2007年5月10日 星期四

又嘔...

尋晚老公返夜, 我自己一個瞓得好差!!

瞓唔著眼光光好耐, 瞓到又瞓唔林.....,  好快就天光6點幾要起身去監考....... 好似無瞓過咁.....

我習慣去食一個早餐先去監考, 以免餓親仔仔, 今日都唔例外, 不過就唔多有胃口...

食完就去試場啦!! 去到都係例行公事咁派下LABEL..., 派下卷, 然後又係坐係度睇住佢地考BIO!!

好悶, 好眼瞓, 加上個胃頂住頂住, 好唔舒服, 最後決定去TOILET試下嘔....結果好容易就嘔番成個早餐出黎喇!!

嘔完舒服番好多喇!! 下晝返去同老公瞓左個晏覺, 夜晚去yoga都ok喇!!

我發現我每次嘔都好似係瞓得唔好唔夠, 再加上baby又真係愈來愈大, 頂住個胃, 所以解決辦法就係.... 瞓多d!! !! 威威, 辛苦你喇!!

唔知道第日bb出左世, 要揍住佢, 無得瞓我又會唔會嘔呢 ???


20 則留言:

  1. AIYA,你休息多d喇.....

    回覆刪除
  2. 如果食完野個胃成日頂住頂, 不如試下少食多餐丫...咁樣會好d架! 你放心啦... 當bb出左世, 你會發覺自己會突然變成女超人.... 唔駛瞓唔駛食都有無限精力去照顧bb! 我奶媽而家諗番都唔明點解當時咁勁!不過有人話餵人奶的媽媽會分秘一d 神奇激素(唔記得個名)令奶媽就算好小休息都可以好有力能去照顧寶寶, 唔知係咪真! 你有考慮餵人奶嗎!? 真係有無限個好處呀!!

    回覆刪除
  3. 我都好耐毋嘔啦,你休息多d啦。

    回覆刪除
  4. 你仔仔都好錫你喎,要你唔好咁辛苦,休息多啲。

    回覆刪除
  5. 我當初又係一唔夠訓就會想嘔,又成日訓唔好。 唯有自己好想訓的時候就訓多d啦~ bb未出世之前真係要爭取多d時間休息架!

    回覆刪除
  6. 咁你試吓唔好食咁飽睇吓會唔會好d!!

    回覆刪除
  7. 做乜眼光光呀?? 心情緊張?

    回覆刪除
  8. 咁大個肚仲有得嘔??

    回覆刪除
  9. cary: 要休息多些呢. ..嘔又真係好辛苦! 我上星期六先又嘔完.

    回覆刪除
  10. 你試下少食多餐會好d架,每餐唔好食到飽晒,7分飽就可以,果陣我都試過飽過龍,個胃頂住頂住就成日去嘔。

    回覆刪除
  11. 好開心你有睇我個blog呀...!! 其實你而家BB幾大呀...??

    回覆刪除
  12. msquare/ ISABEL mama:  知道!! 我一定會申請瞓多d!! 哈哈!! 乜都唔做
    巨寶大寶小寶寶/雅妮媽: 我反而開頭一次都無嘔過呀!! 係7個幾月先試過嘔一兩次咋! 可能真係比bb頂住 !
     
    卡娃囡王奶媽:  "當bb出左世, 你會發覺自己會突然變成女超人" !! 講得好好呀!! 我都好希望會係咁!! 我會喂人奶咖!! 希望會成功啦!
     
    墨魚媽媽: 唉....陀左bb之後其實成日都唔係幾瞓得好... !! 遇著要一早起身就好辛苦.....
     
    豬媽媽/sasa: 我已經試緊"少食多餐"咖喇!! 唔係食得好飽, 不過可能瞓得唔好, 個胃根本未開
     

    卓蔚媽: 哈哈!! 仔仔知道佢出左世我會全力照顧佢, 所以要我而家抖定多d
     
    peony: 你又嘔呀?? 你成日失眠, 可以攰到嘔!! 希望你飲完中藥好d啦
     
    sze: 你好呀: 我睇左你個blog好耐咖喇!! 希望你同仔仔都健康開心!! 我bb而家31week喇!!

    回覆刪除
  13. 我未致於嘔呀, 但呢排好多胃氣同我胃開始成日都唔舒服啦, 我諗我好快步你後塵....

    回覆刪除
  14.  嘩 ~ 搞乜呀 ....無陰功囉 

    回覆刪除
  15. 頂多陣子啦..bb出世後就舒服晒傢喇~~~~ 加油!!

    回覆刪除
  16. oh.... no......   呢期可能我地個肚大左, 個胃頂住左, 搞到食飽飽個胃都有d痛, 老公話可能阿b踩我個胃

    回覆刪除
  17. 到時你得閒c都唔得嘔架, 仔仔出左世只會越來越無時間, 所以坐月之後wet多幾個月又困身返, 因為bb到時唔單止食奶, 又要粥仔, 糊仔咁 ~~~ 而家, 有得訓盡訓啦, 你見到我就知幾慘 ~~~

    回覆刪除
  18. Sheena媽講得arm呀﹗

    回覆刪除
  19. hihi...long time no see  la... agree with Jessica: 依家有得訓盡訓啦....第曰湊可能連都嘔唔得閒...

    回覆刪除
  20. 哈哈...出左世, 到時忙到嘔就有你份...

    回覆刪除