2007年5月22日 星期二

Baby有禮物!!!

多謝晒uncle alex!! 送左一set AVENT嘅奶樽消毒煲連埋奶樽比baby!!

不過其實我最希望baby你可以食mama milk, 多d抗體, 健康d, 同mami又close d!!

雖然mami知道會無覺好瞓, 因為mama milk容易消化, 你會好易肚餓, 我要隨時候命, 一喊就餵你, 而且mami食乜你就食乜, 我要介口唔好亂食野!! 不過, 我都好希望成功餵到你, 有幾耐就餵幾耐~~~

希望你係天生一個食mama milk 叻叻嘅bb, 而我又快d成功上奶比你食啦~~ 


18 則留言:

  1. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年5月22日 清晨6:24

    I wish you all the best with breastfeeding. At the beginning it may not be easy, but try your best la. And even if it doesn't work, don't feel guilty about it.

    回覆刪除
  2. 加油....到時有問題可share

    回覆刪除
  3. 只要你一開始肯堅持,一定成功的!(因頭幾日未必上到奶!只要唔放棄就OK!)

    回覆刪除
  4. 努力呀,根據我一直餵人奶既經驗,要成功餵人奶,最最最最最最重要既係....放鬆同埋冇壓力....記住依兩點,再加d湯水,一定成功架﹗

    回覆刪除
  5. cary, 妳一定得既

    回覆刪除
  6. 全職奶媽 ,應該喂到一年la~

    回覆刪除
  7. cary, 你一定得,聽講BB啱啱出世,佢啜奶意欲最強,所以要爭取第1時間餵人奶,MAMI同BB都可以practice得好d.

    回覆刪除
  8. 我都希望係我返產假既期間, baby食得幾多人奶我就鍡幾多俾佢, 我地一齊加油呀~~~

    回覆刪除
  9. 我到而家都仲餵緊架......不過藍藍己經出左4隻牙仔, 所以過多幾日就打算停喇. 都餵左9個月架. 希望你個baby都咁有口福啦.

    回覆刪除
  10. 對呀!!!mama's milk is the best呀~~~~ !! 最緊要生完之後多D休息,就算有朋友話要探BB都滿月先啦!!! 你一定要餵完BB就瞓,多休息,飲多D木瓜魚湯、花生雞腳湯.....仲有,開心放鬆去餵,就一定得既!!! 我都有呢套消毒煲,餵人奶都有用架!!因為我有泵奶,要用到奶樽嘛~~呀,如果你第時想買泵奶器,咁最好買Medina電動嗰隻,係貴D,但好快,易用,易清洗!!!.....哈哈!!幫人賣廣告tim!!

    回覆刪除
  11. 祝 亞 b 食 mama milk 成功!!!

    回覆刪除
  12. 努力呀,cary,支持你架,記得要放鬆心情就會容易上奶好多喇。

    回覆刪除
  13. 好野!! 有快又多一個人奶b 喇!!! 媽媽奶真係好好味架...你睇我咁開心就知啦!!! 奶媽 : 放心.... 只話比自己知得就得.... 無問題架!我得你都得!! 正呀!!! 餵bb真係好sweetsweet呀!!

    回覆刪除
  14. 我都好想餵到mama milk 呀...希望Baby食咗身體健康D~

    回覆刪除
  15. 呢 套消毒煲 好好 用 , 因為 仲 用緊 , 都快 4 年 !

    回覆刪除
  16. 你D圖框好靚,點做!

    回覆刪除
  17. 食breast  milk 既BB係健康d ga......加油加油! btw,你D圖框真係好靚,can u tell me點做ga?

    回覆刪除