2007年7月6日 星期五

大家好,終於可以同大家見面喇!!!

wai wai 爸爸代筆

各位朋友同blog友好, 要大家等咁耐係咪好心急呢? 因為製作bb需時


cary媽媽同wai wai爸爸都經歷咗40多個小時的陣痛

及等候
,
先至等到我出世, 做媽媽真係好唔簡單
,
過程係好辛苦, 但係我們一家三口經歷咗人生最美麗的一天
!!!

 

 cary媽媽4號見紅, 2時開始陣痛,

 5
號早上才開一度,

 6
號早上才穿水,

 9時入產房, 但遇到所有姑娘都好好,

 到下午222分我便出世了,

 
我重7.3, 都幾靚仔,

 e+
同媽咪會係醫院喥住幾日, 以後就請多多指教喇.

Bye Bye


79 則留言:

  1. 嘩~~好得意呀~~cary休息多d喇~daddy要影多d相比我地睇啦~~

    回覆刪除
  2. 辛苦cary mama要痛40個鐘.....

    回覆刪除
  3. 恭喜晒阿,bb好可愛阿~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 哇~~7磅幾都幾好wo~~我唸威威一定係陪產啦 恭喜哂呀

    回覆刪除
  5. 嘩!bb個鼻好似daddy呀!對眼又好大呀!!!!! haha!有張相bb重識望住mammy呀!好sweet! 恭喜晒!!!

    回覆刪除
  6. 等O左你個消息好耐啦。。恭喜哂呀。。。。。。

    回覆刪除
  7. 真係開心啦, 抱住阿b個感覺好lum 好sweet 啊, 睇你生完個樣都仲係好精神喎, 一d都唔攰,勁啊!

    回覆刪除
  8. 好野, 恭喜晒呀....咁而家唔好理咁多野住, 多的休息呀~~~~你之前又話巨b, 都唔係丫...好開心呀

    回覆刪除
  9. 恭喜哂!囝囝真係好得意呢,真係好有親切感,有囝囝係肚入面大家就認識,見到囝囝真係好感動呀!囝囝又似爸爸,又似媽媽,好大對眼睛呀!我諗將來一定好靚仔啫!EE係度祝你快高長大!身體健康!現在Cary記住要好好休息呀!返屋企再係blog見。

    回覆刪除
  10. 恭喜晒,bb好可愛啊 見到都想錫啖 見你咁精神就好了,不過都要休息多點啊

    回覆刪除
  11. 好嘢, 終於出世啦! BB好鼻真係好似威威爸爸呀!! 好可愛呀~ Cary你要休息多D..然後全力湊仔同餵奶啦 .

    回覆刪除
  12. 哇哈哈~~終於出來啦 et仔!!   (講笑) 恭喜呀~~ ~~~ 八月中上下帶軒軒來找你~~你要好好休息呀!!! 軒軒要同姐姐弟弟影相相架!!

    回覆刪除
  13. 嘩....恭喜你呀 , bb 個樣好似papa呀 你要多d休息呀

    回覆刪除
  14. 恭喜你呀!!! 你地3個人仔真係擔心死我啦~~ 我呢幾日都有問阿熙, 唔知你地點呢? 佢話如果我擔心就send msg俾你地, 但我又怕阻住你嘛... 見到baby咁可愛,  我就真係放心晒la~~ 我會快d來hk探你0架啦, 你仲有咩未添置即管出聲啦!! see you~~  

    回覆刪除
  15. 恭喜晒 ~7.3磅好適中,痛40個鐘,真係好耐 ;mama真係要好好休息下 ~

    回覆刪除
  16. 好感動呀! 終於生左啦...恭喜你地母子平安 !!! 一家人好開心呀! 祢睇尾二張相BB睇住媽咪DADDY呀!

    回覆刪除
  17. 由你開始有BB, 一直睇你個Blog到宜家, 好似一齊同你經歷整個過程一樣, 好開心,  恭喜你呀! 

    回覆刪除
  18. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月6日 下午2:08

    Congratulations ah!!! I'm so happy for you, and I think every mother who reads this can still remember very well how their deliveries went. I hope you are now ok, and it seems like you're from what I can see from the pix. Baby has got very nice eyes!!! Please take good care and take as much rest as possible in the hospital. In the hospital you still can get some help, so make use of that!

    回覆刪除
  19. OH My GOD! He looks THE SAME as his 4D pics!!!!! But of course, haha, it WAS him in the pictures ma!!! Congrats on the huge eyes on top of the famous BIG nose!!!!!! LUMLUMLUMLUMLUMLUMLUM!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  20. 恭喜你呀...... 生左仔仔啦, 我就係見呢幾日你未上黎, 過黎88, 就見到 WEIWEI報喜啦 !!! cary, 辛苦你啦, 40個鐘, 真係人都癲, 好好休息啦 !!!

    回覆刪除
  21. 恭喜恭喜~~~bb好靚仔呀!!眼大大,好得意呀!!

    回覆刪除
  22. 40 多個小時的陣痛 ,媽媽真偉大.我覺得baby 隻眼睛似mama,鼻子同嘴嘴似daddy 恭喜晒~~

    回覆刪除
  23. 辛苦你啦cary!!!!一直睇你個blog至你bb出世,好似陪住你一樣!!! 好感動呀!!!! bb好靚仔呀~~~bb望住你嗰張相好得意呀!!! 休息多D呀!!!

    回覆刪除
  24. 好開心呀....bb好大眼睛呀....

    回覆刪除
  25. 40 多個小時的陣痛?cary 勁呀~~~~

    回覆刪除
  26. 唔該晒啊baby 爸爸, 恭喜晒啊~~ 好感動啊我, cary你好叻啊見你所有相都好精神, 40個鐘係咪好辛苦啊?! baby 你記住一定要孝順daddy 媽咪呀!! 我真係好感動啊我一路睇d眼淚水唔知點解係咁流, 可能係一路都有睇開你個blog, 見到你話見紅已經好登你緊張, 依家仲見到你baby 出世添, 就好似親身一路陪住你陀bb同生bb一樣!! 你要休息多d啊! bb好可愛啊~ 祝你地一家人永遠都幸福快樂!!

    回覆刪除
  27. 恭喜晒!Cary好叻女!囝囝好靚仔!都幾多頭髮!(但無子謙咁多,應該易打理啲!)要好好休息,回家才是實戰現場,daddy要多啲照顧mammy & bb!

    回覆刪除
  28. 恭喜恭喜, 新媽媽 !!!  囝囝好可愛呀, 痛咗40個鐘都底啦!!!~!!! 記得出院後describe成個生BB過程, 分享吓啦~

    回覆刪除
  29. 40個鍾 ......不過, 可以順產真係要感恩啦

    回覆刪除
  30. Cary好勁呀﹗睇到真係好感動,好偉大呀﹗

    回覆刪除
  31. cary你真的很勁呀,恭喜晒!坐月期間要食多d瞓多d呀(仲要照顧bb呢) 我地都唔左住你休息啦

    回覆刪除
  32. 等左幾日終於有回報啦, bb好似威威爸爸呀~~ 對眼仔好精靈呀 cary要多d休息 (雖然你生完bb後個樣都好精神)

    回覆刪除
  33. 嘩,終於出世啦 ,可以順產真係好! 我真係日日睇住你個blog,睇下你幾時生 估唔到要痛足40 個鐘,真係慘,俾著我一定頂唔順,放棄、開刀算了......但你捱過左,真係又叻又勇敢!個bb 好靚,眼仔碌碌咁,咩痛都抵返  唔係好識睇bb 似爸爸定媽媽,係咪個嘴似媽媽? 恭喜哂!希望你早日出院,講多d bb 野俾我地聽!

    回覆刪除
  34. 見到你真係做咗媽媽,真係好感動~~~ 返返下工都忍唔住再上嚟見下BB...好可愛呀!! wai wai爸爸記住提CARY呢幾日好好休息呀,出咗院之後就會係另一種新生活,需要好多精神同體力架!!

    回覆刪除
  35. 恭喜曬!"登" 您哋開心呀!   一家三口,好 Sweet 呀!  Cary, 多D 休息啦!小心身體~~

    回覆刪除
  36. 恭喜哂! BB好得意呀!

    回覆刪除
  37. 四十個鐘, 真係漫長, 我頂唔到啦, 見你個樣咁開心, 咩痛都無晒啦...........................Sweet Sweet.....

    回覆刪除
  38. 恭喜哂.......
    好得意呀 BB.....
    休息多d.....

    回覆刪除
  39.  四十個鐘, 比我頂唔到啦, 但見你個樣咁Sweet!!!!!咩都無痛lu..似爸爸多啲..

    回覆刪除
  40. Cary, 恭喜你呀! 阿B好似你老公, 好可愛呀! 你有無用無痛分勉呀?

    回覆刪除
  41. 恭喜晒,終於等到你仔仔出世啦,你個BB都好可愛喎,需然頭一個月照顧BB會相當辛苦,但當你見到自己個仔一日一日咁長大,真係好開心同enjoy.希望你都會好enjoy凑仔過程,得閒大家交流吓啦.

    回覆刪除
  42. 安雯老豆-Sammy2007年7月7日 上午9:03

    終於生左啦 恭喜晒 祝妳哋母子平安, 一家人好開開心心

    回覆刪除
  43. 好開心呀 恭喜晒 快d出院講吓生產過程比大家聽吓啦

    回覆刪除
  44. 嘩....... 好開心呀! 仔仔出世啦~~ 恭喜恭喜! 知道你生咗, 唔知點解有種莫名o既興奮, 好似好朋友生咗咁呀! (雖然我地素未謀面) 你要好好休息, 調理身子, 照顧bb呀~~ bb眼仔碌碌好得意呀~~

    回覆刪除
  45. 恭喜晒~~~ 希望你地一家幸福快樂,BB 身體健康!Cary 多 d 休息喇,威威要多 d o錫 Cary 同好好照顧佢地兩母子,不過自己都要保重身體多 d 休息。返到屋企你地兩個有排忙呀~~~

    回覆刪除
  46. CARY congradulations 呀....bb 好似 wai wai 呀  好 touching ...我睇到好想喊...因為一來 feel 到你好辛苦, 二來自己又驚到想喊呀 !!

    回覆刪除
  47. 恭喜!恭喜!熱切期待阿B終於出世喇!BB個樣似Daddy啊! 總之,Mama多多休息,BB健康快樂,一家幸幸福福!

    回覆刪除
  48. 恭喜妳呀!希望bb快高長大啦!

    回覆刪除
  49. 恭喜晒,你好厲害呀,生完都咁精神! bb好可愛!你要好好休息,遲d分享下你的生仔過程比我地知!

    回覆刪除
  50. 恭喜~~~~~終於出世喇~~~好野~~ 祝cary和bb身體健康~^_^聽說7月出生的小朋友特別精靈ga~~(因為我都係~hahaha~~)

    回覆刪除
  51. 恭喜晒 !!! bb 終於出嚟見吓d姨姨喇。 祝bb健健康康、快高長大,  Mama就快d復完湊bb。

    回覆刪除
  52. 恭喜你們. 你們改了名沒有?

    回覆刪除
  53. hi!你好… 我成日都上嚟,第一次留言 恭喜,恭喜晒~  

    回覆刪除
  54. 恭喜晒呀....BB好大粒眼仔呀....好精靈....好得意....

    回覆刪除
  55. 恭喜晒呀~~~~~~~~~~!!! 做媽咪喇~~~~~好興奮呀~~~~~!!!

    回覆刪除
  56. cary, 恭喜哂 一家三口好幸福

    回覆刪除
  57. 恭喜你呀! 祝bb快高長大! 一家三口開開心心!

    回覆刪除
  58. Cary: 係未出左院啦~~! 今日6pm 到我見到威威買完野返屋企呀~~!

    回覆刪除
  59. 恭喜晒,BB對眼仔好大呀,快D upload BB最新的相,好期待呀.

    回覆刪除
  60. 恭喜你呀CARY!!! 之前你入院咁耐都冇消息,真係擔心C我~ 囝囝好靚仔呀!雖然痛左咁耐,見到囝囝乜都抵番晒啦,係咪?嘻嘻~~~

    回覆刪除
  61. 恭喜晒~ BB 勁似baba 喎~ BB 快高長大,cary 媽媽要好好休息,waiwai 爸爸就要幫手揍仔la~   

    回覆刪除
  62. cary, 恭喜你呀, 囝囝出世喇!!!...... 真係鄧妳辛苦  痛40個鐘咁耐 囝囝第日要乖d, 好湊d 呀, 唔好再要媽咪咁辛苦呀

    回覆刪除
  63. 仔仔隻眼好大隻wor,我個仔出世時都未開眼,而我就未睇到似邊個多D,等mingming佢地下次來妳屋企我都會上來探妳架,好好休息!

    回覆刪除
  64. 恭喜cary~~~ 好驚喜呀!估唔到我搬完番黎你就生左喇! BB好似wai wai爸爸呀!你要休息多d呀!坐月好緊要架!

    回覆刪除
  65. Dear Cary & family, So happy to see your baby finally! God bless you and your family! Please leave your number to me coz I want to visit you with my daughter.......

    回覆刪除
  66. 恭喜晒你啊, cary mama!!!!! 終於囝囝出來同大家見面啦 .............相信你同威威一定好興奮啦

    回覆刪除
  67. 恭喜晒cary同威威,小b隻眼仔好大隻呀,40個鐘真係好辛苦呀,不過有威威陪你會好d,你記得要休息多d,唔洗咁急去update野,坐月同埋餵人奶最重要係休息呀,咁d奶先至易上。 係喇,qe個產房可以比影相架?

    回覆刪除
  68. 睇到bb相同媽咪cary o既相, 好感動呀!! cary媽咪真係叻呀!! 我呢個待產媽咪都好登你一家高興~~~ 祝cary媽咪快d收身, 身體健康, bb快高長大~~~~ 路過又好鍾意睇你個blog o既piglet

    回覆刪除
  69. e~~~~係大眼仔 黎喎, 恭喜晒~~~ 真係辛苦晒媽媽

    回覆刪除
  70. 恭喜.. 又多個豬BB  

    回覆刪除
  71. 恭喜恭喜~~生左啦~~~上次同你傾到而家原來咁耐啦~~時間過得真係快~~我都就黎一歲啦~~睇住小朋友真係好快老

    回覆刪除
  72. 等到喇!!! YEAH!!!

    回覆刪除
  73. 嘩!!! 我要識靚仔!! 恭喜曬呀!!

    回覆刪除
  74. 嘩~~~~ 好大個bb丫~~恭喜恭喜~~ 辛苦晒你啦 遲d得閒d會唔會寫o下詳細生bb過程?等我參詳一下,再考慮將來生唔生   

    回覆刪除
  75. 恭喜!~~~~你老公陪你入產房....唔知到我既時候佢會唔會

    回覆刪除
  76. 亞B~我同你同一日出世呀~ 不過我大你廿幾年~

    回覆刪除