2007年5月9日 星期三

短毛B頭曬太陽

B頭又比我地捉佢去PET SHOP剪到好短毛毛,  剩係得番個頭!!!

呢幾日好好太陽, 威威某個下晝同佢影左呢D曬太陽相

B頭嘆到郁都唔郁!! 可以ZOOM埋D!!

再ZOOM埋D!! !! 好大個頭!!!



玩下玩具先

好喇!! 曬飽喇!! 伸個懶腰先!!

原來呢篇係我個blog嘅第300篇喇!!! !!


17 則留言:

  1. 你地會唔會第二時對bb好似對b頭咁, 得閒帶佢剪短頭髮, 剪短到淨番個頭架??

    回覆刪除
  2. e...咁bb出左世你仲會繼續養b頭嗎?

    回覆刪除
  3. 光禿禿,  白雪雪, 好得意呀~~~我 Bebe 就黑 mun mun 咁~~~

    回覆刪除
  4. Katherine, 唔會卦! 我都想bb多d頭髮, 好似monchhichi咁, 好得意!!哈哈! !  b頭皮膚敏感所以短毛毛舒服d!! 2san, 當然會繼續養b頭啦! 一家人嘛!! 希望b頭乖d, 合作d啦!! 墨魚媽媽: 多謝讚賞!!

    回覆刪除
  5. Cary ee: 妳最近身體好嗎?BB有冇踢妳呢

    回覆刪除
  6. 嘩!第三百篇啦,我都要努力啲先得,我都係得一百篇咋!

    回覆刪除
  7. 你b頭好乖呀, 我隻bobo就衰啦, 幫佢剪完毛就嬲左我地成家幾日.......

    回覆刪除
  8. 個樣好搞笑呀!

    回覆刪除
  9. 隻狗仔好cute呀! 我大仔出世養過2隻西施,佢地係2公婆,由細養到大,佢地就好似我親生弟妹咁...可惜o向我生bb前,佢地相繼離開我... oh sorry,o向度講埋d衰野~

    回覆刪除
  10. B頭好搞笑呀..個頭齊緝緝...又唔郁喎..好cute 呀

    回覆刪除
  11. B頭好得意呀~~~~~ 佢個樣仲好bb樣添呀~~~~~~~ 我娘家都有隻西施, 叫pizza妹妹, 第時希望佢同小寶寶能和睦相處啦!

    回覆刪除
  12. 好可愛的小狗狗呀!!!!!!真係好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  13. b頭好得意呀~~~我以前隻狗狗比我全身剪晒毛毛架,連個頭仔都不留,剪完後成隻臘腸咁樣。

    回覆刪除
  14. 多謝大家對b頭嘅讚賞!! 我會話佢知等佢開心下, 因為佢都好貪靚 !!

    回覆刪除
  15. 因為屋企有小朋友既關係,我屋企既狗狗亦由我未生小朋友時,由長長既毛毛狗變成無毛既無毛狗了

    回覆刪除
  16. oh my god ~ so lovely and adorable ^^    ......

    回覆刪除