵極都搵唔到??? 結果買左呢個pillow, 用bebechhichi做model試下先!!! 都好似好舒服, baby, 你未出世之前就比我當住攬枕陪mami瞓覺先啦!!


19 則留言:

  1. what happen to you?!!

    回覆刪除
  2. 無事無事... 我出左去yoga未返到home, 老公幫我留位咋

    回覆刪除
  3. 又幾正喎! How much呀? 睇落係咪都有 d 豆豆cushion質感?

    回覆刪除
  4. 個 pillow 好正呀,幾多錢呢? 我都有諗過買類似的 pillow,但見到d 都係好貴,所以到而家都未買...

    回覆刪除
  5. 我錯過了, 相信還有下次的吧

    回覆刪除
  6. 咁快買定奶咀啊......唔好習慣左俾bb啜啊, 到真係有需要先俾, 如果唔係好難戒架.

    回覆刪除
  7. nice shopping!!! 你好似愈買愈開心喎~~~

    回覆刪除
  8. 借問聲個pillow幾錢阿?我問左好奈啦!!! 我都好想買阿!

    回覆刪除
  9. 個pillow好正喎~~~~~

    回覆刪除
  10. 個pillow係藍色企鵝專櫃搵到, 原價就$288, 8折完就$232!!! 我覺得都ok抵啦, 因為佢都好多用處, 上次係荷花見到類似嘅超級貴咖 !! 佢裡面唔係豆豆, 係棉花feel, 好似枕頭咁!!

    回覆刪除
  11. 藍藍媽: 奶咀, 我地都係以防萬一, 買定先 !! 未必用咖!! 多謝提醒~~~

    回覆刪除
  12. Mother Comfortable Pillow ...呢個又幾正喎...........

    回覆刪除
  13. 有個咁舒服既pillow就唔怕餵奶辛苦喇 ... 餵奶/人奶真係好攰架~

    回覆刪除
  14. 那時我買了一package 的nuk奶煲+奶瓶+...當中包了nuk奶咀. 到時你可留意下...當bb食nuk奶咀時, 那nuk奶咀的型是彎彎順著咀&面形, 剛好"cup"住面仔, 會另bb: 1) 因食住奶咀通常都有口水...又濕...會另咀邊很易出紅粒粒 2)  bb大力啜奶咀, nuk的奶咀形會"印"在bb面上... nuk & pigeon 都是"cup"住面仔的形.  最好買奶咀要買"平面"的.  或向外反少少的.   那是我只找到平面的奶咀.  (avent) 到時你可留意一下啦.  個個bb都唔同情況.   另外, 真的很難控制bb唔食奶咀.  因bb唔食奶咀, 通常也食手指.  食手指好dirty 啦... 而且食住奶咀, bb 真的易d入睡, 也定d... 到時你再看看情況吧!

    回覆刪除
  15. 個cushion好似好舒服喎 ,媽媽餵妹妹食奶都係用一個大cushion㗎 ~

    回覆刪除
  16. 個cushion好似好舒服咁喎

    回覆刪除
  17. 你買左pigeon的打奶咀工具,你打算用pigeon的奶瓶嗎??

    回覆刪除
  18. 係呀!! 呢個cushion勁好呀!! 頭幾個月我奶媽都係用佢黎餵我食奶奶! 大人細路都好舒服 (尤其要餵人奶就梗加好)!!

    回覆刪除