2007年7月2日 星期一

2007.7.2 蕃茄薯仔牛肉通粉~~~

今日勁悶, 因為老公要返中, 11am-11pm~~~

人人都放公眾假期, 好happy咁搵節目~~~ 我就孤伶伶~~~ 因為已經唔方便周圍走喇~~~ 想搵mami, 但又無理由跟佢地去行街shopping~~~ 搵朋友又唔知道約人地做乜好~~~ 最後決定, 自己一個係屋企!!!

好彩有B頭頭陪住我~~~ 仲有個踢踢踢嘅仔仔豬~~~  而且又有部Wii~~~

所以其實時間都唔難過~~~ 仲有一個鐘頭, 威威就放工喇~~~(希望佢準時收工啦~~

自己落街食野都食到悶晒喇~~~ 所以, 今晚自己一個人都煮個"蕃茄薯仔牛肉通粉~~~"食下!!!

都幾好味~~~ 好過餐餐食出面d味精飯~~~~

baby仔又無乜動靜喇~~~ 多謝大家關心~~~~ 唔知道係咪即係星期三要去覆診呢??


18 則留言:

  1. cary~ 我好耐無去blog啦,我一上黎仲以為你生左,我幾驚miss左bb出世既第一手消息添~~比心機呀~我都好想快d見到你bb呀~~

    回覆刪除
  2. 好好味咁喎~ 等我得閒就整黎試下先~~ 我都係以為你生左啊~ 因為人地話陀仔通常都會比預產期早架, 所以你都有定晒預備就好了! (我都有心理準備如果有幾日你唔online就估可能係你仔仔出世哦 )

    回覆刪除
  3. Hi BB, Cary & WaiWai, I'm the first time to ur blog, the one seek Dr. WONG as well as u. I think waiwai will off in time and rush to home with u & bb.  I will attend to Dr. WONG on WED morning too, see if we meet or not. Anyway, nice to meet u.  Relax and expect a brand new life. Canny mami

    回覆刪除
  4. 好好味呢!蕃茄好醒胃。多啲休息,遲啲要湊baby就冇咁得閒架啦。

    回覆刪除
  5. 好好味喎 I want to eat too... can you..... ha ha.... you can come my blog...

    回覆刪除
  6. 我都啱啱買咗Wil呀,不過你咁大個肚玩乜game呀?小心d喎

    回覆刪除
  7. 嘻嘻~~ 你 e+ 就覺得時間唔係咁快過,等你 BB 出世你就會覺得時間過得好快,仲唔夠時間用同休息添呀~~~ 其實,之前我去睇 C+ 醫生時,醫生話 BB 遲出世係正常,尤其事第一胎,而早出世果 d 通常都係有少少問題,e.g. 胎盤前置、胎唔穩 ... 呢 d 都係要急需開刀既。所以唔駛希望佢早出黎架,只要佢健康,岩時間佢就會出黎,唔駛急。

    回覆刪除
  8. 我呢兩日都係掛住玩部wii,仲要係同老公一齊打gilf,不過覺得幾危險,所以今日淨係玩射槍~~~~

    回覆刪除
  9. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月2日 中午12:57

    I know that feeling, staying home... when I had to stay home since my 7th month pregnancy due to complications, I was quite bored. I wasn't really supposed to go anywhere, and sometimes you are bored to hell and back. And I also had sleepless nights in the last few months of pregnancy, so I went watching tv till my husband got up in the morning to work. Anyway, just take as much rest as possible... save up the energy for the delivery!

    回覆刪除
  10. 咁大個肚仲玩wii 得唔得架 你小心D啦!!!

    回覆刪除
  11. bb e+ 又無乜動靜? 初初仲以為你生得添~~~ e+ 都有好多媽咪唔足40wk 亞b 就出世, 醫生話營養好0左, 有 d 37、8wk 0既 bb 身體各方面器官都成熟到 40 wk 0既體質, 仲以為你亞 b 急住出0黎添!!

    回覆刪除
  12. cary---> 自己整會好味好多, 出街食e 個好鬼少份量

    回覆刪除
  13. 睇到就想食喇.....

    回覆刪除
  14. 原來仔仔玩嘢..仲未想出來.. 係咪掛住打Wii唔MSN呀??成日唔見你以為你生得呀...

    回覆刪除
  15. 咪係 ~ 成日唔 on-line, 人地以為你生左添啦 ~ 

    回覆刪除
  16. 係啦, 呢幾日唔見你online msn, 以為你又唔等我

    回覆刪除