2007年5月16日 星期三

5月15日- 下半場 - 6E Dinner

去完紅酒會, 威威仲未有得瞓!! 因為表姐返左hk, 我地約左上去6E home同埋一齊去dinner!!

去6E屋企嘅目的就係探下佢地隻好多野講嘅"了哥"!!

我同loulou上下座咁同佢傾計~~ 佢成日講 "喂!! hello!!!", 唔lumlum時會話我地係 "foreign body" 等等等....而且佢因為之前同過貓狗住, 所以會喵喵叫同woo woo woo woo咁叫!! 好攪笑咖!! !!

之後我地就去左銅記廣場2期嘅"翠園"dinner喇!! 都好好味喎


威威?? 明明有8個餸咖?? 我地又掛住食...影少左幾碟???


9 則留言:

  1. 哈~~剛好我放假~~好彩你無來找我姐~~ 說你知~~我在sogo  2樓做架~~店叫melani~~~呆呆sales客個個就係我架啦

    回覆刪除
  2. 威威件背心仔都幾sex,仲有強而有力的臂彎,cary你就好啦... 我家果隻肥佬就...唉...

    回覆刪除
  3. "foreign people" 都識講咁勁?? 我以前隔離屋有隻了哥, 屋企又養0左貓, 叫 leo, 隻了哥成日0係屋企叫 "leo ~~leo~~", 煩到隻貓跌上個籠度係咁抓個籠......

    回覆刪除
  4. cary, Hi Hi, 我係nippon呀,你個blog好多野,真係功力深厚,我都要努力先得. btw, 睇你張相,又唔係好覺你手指有腫到,都好正常喎 -->係咪3腫3消個原因?

    回覆刪除
  5. 嘩, cary你都好有食神啫. 不過, 食多d都唔緊要啦, 唔好超重就得架喇.

    回覆刪除
  6. 你馱bb都馱得好靚喎, 先祝你好似我咁, 出院第四日著番以前的牛仔褲.

    回覆刪除
  7. 睇見都好味呀!!

    回覆刪除
  8. 軒嫣: 我下次去搵下你先得 巨寶大寶小寶寶: 威威實好happy啦!! sexy~~~ !!佢仲成日話自己肥左好多.... 墨魚媽媽: 係呀~~~ 佢都會叫工人個名: "阿鳳阿鳳"咁咖, 不過我地聽唔到 nippon: 我寫左好耐喇~~ 由8月開始, 當然係累積左好多野啦!! !! 你都加油啦~~ 我d手指已經腫左咖喇, 睇落唔太覺, 好似肥左d咁..., 不過關節好痛 藍藍媽: 我要開始節食喇~~~ 重左32磅喇~~~ jennifer: !! 真咖???? 太誇張喇~~~~~~~~~~~ 有乜秘訣呀?? 恩恩b: 你又叫mami帶你去試下啦

    回覆刪除