2007年7月29日 星期日

胎麻?

哎呀~~~ 仔仔豬塊面仔生左好多粒粒呀~~~~

不過唔怕嘅~~~ 老人家話呢D係”胎麻”!! 即係胎毒胎熱~~~

生完就會退番, 唔洗擔心嘅~~~

希望8月4日星期六,擺滿月酒嘅時候我地靚仔番啦~~~ 


24 則留言:

  1. 我個b以前都有,攪到有人覺我D人奶唔好......好唔開心...... 但我唔理佢堅持餵!! 記得我個b那時有十幾粒,到兩個幾月大就退晒lo~~~  

    回覆刪除
  2. BB個樣好似又大左D啦,變得好快~~~

    回覆刪除
  3. CARY, 我有個問題想問你阿,你係QE生既時候,醫生剪會陰時有無幫你打麻醉針先阿?定係直接剪落去阿?痛唔痛架?有無知覺阿?我好驚會直接剪落去會好痛阿,驚到發惡夢阿。

    回覆刪除
  4. 我囡囡臉豬都有少少粒粒, 朋友媽咪教我買金銀花煲水俾佢沖涼,我試咗2次,好似好返少少。朋友媽咪話可以沖到佢滿月架,咁D皮膚就會變得靚靚,你都可以試下呀 ! (一兩可分兩次煲水..)

    回覆刪除
  5. 彤彤之前又係臨滿月塊面就起粒粒,不過好彩到果日退左好多,唔覺眼咋... 嘩,點解你仔仔對眼仔又大隻左架(單眼皮既我好羨慕呢 )

    回覆刪除
  6. 囝囝豬個樣真係大個咗呀!隻眼仔好大隻呢!你地同囝囝豬改咗名未呀?42日內要攞出世紙架啦喎。

    回覆刪除
  7. 同埋而家睇睇吓,囝囝豬又似返媽咪多啲啦!其實你兩公婆都幾有夫妻相,所以囝囝豬兩個都似。

    回覆刪除
  8. BB 個樣真係好似好似爸爸呀!!

    回覆刪除
  9. 似足爸爸啊 !! 大眼仔一名, 哈哈

    回覆刪除
  10. 係喎! 真係好多粒粒...不知睇吓醫生啦

    回覆刪除
  11. 囝囝個樣好似威威呀~~~

    回覆刪除
  12. 真係好多粒粒喎~~ 不如睇下醫生好d喎!!

    回覆刪除
  13. 你好~~ 恭喜你生左個咁可愛既bb呀!~~~~~又真係好似你老公喎~~ 你bb有粒粒你話係胎毒...但係生前有無食咪淸胎毒呀..?? 我預產期係11月生,都諗住0係QE生,所以好想問下你QE d護士醫生好唔好...... 你老公都係公務員嗎..??好老公係police,唔知有無機會呢..??

    回覆刪除
  14. BB似爸爸呀~~ 時間過得真係快, bb就快滿月!

    回覆刪除
  15. 唔該曬CARY姐的解答,勁詳細,THANKS~~~

    回覆刪除
  16. me too...我個小叮叮都係呀! 我都聽人講過用金銀花沖涼有效呢..

    回覆刪除
  17. 係啊我姨甥女個時都係生好多呢d粒粒, 結果用金銀花沖涼搞掂~

    回覆刪除
  18. 哎呀!! 乜真係咁大粒既  真係點攪呢??? 我囡囡暫時都有細細粒紅色 & 白色酒米咁

    回覆刪除
  19. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月30日 凌晨1:05

    He really has your husband's face!!! Will be a handsome man la.

    回覆刪除
  20. oh~ 真係咁大粒既..... 不過唔怕架, 好快會退架啦, 我囡囡有時都會有一兩粒出架

    回覆刪除
  21. 你個寶貝仔已經好過我個小公主喇, 我個女生到成面都係, 仲要好似有禯咁架, 不過就會退, 退完就會滑溜番, 唔駛擔心

    回覆刪除
  22. 唔緊要架,我c+話係因為mami的hormones殘留係bb身上,會自己消架.

    回覆刪除
  23. 嘩!!比我個仔都眼仲大!!

    回覆刪除
  24. WA! BoyBoy Pig's eyes are really big ah, haha! Lucky he's a boy, otherwise, a girl would cry for those pimple look alike la

    回覆刪除