2007年5月28日 星期一

huggies好抵加厚濕紙巾

好開心呀~~~ 其實知道huggies加厚natural濕紙巾做特價幾日咖喇~~~

由原本$49.8折到$24.9!!! 有160張, 而且好多mami都話好用, 所以好想買黎比baby試下, 點知屋企附近manning, 惠康...全部都比人掃晒貨

!! 一包都見唔到.... 星期五係太子見到又唔買, 廢事攞咁遠好似好傻瓜咁....諗住咁多日都應該比人買晒喇~~~ 放棄啦~~~

點知... 尋晚去完church, 同老公係荃灣"小巴黎"dinner, 個香茅豬扒飯好好味呀~~~
!! 食飽飽經過荃豐間惠康, 打算行下睇下有無啦~~~ 嘩~~~ !! 有好多包呀!!! 我地買左3包, 仲有好多咖!!!

而個盒裝我就係之前係manning買嘅, $27.5, 又平過惠康($29)咖!! 哈哈~~ 我已經變左一個c奶仔喇!! 之後我地仲去左"健康工坊"飲果汁慶祝!!! hehe~~~


23 則留言:

  1. 但佢同pampers邊隻好d???我買左包pampers,如果係既我轉買huggies呀,平d呀

    回覆刪除
  2. 人地行咗三間萬寧,一間屈人寺, 一間惠康都唔見有呀~~你個衰嘢仲要買到三包咁多....  

    回覆刪除
  3. Aaliyah都係用Huggies嫁

    回覆刪除
  4. Good Choice!!  From my experience, Huggies is the best wipes that I used for my baby, according to the cost and the quality.  I've tried those Japanese brand while I was in HK, the wipes were so 'thin' that I should use more pieces for one time, if you count the cost, it will be expensive than Huggies.  Huggies wipe is so thick and natural (non scented, good for baby), and less expensive than Pampers.  Thick is important, while you clean up bb's pu pu........you will know it later....haha!!

    回覆刪除
  5. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年5月28日 中午12:06

    I prefer using Pampers more. Pampers barely give you accidents! Well, just try it yourself and see which one you like more. Besides, maybe boys and girls are different.

    回覆刪除
  6. I'm only saying Huggies Wipe is better, because of the reasonable price & quality, but for Diaper, Pampers is a lot better than Huggies...... Yeah, no accident on Pampers!!  

    回覆刪除
  7. 我也是用huggies!! 咁平??? 唔知今日仲有無貨呢???

    回覆刪除
  8. 平咁多, 唔怪之得咁多人去掃貨啦~~~

    回覆刪除
  9. c9仔,又真係好似好抵喎,等我都去惠康睇睇仲有無貨先.

    回覆刪除
  10. 其實我都無去買呀,因為之前老豆出院後仲用剩幾包新嘅,所以唔鬼買住喇..... "小巴黎"-->>我以前hubby返中班,就一定會食佢嘅香茅豬扒湯檬,不過自從一年前左右,有一鑊食左之後,痾鬼左幾次......之後就無再幫襯過喇 ~ 

    回覆刪除
  11. 原來你係四眼妹o黎o架﹗

    回覆刪除
  12. 嘩...好平喎....我買左JOHNSON, 又貪心想去買HUGGIES呀!!!

    回覆刪除
  13. 貓貓見到一定好hurt...... 我都買左2包呀, 之前萬0有一次做特價, 我買左個盒, 都係$24.5 ja~~

    回覆刪除
  14. 我晞晞用 huggies 時, 成個 pat pat 紅晒, 結果成2個半星期先好番. 我現在仲有 huggies 在屋企都唔敢畀佢用, 我現在只用 johnson's & unicharm.

    回覆刪除
  15. 我都有買 huggies加厚natural濕紙巾, 不過而家仲有幾包向屋企無用, 因為婆婆要"逗"瑤瑤去廁所, 而家瑤瑤識得唔係片片去大大了...咁樣個 pat pat 又乾淨, 又慳番的錢....

    回覆刪除
  16. Johnson & Johnson is OK gar lee......

    回覆刪除
  17. 我個女一出世到已家都係用huggies 架 , 又好用又抵用

    回覆刪除
  18.  各位 媽媽: 我都會試下johnson啱bb多d定huggies啱d~~~ 多謝各位嘅經驗分享 Baby彤 : 你係咪誤會左尿片?? 定pampers有出濕紙巾??? 我都唔知道... catcat: 唔好嬲啦~~ 最多下次有平野打埋比你問下你要唔要喇!! sammis: 我呢個c9仔買野點平都唔夠你買得平添~~ 蚊芝: 哈哈!! 係呀~~我係4眼咖 !! peony: 你又好似我咁平時就買少少, 等bb試下邊隻啱佢d啦!! lin: 咁得人驚.... 你咪咁啱咋?? 但係真係好好味喎 , 痾都想食 katherine: 你個女女咁叻嘅 , 點教咖???

    回覆刪除
  19. haha....其實我公司就係做Huggies架....我地公司的bb wipe真係好good good....又大塊又厚....唔洗用甘多張...save左..... 大家唔洗worry....以我所知...promotion應該未完....我明天同marketing的同事check check promotion做到when...再inform大家呀下......

    回覆刪除
  20. Good Choice!!!!!在澳洲,Huggies is NO .1!!!!!!!! 而當特價時,通常好快俾人掃晒~~~huggie既野係貴D,但一分錢一分貨!!! 初時買Johnson baby wipes,覺得太細&太薄,用三塊才等於用一塊huggies既......如果bb便便就要用更多啦~~~~huggies厚D大張D,換片片時都唔怕整污槽媽媽隻手呀!! 其實初生bb都係少用wipes好,初生bb皮膚太易敏感啦......在家就幫bb用大大塊的化粧綿濕暖水抹,再用乾淨既乾毛巾''印 ''乾,出街要方便才用wipes,bb就好少會nappy rash啦!!!係親身經驗呀!! 澳洲既huggies片片有clinically proven to help prevent nappy rash架!!可能係咁,連D wipes都好好賣!! 我個b就出世到而家都係用huggies既片片& wipes 呀!!!    

    回覆刪除
  21. huggies 真係幾好用的....無論濕紙巾同尿片都好好用....我亞b差唔多全部野都係用o里個牌子咁 pampers 濕紙巾我都有用過....不過只係細包裝出街用的o果隻....

    回覆刪除
  22. 去開荃豐,有冇順便行下街買衫? 我都經常係荃豐浦,但而家就要行多幾次先買到衫,而家比較難搵到size啱我地,又平嘅衫lu... 好彩今年都好多娃娃裝啫!

    回覆刪除
  23. 果然係格價專家...我都買左5包... 好多時都見到筍0野...因為最鍾意shopping

    回覆刪除