2007年5月25日 星期五

5月24日 - dinner w/ phoebe

尋日公眾假期, 同phoebe去左沙田食ruby tuesday! !

都話我呢3個月有半價咖啦, 如果想去食就記得約我喇~~~ !!! yummy, yummy~~~~!!!



哈哈~~ 我嘅清清地計劃呢兩晚都係破晒戒, 唔緊要啦~~~ baby, 我地一定健健康康, 啱啱好, 唔會過大&超重嘅~~~


11 則留言:

  1. 我勁鍾意食果度的大burger架,話時話,點先可以半價阿?

    回覆刪除
  2. 好嘢...有你陪我唔乖...飲凍嘢.....我開始戒不了....唔該, 凍奶茶小甜!

    回覆刪除
  3. 我唔止凍飲,雪糕都照食 好彩老公冇話我...

    回覆刪除
  4. 24號??? 我都係shatin喎.....hahahaha

    回覆刪除
  5. 凍嘢..最好飲少d啦!!!

    回覆刪除
  6. 食咁多熱氣野同凍野???

    回覆刪除
  7. 唔怕既, 一餐半餐..不過唔好食咁多呀, 我陀我個女果時就係食左好多熱氣野, 攪到佢好多胎毒, 而家都未退清呀...

    回覆刪除
  8. 清清地????有人仲飲汽水添喎...算罷啦你!

    回覆刪除
  9. 半價真係好抵食!!!

    回覆刪除
  10. 我都好耐未食過啦,遲d同我去食啊.

    回覆刪除
  11. hehe, 各位mami, 我&我屋企人都係主張樣樣食少少唔怕嘅, 所以凍野, 熱氣野都係食d唔怕啦咁! 尤其是而家咁鬼熱... 呵呵!! !!! 不過因為醫生話怕bb係巨b, 所以我先食清少少咋 !!最緊要陀全bb時心情愉快就真 巨寶大寶小寶寶:去食野時join membership就ok喇, 不過要比一筆試佢先, 但即時全單同埋之後食親都半價, 只食一次就唔多抵, 食多幾次就好抵!! 我join左3個月member!! linda, 幾時去好呀?? 要我地bb出世前先得

    回覆刪除