2007年5月30日 星期三

變形記 (2)

眨下眼又5月尾喇~~~~ 6月1日我就34week喇~~~~ 仲有幾星期就真係做mami喇~~~ 好緊張呀!!!!

上次整變形記時係4月頭嘅時候: 變形記(1), 嗰陣時已經覺得自己開始變左大冬瓜!!

哈哈~~~ 轉眼間又過左差不多兩個月喇!! 個肚又大左好多好多!! 而家已經有40吋肚喇~~~

3張相分別係: 11月尾 ->  4月頭 -> 5月尾!!

呢件衫已經著唔落咁濟喇~~~ 你地睇下隻手臂d橫紋就知我就快撐爆件衫啦~~~
!! 唉, 最慘就係連個pat pat都大左好多~~~ !! 牛仔褲呀, 牛仔褲~~~ 我幾時先可以著番你呢??

尋日同老公一早去左QE聽左陪產一定要聽嗰個"生產過程知多少", 個姑娘都講得好好, 好鬼馬!! 不過,我就聽到有D心寒..... 諗到自己將會經歷佢所講嘅過程.....
..... 到底會有幾痛呢??? 我會唔會發顛呢?? 一路睇片一路覺得個MAMI真係偉大喇~~~~咁痛......, 但係其實自己都將會咁偉大呢.......

仔呀仔~~~~ 我地要合作!! 希望生你嘅過程好順利, 時間好容易過, 少少痛少少痛咁就開到7,8度??? 咁快咁叻?? 然後大痛左一陣就生左你出黎, 咁好...... 聯針個醫生手勢又好好.....

我會努力進行POSITIVE AFFIRMATION~~~ 要RELEASE左FEAR先, 然後諗定最好最快最輕鬆嘅順產先得!!!! 各位MOTHER TO BE, 一齊加油呀~~~諗定D好野先~~~~~ 掉走D驚驚同憂慮先~~~~!!!!


29 則留言:

  1. 里個效果好好喎

    回覆刪除
  2. 喂你呢張相好正呀 !!不過,除左個肚同個pat pat,你臉豬仲係咁靚靚呀...你就好啦~ !!我個雙下巴...飛咗出來啦!

    回覆刪除
  3. 係一個好嘅回憶呀 , 我細妹都有影黎留記念呀(不過佢係著三點色泳衣呀 ) 聽d老人家講行多d對生bb係有幫助架喎

    回覆刪除
  4. 唔...開始水腫咯...不過個肚都未去到最大...未有耐生...食多d西瓜lar  

    回覆刪除
  5. 唔怕唔怕!!我就真係好似你咁講, 唔係太痛又唔知咩事+一輪混亂, 用左一陣間就生左庭庭小姐出來啦~~ 加油加油呀你~~

    回覆刪除
  6. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年5月30日 上午10:45

    You will be as 偉大 as other mothers, or better than them! Every pregnancy and delivery is different. I won't tell you mine, since I don't want to give you a bad example. But I think because you've been so relaxed during your pregnancy, you should be able to have a smooth delivery! And it's very good that your husband will be there for you. Having my husband with me made my delivery bearable. And it will always be the moment which you both will never forget! I don't know how it's in Hong Kong, but do try your best to breastfeed the baby within the first hour after the baby is born. Because at that moment, he will be most alert and can drink well. Plus that will help to trigger your milk production. And even if it doesn't work the first time, then you can try a bit later when he is hungry.

    回覆刪除
  7. 我諗我個肚而家先係你中間果張咁大咋...

    回覆刪除
  8. 點樣 POSITIVE AFFIRMATION?點可以RELEASE FEAR阿? 我都好驚阿,有INFORMATION的話,不如益下我阿,我怕死過你10倍阿!!

    回覆刪除
  9. 好幸福既變型呀!!!

    回覆刪除
  10. 話你知... 我都係唔痛唔痛就開咗8度, 生仔真係話咁易, 唔駛驚 link to 我生仔過程: http://hk.myblog.yahoo.com/hahasze/article?mid=149&fid=7 link to 我囝囝出世短片: http://hk.myblog.yahoo.com/hahasze/article?mid=149&fid=7&action=prev

    回覆刪除
  11. 勁喎,仲著得入,而且最尾果張仲"有前有後"添呀

    回覆刪除
  12. 你好勁啊 , 影底變形記, 我唔敢啊, 不過將來睇返應該係當趣事回味, 諗諗先!!!!

    回覆刪除
  13. 亞 b 4月尾同5月頭大0左好多呀~~~

    回覆刪除
  14. 妳係咪剪左頭髮呀,嘩!真係變左形呀,唔駛驚,湊仔咁辛苦,妳一定好快可以打回原形!

    回覆刪除
  15. 努力....加油....努力....加油....順順利利生出來....

    回覆刪除
  16. 是男還是女啊! 你的圖片上面的卡通圖案怎么弄的啊!

    回覆刪除
  17. 除左個身型變左之外, 你個樣都無變, 仲係咁靚~~ 你都開始有d驚呀, 我都係呀~~~~ 之前仲未知(識)驚........... 我地都要加油, 互相支持呀room-mate!!

    回覆刪除
  18. 聯針 ????? 如果你順產生嘅話, 基本上個醫生剪同聯針都係唔知架喎。我就係咁喇... 我生完仲問番老公, d人又話要剪嘅?? 點知老公同我講剪咗啦, 仲聯埋針添喇。 吓 ....就係咁我就生咗喇!!!! 放心啦 !!! 加油 !!!!

    回覆刪除
  19. 個肚到最後階段會更大架!!!~~~ 不過妳真係個靚靚大肚婆呀!!!

    回覆刪除
  20. 睇你呢個變形記,真係覺得好奇妙... 早知我都影返輯咁o既相啦 (不同孕期著住同一件衫影相)! 你的變形記令我想起我睇過一段肚子變大的短片,俾你睇下: 9 months of gestation in 20 seconds  

    回覆刪除
  21. 大得好快呀

    回覆刪除
  22. 唔駛驚, 好快你就可以著返以前d衫褲架喇, 你之前又唔係肥, 所以唔駛擔心.

    回覆刪除
  23. 嘩 ~好正呀 ~ 我同貓貓意見一樣, 就係你依然咁索啫   jeans ?? 我都唔敢唸住呀 ....我肥 Q 左 40磅喎....點著丫 

    回覆刪除
  24. 勁呀!! cary, 仲有信心咁影相

    回覆刪除
  25. 冇錯呀... 不用驚啦... 我初初都諗住要keep一段時間先至減得返... 估唔到生完bb, 唔洗三個月, 我已經變返100磅喇. 因為揍仔真係好辛苦... 但係好開心呀! 我諗最慘都係個樣殘佐啲啦.

    回覆刪除
  26. 有錯呀... 不用驚啦... 我初初都諗住要keep一段時間先至減得返... 估唔到生完bb, 唔洗三個月, 我已經變返100磅喇. 因為揍仔真係好辛苦... 但係好開心呀! 我諗最慘都係個樣殘佐啲啦.  

    回覆刪除
  27. 都話你係靚女啦....唔係...係靚媽媽.

    回覆刪除
  28. 俾啲信心自己,一定冇問題的。我都係咁架,一路都冇諗過自己生唔到,七點幾大痛,九點幾就生咗啦!兩個鐘嘅過程,所以唔算好辛苦。努力呀,你一定得的。

    回覆刪除
  29. Cary,真係好有心思!餘下的時間要多些留意及保重身體,期待你的可愛B見面!加油!

    回覆刪除