2007年7月13日 星期五

我最鐘意冲涼^.^

之前好擔心同個軟林林baby冲涼, 不過, 而家我發現原來都係好容易好輕鬆~~~

可能因為仔仔豬比較硬正, 唔係好"軟林林"~~~ 而且, 佢好鐘意冲涼~~~ 一落水就腳踢踢, 好lumlum咁~~

睇下我地個樣幾lum~~~ ~~~~

mami好鐘意呢張相呢~~~ ~~~~~


27 則留言:

  1. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月13日 凌晨4:51

    Reading your blogs lately reminds me a lot of my old days when taking care of my little Julian. I'm so glad you and the baby are both doing fine. And your breastfeeding is going well. Try to rest when the baby is also resting. In the beginning it's quite tiring and tough, but just seeing how dependent little baby is on you, and how satisfied he is when he is full, then that certainly gives you a smile.

    回覆刪除
  2. 你幫小威威沖得都好好!佢當然鍾意啦!努力加油!

    回覆刪除
  3. mama,你沖的手世好正呀,囝囝緊係lum lum啦!你地幫囝囝改好名未呀?

    回覆刪除
  4. bb好似隻青娃仔甘阿~~~

    回覆刪除
  5. haaa~~bb越黎越靚仔~~等EE錫啖先~~

    回覆刪除
  6. 佢肚臍果位乾咗啦?咁快?佢成個肚浸咗落水度唔怕咩?我契仔啱啱抱返嚟果陣,沖涼好小心,驚整濕佢果肚臍......一個星期後先敢好似你咁幫佢沖......你果bb好勇啊!!!!

    回覆刪除
  7. hi!!我睇左你個blog咁耐都係第一次留言比你! 亞b豬仔個樣同威爸爸成個餅印咁呀!!好sweet呀!

    回覆刪除
  8. 又多一個鍾意沖涼0既bb~~~

    回覆刪除
  9. bb 好 enjoy 沖涼, 個樣好 "lum" 呀~~~

    回覆刪除
  10.  小威威好享受沖涼喎~~~

    回覆刪除
  11. wah~~~~~ ka wa yi na~~~~~~~~~~! 

    回覆刪除
  12. 坐月唔係要多d休息咩??? 你仲同bb沖涼??? 不過...你沖涼手勢都幾得喎  唔怪得BB咁enjoy啦

    回覆刪除
  13. 都未夠十二朝, 睇落去真係幾硬正喎

    回覆刪除
  14. 你阿B好可愛好卡娃兒呀!!!唔知我個小公主出世又係咪咁呢???仲有十幾日就係預產期啦,希望以後的日子唔好雞手鴨腳,好似你咁淡定就好啦!!!!

    回覆刪除
  15. I like that pic VERY MUCH TOO!!!! HAHAHA! Can't stop laughing looking at those pics!!

    回覆刪除
  16. 仔仔好叻呀,唔怕水

    回覆刪除
  17. 彤彤寶都好鐘意洗白白,試過同佢沖完涼,佢一上水即喊囉...

    回覆刪除
  18. 哈哈好得意啊~ baby 個樣真係好lum喎! cary 你真係好叻, 照顧得bb好好哦! 抵讚!

    回覆刪除
  19. 好耐無探妳啦!bb好得意呀!

    回覆刪除
  20. 嘩哈哈...... 個沖涼盤同我地既係一樣架, 小B沖涼好 LUM, CARY一定手勢好好啦 ~~~

    回覆刪除
  21. 你又keep住update個blog又餵mama milk又同bb沖埋涼,你真係好勁好店好叻女,我都係滿左月先同bb沖涼咋(之前奶奶代勞)比個no.1給妳

    回覆刪除
  22. 小威威眼仔都幾大喎, 我相信再大的一定係大眼仔~~~呢張相唔單止你鍾意, 我都鍾意呀...哈哈....

    回覆刪除
  23. 安雯老豆-Sammy2007年7月15日 上午8:21

    好靚仔好得意呀, 祝妳哋母子平平安安, 身體健康

    回覆刪除
  24. 張相個樣好似爸爸呀~~~ 恭喜晒!~~ 祝一家開開心心,身體健康,幸福快樂!!!

    回覆刪除
  25. 好熟手囉喎!!!! 仔仔呢張好得呀~~

    回覆刪除