2007年7月25日 星期三

兩母子


前晚嘅一對一, 結果係無乜點瞓過~~~

因為仔仔個肚仔唔舒服,所以成晚囉囉攣!!!大家都無得瞓~~~

尋晚我就攰到傻左,blog都無電寫喇~~~

結果就比老公反偷拍左, 我係床餵完mama milk, 同仔仔一齊瞓左嘅醜怪樣喇~~~

唔知道點解我會捉住左隻豬腳仔瞓呢??


20 則留言:

  1. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月25日 凌晨12:35

    You want to be sure you have your son with you ma!!! Mother instinct... hope tonite u can sleep a bit better la.

    回覆刪除
  2. 捉住隻豬仔腳黎訓可能你想有個安全感呢???而且有"兩父子"又點可以無"兩母子"呢???咁至襯呀麻!!!!!

    回覆刪除
  3. 原來初生bb食得太飽也會肚仔痛的,要不是就待bb3個月後就好多了,你可以看下以下website http://baby.popart.com.hk/

    回覆刪除
  4.  that is so cute ma!!

    回覆刪除
  5. 真係辛苦哂你啦... 我絕對明白你成晚無訓的苦況 我宜家夜晚就算每隔一兩個鐘起身一次都想死咁滯,有時bb 食完奶又唔係即刻訓,搞完一輪仲係眼碌碌咁或者狂喊真係好「蚊憎」... 好彩日頭有奶奶幫手湊,可以訓下補返數 我覺得你呢張相唔醜樣喎... 好sweet 就真

    回覆刪除
  6. 陰功囉,奶媽真係好(支力)甘喔,爭取時間休息。

    回覆刪除
  7. 坐月時真係好攰,我記得那時個人好攰,我已經唔係餵mama milk,但係要湊卓蔚都好攰,因為她晚上勁喊呢!你好爭取休息呀,囝囝瞓,你就瞓。加油呀!

    回覆刪除
  8. 睇相都可以完全感受到你有幾攰, 不過真係好sweet喎.... 辛苦晒喇cary! 我都好擔心到我katie 出世我坐月都係會咁辛苦......

    回覆刪除
  9. 我就係捱唔過BB個猛長期,到依家都仲係人奶溝奶粉俾TAMA仔,做唔到全人奶.你一定要加油,你掂架.

    回覆刪除
  10. 媽媽真係好攰啦, 記得休息多d..........

    回覆刪除
  11. 係呀,休息多d呀,頭一個月好緊要呀,唔好病呀

    回覆刪除
  12. 祢地都睡得好靚有儀態姐,唔怕比人影啦

    回覆刪除
  13. 我已經想放棄餵人奶lu~

    回覆刪除
  14. 你真係好攰, 休息多 d 喇~~~

    回覆刪除
  15. 2母子一齊訓好 sweet, 累了就訓啦, 唔緊要架 ~~~

    回覆刪除
  16. 你個樣真係累得好緊要好緊要... 頂住呀!過多1-2個月會好d! keep住幫bb做下肚仔按摩丫,都會有幫助~

    回覆刪除
  17. 真係要休息多o的呀...bb訓你又要訓....休息多o的媽媽奶都會多o的o架....我未返工之前都好多的...但一返o左之後小休息...攪到越來越小....只餵到佢六個o里七個月咋....本來以為可以餵到二歲o架...

    回覆刪除
  18. 有得訓就好訓啊, 如果唔係真係好攰架  

    回覆刪除
  19. 你訓著左都捉住BB隻腳仔,係因為你人訓心不訓lo!媽媽真係好偉大啊!

    回覆刪除