2007年5月5日 星期六

5月5日 - 婆婆家dinner

逢星期六, 都係威威婆婆屋企嘅family day!! 一家人一齊返去公公婆婆屋企一齊食晚飯!!

每次都好熱鬧, 好好餸咖! 不過因為威威返shift, 唔係成日就到星期六放假, 又或者放假有時又約左朋友, 所以我地都唔係參與左好多次咋!!

今朝威威night完, 今日first off, 所以今晚我地就去左婆婆度食大餐喇 !! 有大廚舅母係度, 次次都有驚喜!! 今次係右下方嗰碟好好好滑嘅水蛋, 個面仲有肉醬, 撈飯100分!! 好快比人搶晒!!

威威嫲嫲都出左黎一齊, 呢對襯家(威威公公, 婆婆&嫲嫲 )好friend咖, 成日一齊打麻雀, 好happy咖!

由於攝影師威威尋晚個night做到嘔, 無停過....!! 好辛苦, 今日下晝瞓完都未回到氣, 無乜心機影相, 所以得咁少相!! 下星期六母親節gathering再影過啦!!

ps: 多謝晒舅母, 細e同我分享你地嘅生bb歷程!! lumlum!! 細e係加拿大生第一胎時34週突然穿水, 但係外國竟然無催生, 穿左水之後仲等左3日先因細e要求開始催生!! 唔係話穿水太耐唔得嘅咩???


7 則留言:

  1. 靚太,我個blog都係剛剛開業,希望唔使執笠收場啦,哈哈哈~~~ 都係我"個人問題"... 睇完呢餐飯o既相, 見到成檯野食... 我入左廁所嘔左兩次.... 真係...... 唔好意思~! ~_~

    回覆刪除
  2. woo, so much dishes! you are so lucky!

    回覆刪除
  3. MaMe Phyllis:  yeah!! i know i am lucky!! it is really delicious!! Nicole: 咁唔俾面呀 !!三茄出世真係要比我打pappat!!

    回覆刪除
  4. 十餸一湯住家飯........我好耐都未試過喇

    回覆刪除
  5. 十餸一湯......唉.....我都好想食.........................

    回覆刪除
  6. 嘩, 咁多人食飯, 好開心喎~~~

    回覆刪除
  7. 墨魚媽媽, 雅妮媽媽, ar lin: 淨係數湯碗就知道幾多人一齊食啦!! 所以個個星期六都係咁好餸咁豐富咖!! 真係唔知道食邊樣先好咖!! 要好好珍惜, 同威威返去食多d先得!!

    回覆刪除