2007年5月20日 星期日

改乜名好???

已經32week喇~~ 仲有最多8星期baby就出世喇!!

我媽咪仲成日話覺得我會早過預產期生bb, 可能6月尾生得, 咁就唔洗擔心醫院7月轉新一批實習醫生!!

不過都係愈足月愈好, develop好晒先出世, baby, 起碼都過左37week先見面啦!! 好唔好??

近期嘅熱門話題就係: 改左名未呀?

未呀..... 雖然不時都會同威威兩個諗下bb叫乜名好, 不過未真正諗到.... !!

最怕改壞名嘛... 一定要諗真d!!

威威其實個名都無個"威"字咖, 不過因為佢姓"衛", 所以比人叫"威威", 於是我地有諗過不如叫仔仔做"衛維威", 哈哈!! !!英文就係Wai Wai Wai喇!!! 一個大威威, 一個little威威!!

跟住我其實一直好鐘意個"晴"音, 想叫bb做"晴晴", ,不過又好似有d女仔得濟... 老公話個"澄"字咪男仔d囉! 咁叫乜澄好呢?? 就咁單字都好喎... 不過就會變左"衛澄"...""為情"..... 不如生多個"衛愛", 咁就為愛為情!

然後某一日, 老公話佢諗起個"雋"字, 衛雋?? 衛乜雋?? 衛雋乜??

然後, 上次見到老爺, 佢一直話任我地發揮, 因為衛氏族譜到呢一代已經無限改乜字, 所以唔洗跟族譜, 自由發揮啦!! 但係我地上次見到佢, 請佢比下意見啦!! 老爺話諗起個"立"字, 你地又試下諗啦咁

咁我地又諗喇.... 衛立澄? 衛立雋? 衛立喬? 衛立天? 衛立軒?

其實仲要計下筆劃數, 我細個因為好多病痛所以媽咪幫我計過筆劃, 改左d字, 無改個音, 然後就好好多喇!! 所以我個名而家嘅筆劃數係好好命咖!!

我地一家人都唔迷信嘅, 不過信下中國人嘅姓名學, 計下數都無壞!!

各位blogger, 比下意見我啦, 改乜名好呀???


25 則留言:

  1. 爸爸媽媽話改名真係好難,我同妹妹個名,爸爸媽媽由我哋未出世改下改下過晒期先諗到 ,要比人罰錢 。

    回覆刪除
  2. 衛立雋都幾好聽呀 , 我個女係睇字典改架因為我媽咪都幾信改名會影響命運 , 不如你都睇下呀, 睇下可唔可以幫到你

    回覆刪除
  3. 改名真係好煩,又要用埋英文,國語試讀,睇下會唔會有D奇怪野走出嚟,我依家都要開始諗喇,有朋友俾個提議我地,叫楠彬,2個字分開睇係幾好,不過夾埋就變佐<男賓>,咁我係咪要跟住生返個<女賓>. 大家加油!  

    回覆刪除
  4. 改名真係好煩........仲要小心改呀......我都幾信改名會影響命運

    回覆刪除
  5. 我信教0既, 所以無搵人改名呀, 我同墨魚爸爸都鍾意所以好快搞掂~~~  

    回覆刪除
  6. 我哋就將呢個重任交比老爺,佢改咗個都幾有意思O既名,我地都無乜意見,只要順口好聽就得啦.但英文名就仲未唸到啊,我老公話想要A字頭喎.但真係唔多,又想特別,又要無咁COMMON ,再等人比吓意見啦.

    回覆刪除
  7. 諗改名真係諗到頭都爆~~

    回覆刪除
  8. 我都諗到頭到大埋,呢排日日拎住呀蘇師博本改名書喺度研究緊!! 真係好煩呀

    回覆刪除
  9. 睇住人地就真係好快, 話咁快你就32週。 我津津都係出世後搵人改名既, 好唔好就唔知, 買個心安囉, 我都係13歲時, 我媽都搵人幫我改過個名。

    回覆刪除
  10. 我嵐嵐豬個名都係我老爺叫相士改既,所以我果陣都無咩選擇權去改,只係淨翻英文名可以比我楂fit。

    回覆刪除
  11. 你哋諗的名好搞笑啊 我哋都諗住生完之後搵人同囡囡改名, 好似好d

    回覆刪除
  12. 我們本來也想找人改,但最後都係2公婆揀d自己鍾意的字(都睇過下d書夾佢的八字!) 還要把想到的名寫出嚟!讀出嚟!因怕改咗自己以為鍾意的,但會有同異音, 第日比同學仔笑就唔好啦!

    回覆刪除
  13. 鐘意點改就點改啦。

    回覆刪除
  14. 如果你唔信乜8字, 自己鍾意點都得...... 如果要夾8字, 或者多D IDEA關於筆畫, 可以買李居明出既改名書, 好正架, 又易明, 我買過好多本改名書, 呢本最好 !!! 英文名可上: http://hk.myblog.yahoo.com/sheena-hui/article?mid=1062 }

    回覆刪除
  15. 我個名係找相士改、爹哋話最怕"改壞名"喎!

    回覆刪除
  16. 那時我都是去圖書館借幾本改名書看看.  睇下, 計下, 不是太差, 便去馬. 那些書又要計"天地人", 又要計"金木水火土", 又計筆劃...很難找個 perfect 的名.   還是隨心, 自己又覺得好聽, 就 ok 啦~

    回覆刪除
  17. 我阿B個名係搵麥玲玲改架,唔好煩我,又唔想2公婆第時話"都話呢個名唔好架啦!!" "衛乜雋" ,唔好意思,我即時諗起"為乜春"呀  

    回覆刪除
  18. 等契媽黎摻一腳先,以下內容,純粹搞笑: 衛生 ( Mr. Wai + hygiene/ 衛生紙/ 衛生巾) 衛大 (偉大/大衛/ 大圍/ Eng name: David) 衛冕 (為免) 衛隊 (圍埋隊酒) 衛亞瑪 (為亞媽) 衛豪 (english: ho wai,好威) 衛彌亞 (喂你呀) 衛武 (威武,English: Mo Wai/ 無謂)  

    回覆刪除
  19. 衛立澄同 衛雋澄都幾好聽呀!  

    回覆刪除
  20. 我地就冇搵人改名,但係我就去書局買左本改名書睇,其實都唔識架,之前自己心目中有D中意的字,然後再挾吓筆畫,讀吓會唔會俾人笑咁咋!我老公本來鐘意個囡叫文慧,但我就覺得文慧個名太普通同太柔弱了,你都知卓蔚條路會比較難行,所以我想佢堅強D、叻D。所以我選了個卓字,卓代表卓越、超越,而老公係都想個囡叫阿慧,用呢個慧又好普通,咪改一改用蔚囉,好似特別D靚D,咁就改左卓蔚啦!其實我覺得用單字都幾好,寫名又寫少D,又特別D。你老公姓衞,好似女仔個慧字咁,比較斯文,但你個係囝囝喎,你想唔想個囝man d?咁再諗諗佢啦!

    回覆刪除
  21. 改名真係好難,所以囝囝出世後,我哋攞佢時辰八字去改名,相士改咗6個名俾我哋,只有6個已經好難決定,何況你無乜頭緒... http://hk.myblog.yahoo.com/hahasze/article?mid=205&fid=7

    回覆刪除
  22. 我地都幫baby諗緊呀~~~ 好煩好煩呀

    回覆刪除
  23. 瑤媽話改名好煩架, 三心兩意之下到攞出世紙deadline之前才決定到.   我個名都係瑤爸瑤媽自己改 ... 查下字典, 睇下其他BB d名攞靈感囉.  最梗要係聽落順口舒服, 兩個都鍾意.

    回覆刪除
  24. 改名呢樣野我唔叻,但都信中國姓名學呢家野,我兩個仔個名好簡單,自己諗完d字後就搵書睇再夾d筆劃;單睇字面,我會鍾意衛立軒,俾人感覺好有文人雅仕feel~

    回覆刪除
  25. 立喬? just suggestion!

    回覆刪除