2007年7月10日 星期二

PASS~~~ (第一次去健康院)

今日同仔仔去健康院, 黃test PASS左~~~ !!! 有少少黃不過OK喎~~~

星期三上午先再去見醫生!!! 希望繼續OK~~~ !!! 樣樣都goodgoodgood~~~

尋晚做奶媽嘅時段係3:00至7:30~~~ 好攰呀~~~ ~~~

跟住一早9:00, 3姑姐打電話黎, 話佢有d傷風.....~~~ 當然地就唔可以過黎幫手睇仔仔啦~~~ 怕傳染呢~~~ 希望姑姐快d好番啦~~~ !!!

今日開始都好多親戚到訪呢~~~ 多謝各位關心!!

不過因為又去完健康院, 仔仔豬又好肚餓, 我同仔仔好大部分時間都係係房入面餵奶奶~~~

各位朋友仔如果打算探我地, 可能要遲d先ok喇~~~ 我地而家仲係適應期~~~ 或者過左12朝先~~~

今日好似開始上奶喇~~~ 健康院姑娘話脹住可能仔仔都會難啜, 所以我開始熱"呼"同按摩~~~ 一定要加油!!! 一定得嘅~~~~

我而家要跟仔仔去sleep一陣, 今晚再加油喇~~~ good night~~~


21 則留言:

  1. 媽媽,你要爭取時間休息呀!加油!

    回覆刪除
  2. 加油啊cary, 一定得架! 休息多d, 飲多d有營養既湯水啊~

    回覆刪除
  3. 你都要小心身體呀 , 要多d休息呀 , 我就係係坐月太過緊張bb成晚起身所以病左呀比mami鬧到反轉呀

    回覆刪除
  4. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月10日 清晨6:36

    You're doing great, so as baby!!! Just take as much rest as you can, and don't feel uncomfortable in asking people to come and visit you later. There will be enough time for them to see the baby!!! First get used to this new lifestyle, all three of you, mammi, daddi and baby!

    回覆刪除
  5. 嘩..你仲掛住上網寫 blog...休息下喇媽媽, 你又掛住餵奶, 又要照顧仔仔, 點夠時間休息呀..

    回覆刪除
  6. 雖然好想睇你個blog.... 雖然好關心你0既近況..... 不過.... 我覺得你多d休息似乎比較好d喎!!! 而家適應期間,  真係得閒先好寫la~~~ 我大概8月尾左近先來探你同你個仔仔豬la~~ 等你真係抖夠先, ok?

    回覆刪除
  7. 訓多點有有奶奶架~~
    我都係八月才帶軒軒來找你架

    回覆刪除
  8. 唉,我都知實會大把人黎探你囉,其實係好有心,但你會好累架,我果時一生完就要狂應酬真係吃不消呀,寧願好好休息下仲好(個人根本無心情招待客人),你不如叫d朋友滿月黎飲仲好囉

    回覆刪除
  9. 我坐月嗰陣呀, 頭一個月係完全謝絕探訪架。因為奶奶話啱啱生完, 休息好緊要架。 所以你都係呀, 唔好禁勤力寫 blog 喇, 記住休息先係最最緊要 !!!

    回覆刪除
  10. MuiMui! Reiki your boobs ah! Use light to soften and stimulate easy milk la, oh oh, that might inculde you gently carrasing  your own boobs, hor hor hor hor

    回覆刪除
  11. remember to add some pics la, really wanna see baby baby ah! And how's BB? I thought of him so I sent him some light too, I hope he's getting used to his new family member la!

    回覆刪除
  12. 0岩0岩生完休息多 d, 上奶都會好 d 0架~~~

    回覆刪除
  13. 妳d 親戚真係心急咗d喎, 乜5係過咗 12朝先去探人咩, 等 媽咪同bb 休息好d先嘛  bb pass黃  妳一定成功餵到人奶既

    回覆刪除
  14. 努力呀..............BB一定會俾<< 奶媽>>喂到肥肥白白O既

    回覆刪除
  15. CARY: 我一陣入院啦, 希望好快生到啦, 你都要努力啊

    回覆刪除
  16. 奶MA的生活是這樣的了。但房中只有你跟仔仔, 就是你們兩個的時光, 沒有人可以代替呀!!

    回覆刪除
  17. CARY大奶媽,多D休息啦~~~~

    回覆刪除
  18. cary加油呀! 你一定得架~~

    回覆刪除
  19. 做媽咪真係辛苦.....Cary努力D呀....忍心D唔好餵奶枌呀! 我都開始寫Blog,得閒睇.....

    回覆刪除
  20. 12朝後先比人上黎好d喎, 因為你真係好累, 樣又殘, 咁多人上黎又要soso ~~~~~~ 如果開始脹, 就按摩多d, 按鬆佢, 咁d奶就順d架啦 ~~~~~~ 加油 !!!!!!

    回覆刪除