2007年7月16日 星期一

7月13日 仔仔豬有禮物

7月13日晚, 有人送貨黎~~~

 嘩~~~ 好大盒喎~~~ 乜黎咖?? B頭都好好奇呢~~~

打開睇下,  原來係一班UNCLE & AUNTIE一齊送比仔仔豬嘅COMBI HIGH CHAIR~~~

睇下仔仔豬瞓得幾嘆~~~ 多謝晒~~~~ ~~~

而家開始, 日頭就比仔仔係廳嘅high chair度瞓下, 玩下~~~

夜晚先返入房瞓床仔~~~ 希望佢慢慢建立日夜concept啦~~~

我同威威至錫嘅仔仔豬& b頭頭~~~~ ~~~ 你地要好好相處呀~~~~

ps: 我地已經兩日全人奶喇~~~ 唔洗補奶粉喇~~~~  努力加油~~~~ ~~~ 而仔仔豬尋日玩左成日, 尋晚真係好瞓d呢~~~~ lumlum~~~


18 則留言:

  1. 點解仔仔豬隻豬仔腳打晒啲肉出嚟啊 千萬別冷親仔仔豬啊...尤其喺氣管...BB氣管好敏感的.... 多謝您的探訪問候

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月16日 凌晨4:48

    Good to hear that you got a better night last nite. Hope the high chair can help  a bit as well. Maybe in the future, you should try to give him pumped breast milk via a bottle, so that he gets used to drinking from a bottle. Then you can sometimes leave him. Also, it helps in case you've an infection which is quite common.

    回覆刪除
  3. hey..而家唔好比佢訓住呀..太細個啦....對背脊唔好嫁....訓番Bed先啦........我嗰張都唔比佢訓住..個位未啱..不過都係朋友解釋我知的........你唸下啦...

    回覆刪除
  4. i want to ask, you can keep the dog when you have a new born baby~~ so good ar! anything special we need to becareful about this?? and how to deal with the pet's hair?? my friend gave her cat to someone else when she gave birth to her baby...

    回覆刪除
  5. 我都係晏晝俾BB瞓high chair,夜晚先瞓床仔,BB日抖瞓床仔唔願瞓,反而瞓high chair好好多,陪月話可能張high chair窄d,BB有多d安全感.

    回覆刪除
  6. 加油呀!媽咪你真係好有耐性呢!你一定OK嘅。

    回覆刪除
  7. 唔好俾BB訓一邊面呀,如果唔係好似我阿B咁大細面咩咀長短耳一邊頭扁就慘喇

    回覆刪除
  8. 因為會小用~~同有點貴~~我都無買來用

    回覆刪除
  9. 我都有張 high chair, 不過墨魚仔細過時無成日比佢瞓覺, 只係當搖搖椅, 都係怕影響脊骨

    回覆刪除
  10. 我都係俾我囡囡瞓呢張high chair呀, 日頭可以方便同佢玩多d麻.....

    回覆刪除
  11. Cary ee: 恭喜晒!  仔仔豬好可愛、一定係個靚仔!

    回覆刪除
  12. 係唔係 combi 最新嗰款呀 !! 側邊仲有個盒仔 ... 我都諗住買呢款呢 !! 你就好喇 ... 有人送 ... 唔平ga ..~~

    回覆刪除
  13. 一次過睇番你上星期到現在既blog,好開心知道你可以全人奶呀!!! 加油呀!!~~~係wor,仔仔叫咩名呀???

    回覆刪除
  14. 日頭瞓high Chair/搖椅真係好呀. 我朋友話果時佢咁分開日頭同夜晚俾個囡瞓唔同地方,個囡好快就戒到夜奶啦~ 你可以全人奶啦?好勁呀~

    回覆刪除
  15. 好野!!! 全人奶bb同全職奶媽繼續努力呀!!好開心見到你成功呀!!!!!

    回覆刪除
  16. 你張high chair同臭豬嗰張一樣架!!!

    回覆刪除
  17. B頭加油!!! He looks like he's still taking the whole thing in, add oil BB!!! PigPigBoy seems so lumlum in high chair leh! keke

    回覆刪除
  18. your "COMBI HIGH CHAIR" is so nice!

    回覆刪除