2007年5月12日 星期六

5月11日 - 母親節dinner w/威威嫲嫲

威威嫲嫲住係屯門, 約好左7:30係屯門某酒樓等!!

我同威威就6點15分出發, 打算撘67m入去屯門, 諗住可以早少少去到大家傾下計先開飯!!

點知....

, 我地去到巴士站見到已經排隊排到打晒蛇餅......, 然後等左好耐先見到一架67m, 仲要已經滿晒, 飛左站!! 死火啦... 乜放工時間咁鬼多人入屯門咖咩???

轉眼間已經過左20幾30分鐘.... 咁等都唔係辦法.... 就算等到一架巴士再迫到上車然後企到屯門...大肚婆都頂唔住啦.....於是, 我地唯有打的去西鐵站撘西鐵
!! 去到兆康再打算轉的士.... 點知...又無的士...唉....又要行去輕鐵站轉輕鐵, 我咁大個女都好少撘輕鐵, 原來佢好鬼chok咖,又無人讓位, 好辛苦.... 好彩只係兩個站...!! 落車再行過去酒樓, 已經8點!! 攰c人........

明明原本可以一程bus去到門口, 結果要 taxi - 西鐵 - 輕鐵!!! 總共用左1hour45min!! !!仲行左好鬼多路
!! 陰公....好似話屯門有交通意外.... 
係咪要考驗下我同威威鍚唔鍚嫲嫲, 堅唔堅持呢???

去到大家一齊食飯都好hap!!
!! 一大班親戚好耐無見喇!  個個都話我個肚好大同成個人圓左! 慘啦!! 愈來愈似大冬瓜喇~~~ 仲有兩個月....點算??

威威嫲嫲, 母親節快樂呀!
! 仲有奶奶啦, 二姑媽啦, 六嬸啦, 七姑姐啦, 九嬸啦, 十一姑姐啦.... 同埋我呢個準媽媽都母親節快樂!!

威威嫲嫲好勁, 有11個仔女
, 所以一家人齊晒人好勁多人咖!! 計下計下嫲嫲咪有十幾年係大住肚??? 真係好偉大!!

HAPPY Mother'S DaY!!!!


13 則留言:

  1. 嘩~~~果然係大家庭喎 母親節快樂呀

    回覆刪除
  2. 11個?? 勁呀~~~~~ 母親節快樂

    回覆刪除
  3. 我相信妳呢個母親節都應該好快樂﹗出年更快樂﹗﹗

    回覆刪除
  4. 哇...大家庭呀!!! 11個仔女 ???好勁呀!! 出年你都一家三口慶祝母親節啦!  

    回覆刪除
  5. 好大家族bor~ BB出世後仲熱鬧~

    回覆刪除
  6. 祝我地母親節快樂~~ 搭個架死人輕鐵真係無人讓架, 我個次係兆康企到天水圍, 個d男人細佬個個都望window/瞓教~~~ 好鬼乞人憎

    回覆刪除
  7. 生11個?唔知威威的麻麻個肚有毋好多橙皮紋呢?

    回覆刪除
  8. 嘩!11個仔女,好多呀!每人開雙,再生小朋友,咁咪四圍枱都坐唔哂?  明年再加埋你地仔仔,四代同堂呀!祝母親節快樂。

    回覆刪除
  9. 嘩....勁呀 !! 11個 ~ 幾時都咁羨慕 wai wai 同你個 family 都咁開心嘅 ^^ 好 lum lum ~

    回覆刪除
  10. 嘩..大家族, 好熱鬧呀, 嫲嫲好犀利, 養大11個仔女, 唔掛之得母親節咁遠水路都要入屯門同嫲嫲慶祝喇....係呀, 輕鐵無人讓架, 我果時去屯門醫院做檢討, 都係一樣無人讓, 仲要係迫住落車~~~

    回覆刪除
  11. 咦!你地係咪去咗流金歲月吖?間酒樓好熟面口wor

    回覆刪除
  12. 你地好大家族, 又幾代同堂, 好熱鬧, 母親節都食幾餐, 過年咪仲大陣仗, 難得大家和睦

    回覆刪除