2007年7月9日 星期一

大食仔仔~~~

嘩~~~ 又一日喇~~~~ 揍住bb嘅時間真係過得好快~~~

尤其是餵mama milk~~~ 不過, 對住仔仔又好享受~~~

我而家係全職奶媽~~~  我會努力咖喇~~~ 一定得嘅~~~

*****************************

尋晚無乜點瞓~~~ 好彩, 今日有奶奶同3姑姐, 即係嫲嫲同3姑婆黎左!!!

下晝比我可以瞓左3個鐘頭安心嘅!! 而家又可以繼續努力喇~~~~~~

坐月真係好需要人幫忙呢~~~ 唔該晒呀~~~~

******************************

聽日book左下晝2:30去健康院!!! 希望仔仔好健康pass埋個黃嘅test~~~~

我個仔又喊喇~~~ see you~~~~~

 


27 則留言:

  1. cary:你毋請陪月架?加油阿!

    回覆刪除
  2. 得閒就多d休息啦, blog就由爸爸代筆嘛.

    回覆刪除
  3. cary mama 坐月時候要多d休息呀 , 知道你一定得嘅  

    回覆刪除
  4. 計埋10號就4日囉,應該上奶了,bb黃疸都唔使驚,通常食mama milk機會係大d,好少事啫,出入最好帶頂冒,傘下太陽,坐月期間不能病呀(手尾長)餵還餵你自己都要進保呀 (發覺自己好長氣)haha..........

    回覆刪除
  5. 加油呀!! 一有時間就要抖足精神, 頭一個月可能係會辛苦d, 但當所有0野上左手就ok架啦~~ 帶bb的時間好快就過, 要珍惜呀!! ps. 當然唔好掛住理個小威就唔理個大威啦, 呵呵

    回覆刪除
  6. cary, 努力呀!!

    回覆刪除
  7. Cary,有奶奶同3姑姐幫忙真係一個好好的支持,我頭頭3個月時都係全職奶媽,而且子謙仲係小食多餐,所以好明白你的感受,要好好調理身體,若bb有點黃,可以張他放近窗邊晒下太陽便無事(當然不要直接曬親bb),同埋angel講得無錯,餵mama milk係容易黃!你有空時記得按摩係breast!會上奶好啲!努力加油!

    回覆刪除
  8. 坐月要小心D, 唔好亂食嘢呀! 水都唔可以touch咁多 take care

    回覆刪除
  9. bb 岩岩出世大多數都有黃, 加上食 mama milk 仲更加大機會, 所以你唔需要擔心...輕鬆的吧, 你而家最緊要係坐好月...bb 有人幫手照顧, 你唔需要擔心, 一有時間就訓, 訓唔著都要"唉"下, 唔係走動咁多呀....仲有小心飲食, 食多的薑同木耳, 木耳幫助你去瘀血, 對身體好好架~~~~

    回覆刪除
  10. 恭喜晒....做媽媽係咪好辛苦呢??慢慢你就會慣架啦!!!當你一日一日咁睇住bb大,越嚟越唔同樣,你就會覺得好有成功感架.....我果friend話架....我未做媽咪,唔知道係咪咁,但係以前有幫手揍過我契仔,都叫做識少少啦!!!!你有無飲谷奶水d中藥啊???bb飲人奶好易肚餓,因為人奶比較稀.所以差唔多兩個鐘餵一次(我契仔可能比較大食,哈哈)所以一定要有足夠嘅奶水....比心機....加油!!!

    回覆刪除
  11. 加油啊, Cary mama!!!!!

    回覆刪除
  12. cary, 努力呀~~~

    回覆刪除
  13. 恭喜你cary, 見伙生左仔仔真係好開心, 我諗你呢一刻應該上左奶啦, 唔好急, 最緊要比仔仔啜, 啜得多奶就會多, 你好好全心全意做奶媽啦, 好多人會幫你架啦 ~~~~~~ 黃 test 你都唔洗擔心架, sheena 黃足2個月先退, 因為人奶b係會黃d (因為水份唔多), 黃會慢d退架 ~~~~~~ 記住飲多d湯, 湯水令你上奶多d架 ~~~~~~ 好好休息啦 !!!!!!!

    回覆刪除
  14. Cary奶媽 努力呀! 有人來幫手時就盡量休息休息~ 我奶奶話除咗木瓜湯魚湯, 煉奶/豆腐果D都對人奶有幫助架!!可以試下喎~

    回覆刪除
  15. Cary﹐好掛住妳呀﹗ 信不信由妳﹗呢幾日我不停地唸起妳﹐唸緊妳應該就黎生得﹐唔知點呢﹖但我地連續出左好多日街﹐晚晚返到屋企已經好夜﹐又要搞掂對仔女﹐又要做家務﹐終于今日唔出街﹐先可以有D時間用下電腦﹐家下半夜一點半﹐打左篇回應俾妳﹐點知俾yahoo time out 左我﹐篇回應無左又要再打過﹗講番妳﹐真係衷心恭喜妳呀﹗有咩緊要得過生到個健康﹑健全既BB而媽媽又無咩大礙﹖雖然捱幾十個鐘頭一定好辛苦﹐不過妳已經捱過左最唔受妳控制既一關﹐之後既就全憑妳兩公婆既努力啦﹗我有好多野想同妳講﹕張BB床真係要俾風吹下﹑俾太陽晒下﹗所有木都好似油漆咁﹐有對人體有害既fume﹐例如 cedar wood 既 fume 仲可以驅蟲添﹗大人吸下無咩所謂﹐BB身體咁細﹐唔受得幾多架咋﹗我發覺好多父母都犯同一個錯誤﹐就係BB床唔可以有枕頭﹗每年美國都有數以千計既BB死於Sudden Infant Death Syndrome (SIDS)﹐包括床褥太軟﹑床單太鬆﹑床內有枕頭﹑玩具等等﹐其實BB係唔需要枕頭架﹐過左一歲先考慮俾枕頭佢啦﹗娉怡都係到左歲幾兩歲先開始用枕頭﹗有樣野好多人唔知﹐其實BB最好唔好用任何野沖涼﹑除左清水。BB皮膚太幼嫩﹐所有同BB沖涼既野都係太刺激﹐容易生濕疹﹐對抗濕疹最有效係清水﹐呢樣野係醫生教我﹐透過兩個仔女證實左係真既﹗就算妳懷疑呢個理論﹐或者一個星期先用一次BB既body wash﹐任何BB清潔用品最好係無香味﹗我個仔出世後掛住訓唔肯食﹐體重跌得過多﹐姑娘要佢食提煉過既奶(唔係煉奶 )﹐味道好似雞精咁﹐可以俾BB直接吸收﹐呢種奶特別貴﹐姑娘仲送左半打俾我﹐不過我堅持唔餵﹐只准食人奶﹐情願個個鐘頭密密餵﹐結果俾我窒肥左﹐頭幾個月都肥過average。如果妳想仔仔健康﹑聰明﹑錫媽咪﹐妳都儘量淨係餵人奶﹐最好餵到一歲﹐好似娉怡咁從未食過奶粉架﹗妳餵人奶既同時要整天不停地飲水﹐休息多D﹐儘量俾BB啜多D﹐好似啜奶嘴咁﹐人奶係唔會餵得太多﹐只有餵得唔夠﹗因為人奶唔會似得奶粉咁有過多添加既營養﹐食得到飽時已經吸收過量﹐人奶就唔會。妳要注意自己既營養﹐要好似懷孕時咁戒口﹐因為人奶係由媽咪血提煉出黎﹐所有入到血既都會俾埋BB﹐所以妳儘量唔好食藥﹐就算話對BB無害﹐其實好多時有害只係證實唔到嗟﹗妳要吸收多D鈣質﹐同時需要晒太陽製造維他命D先可以吸收到鈣﹐更要注重鐵質﹐對BB既腦部發育好緊要﹗飲多D木瓜花生魚湯﹗任何食物都唔好食太多﹐萬一就算有問題﹐例如某餐唔好彩﹐食到D唔乾淨既野﹐事後知道已經太遲﹐至少唔會有太多去左BB度。我係咪好煩﹑好誇張﹖唔知點解﹐好似識左妳好耐﹐初初見妳﹐個肚都唔係好現﹐轉眼個BB已經出左黎﹗妳要俾心機﹗我地兩公婆完全無人幫手﹐自己都搞掂兩個﹐所以妳一定得既﹗唔好用咁多電腦﹐有野打叫妳老公打啦﹐妳淨係負責接收就夠啦﹗休息﹑湊BB要緊﹗

    回覆刪除
  16. 加油呀~~最緊要係你自己都要多休息呀,阿仔訓,你都要跟住訓呀,如果唔你唔夠精神架~ 尤其是餵人奶呀,D  BB食得好密架 3小時食一次..

    回覆刪除
  17. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月10日 清晨6:42

    You are so lucky having so many people to help you. Enjoy it la... I didn't have anyone to help me at the time, so that was quite tough...

    回覆刪除
  18. 加油呀 !! 初生 bb 係飲得好頻密架。辛苦晒喇, 多d休息啦 !!

    回覆刪除
  19. 飲多D湯水就一定得嫁。努力加油~~~

    回覆刪除
  20. 睇完你個Blog,好得意呢!!想請教你餵mama奶0既心得。係咪要實戰過先得,同埋係咪一定會餵到"損"架??

    回覆刪除