2007年7月26日 星期四

健康院(20日人仔)

今日我地又去左健康院, check黃疸~~~

仔仔嘅黃已經完全退晒喇,  只係得80/90!! 唔洗再去健康院住喇~~~ 等兩個月先再去check身體發展!

今日同仔仔磅重, 重左好多呢~~~ 而家有3.82kg喇~~~ 即係8.4磅喇~~~ 不枉奶媽咁辛苦咁餵你食mama milk!!! 呢9日重左成 0.88磅呢~~~

醫生都話重得好多~~~ 即係夠晒食喇~~~ 至於肚風呢, 醫生話人奶bb係會去多d大大, 因為易消化!! 咁去大大前, d腸就係會咕嚕咕嚕咖喇~~~ 食腸水嗰d無用咖!!! 等佢大d就會好d咖喇~~~

我話, 但係佢有時會唔舒服到瞓唔到覺豬喎~~~ 醫生就問我, 咁佢扭計肚唔舒服時, 你會點呀?? 我話我剩係識同佢按摩下個肚仔咋~~~ 咁就好好啦~~~ 無乜可以做咖喇~~~

咁唯有希望仔仔豬個肚仔快d發育好d啦~~~ 同埋有mami朋友教我唔好比咁多前奶佢食, 又睇下會唔會好d啦~~~

好多日前影嘅全家福~~~ 發現仔仔好難得咁望鏡頭~~~ lumlum~~~


21 則留言:

  1. 一切遵照醫生辦理,不要聽人講,放心。

    回覆刪除
  2. 係呀. 飲多d木瓜魚湯好上奶的. 我也是6個多月全人奶, 小b現在剛歲半, 有30磅啦.  其實小b由出世也是肥個group.  不過, 人奶真係好好. 加油呀

    回覆刪除
  3. 睇真d你個B仔對眼好大呀!似你~

    回覆刪除
  4. 鮮奶烏雞都上奶喎,其實飲多d水都上奶,哈﹗真係要飲多d流質,果時我媽咪係煲一大煲湯,我一個人飲晒既。依家我媽咪走左,少左湯水,就比延延吸乾左我,今個月輕左幾磅。 搞到我依幾日好勤力咁煲湯比自己飲。

    回覆刪除
  5. 比心機呀! 努力呀! BB 會帶來更多的歡樂!

    回覆刪除
  6. try your best餵mama milk........  

    回覆刪除
  7. cary~加油、努力啊!

    回覆刪除
  8. 你可以免咗仔仔要留院照燈既擔心,好野 我地再一薺努力做奶媽啦,哈哈

    回覆刪除

  9. Phew,安樂o西, 好o野! See, poop poop 好呀! 努力! 又係o既, Steve,   太多意見仲混亂...

    回覆刪除
  10. Cary你好叻呀, 囝囝食到肥肥白白

    回覆刪除
  11. 見到張全家福相好幸福  我覺得仔仔豬似爹吔....可能係囝囝啦、眼仔碌碌、好可愛!

    回覆刪除
  12. 仔仔個樣好似papa啊 , 重了即係健康, 快高長大

    回覆刪除
  13. BB頭3個月可以每個月重2磅架, 所以你要加油餵多d mama milk!!! e~~~~~~ 我好好奇你房後面張結婚相, 喂喂, 放大黎睇下啦 ~~~~~~

    回覆刪除
  14. Is there any chance to change your clothes before you take pictures????  I saw you have a lot of pajama..........

    回覆刪除
  15. 呵呵呵~重得唔錯呀!!加油加油呀~~

    回覆刪除
  16. cary 你好勁 !!!!! 全人奶 !!!

    回覆刪除
  17. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月27日 中午12:29

    Good job mama...see the doctor said you've done your best la....

    回覆刪除
  18. Ay YA! 望鏡頭 so cute ma!!!

    回覆刪除
  19. 我聽日又去健康院, 都好心急想知囡囡食我d奶奶,  d黃退成點  重得好唔好

    回覆刪除