2007年7月14日 星期六

餵mama milk食乜~~~同唔食乜~~~

之前係Lovely Canny個blog度見到餵mama milk食多d同埋唔可以食嘅食物表, 同各位mama或者mum-to-be分享下先~~~

不可吃!  媽媽吃了會收奶的食物
木耳     雲耳     白菜     芥蘭     菠菜
乳鴿     豬潤     豆豉     狗菜     麥芽
雞精     人參     韮王

吃多些!  媽媽吃了會多奶的食物
生魚湯(不過有傷口唔好飲住)     鮮奶     燕窩
鱆魚湯     花膠     芽菜

而QE亦都比左張上奶湯水單張我:  用豆腐, 花生, 豬蹄, 木瓜煲湯飲都可以多D奶奶

例如: 豆腐肉片湯, 木瓜花生湯, 花生煲豬腳......, 自己鐘意點煲都得~~~

各位MAMI仲有乜補充?? 有無乜野家傳秘方呀???


14 則留言:

  1. Cary- 我媽咪話....豆豉千萬唔可以食架....如果唔係会立即收奶嘅 !祢個list都有. 祢有沒有買 breast pump呀 ?現在好煩腦...今日去医院參觀, 個医生唔主張買架...因為佢話出面的 pump唔係 hospital grade 会唔好用喎...佢提議在 hospital租D hospital grade的 pump 用呀...你話点好呢?

    回覆刪除
  2. Cary: 我都將會係QE生BB架!!!!有次聽姑娘講好似產房係七月初會剛剛裝修好,唔知你覺得設備如何呢????

    回覆刪除
  3.   多謝你給我的留言呀 我都好掛住你呀 !

    回覆刪除
  4. cary, 經健康院既醫生勸告,我諗我都會鍡mama奶俾囡囡先, 但我就真係做唔到好似你咁叻, 可以全人奶俾bb, 醫生都叫我如果真係做唔到就盡量, 因為最可以俾抵抗力bb就係頭七日既mama奶......... 我會繼續努力!! 不過好擔心呀, 就係阿b既面黃仲未pass........

    回覆刪除
  5. 我果時勁飲木瓜豆腐魚湯, 有呢隻湯就無敵 !!! PS. JANICE K: 搭訕 ~~~ 你試下學用手揸奶出黎, 其實比用 PUMP快架, 另外醫院用既PUMP係好PRO, 價錢會貴D, 不過又PUMP得勁好多, 佢地PUMP既公司可以月租架 ~~~

    回覆刪除
  6. 原來是這樣,我本想買雞精送給我快bb的朋友. 現在改送.............燕窩啦.

    回覆刪除
  7. I forgot to ask, baby pigpig has big nose, big eyes, and thick lips..... so.... Does he have big jilljill and balls too???

    回覆刪除
  8. 仲可以多d食木瓜啊

    回覆刪除
  9. 我想問你坐月有無人幫下你呀

    回覆刪除
  10. Janice K: 我有個朋友話會借個medela swing嘅pump比我, 我用左再話你知好唔好用~~ 野人好索子 & sammis : 我去左你個blog度reply你~~~ catcat: linlin點呀??? SHEENA MA: 要過左十二朝先可以食魚喎~~~ ,到時我都會飲多d魚湯~~ 阿里巴巴 : yes~~ 提醒左你真好~~~ 小豬: 我坐月有奶奶每日黎煮飯比我食, 同埋姑姐幫手揍下bb比我瞓下~~~  

    回覆刪除
  11. SHEENA MA & Cary-多謝哂祢地的意見先

    回覆刪除
  12. 我買左chu chu泵奶機, 電芯或火牛, ok 好用

    回覆刪除
  13. 我覺得用花膠燉鮮奶好上奶喎...!! 你可以試下!如果覺得自夠奶(其實都不必擔心)唔駛咁急谷奶住喎...因為如果小b食得少,怕你谷奶好辛苦呀!! ...過左十二朝之後先飲魚湯都唔遲!

    回覆刪除
  14. 咁飲多啲 豆漿 有冇幫助架?

    回覆刪除