2007年7月12日 星期四

健康院見醫生


今朝我地又一早出發去健康院!! 今次係見醫生~~~

9:10 booking, 去到好快就可以入去見醫生, 女醫生好好人, 好詳細, 好有經驗咁~~~

仔仔亦都算合作, 雖然都有大喊~~~ 哈哈~~~

仔仔豬嘅黃疸指數又再比前日低左, 以人奶bb黎講係好好!!

頭圍係35cm, 重量已經回復出世嘅磅數喇~~~ 3.34kg!! 唔知道點解無度身長呢???

眼仔, 肚仔...... 所以野檢查完都係goodgoodgood~~~ 醫生檢查口仔時仲話佢啜得好大力~~~ 叻仔~~

我又求救仔仔成日好似好唔夠食, 所以我唔忍心補奶粉比佢, 但又想全人奶嘅困擾!!  醫生話仔仔算係大隻b, 所以大食d一d都唔出奇, 叫我去母乳餵哺角, 佢叫左個助產士教我~~~

其實我前日已經去過, 姑娘話我餵mama milk嘅姿勢, 仔仔食嘅口型都好ok~~~ 所以, 今次再睇都係好好~~~ 而我亦都上左奶喇~~~ 仔仔都飽左好多!!! 個midwife今次教我試下唔好等到仔仔好肚餓, 喊要食milk milk時先餵佢, 試下個半鐘頭叫醒佢食一次, 每次只比佢食半個鐘頭!!

咁仔仔就唔會因為太餓而食唔飽要補奶粉, 又唔會養成當我係奶咀, 成日要食住先ok嘅壞習慣~~~

咁我今日就試下啦~~~ 佢真係唔再食完仲勁喊勁肚餓咁嘅樣!!! 見到佢食飽飽, 自己放口, 好滿足咁瞓得好好個樣, 好lumlum, 好安慰!!! 希望今晚我都可以唔補奶粉而餵飽飽佢, 一齊瞓好覺啦~~~


24 則留言:

  1. 好得意呀~ 快高長大呀~^^

    回覆刪除
  2. cary`: can u tell me when did u buy the milk bottle box, please?

    回覆刪除
  3. sorry,打錯,我意思係邊到有得買果個膠盒?hehe~~~

    回覆刪除
  4. 係呀... 開始食密d唔緊要架.... 瞓左都整醒bb食.... 好快就上到好多奶.... 佢仲會食到好冧咁... 好sweet 架!

    回覆刪除
  5. BB隻眼好大好精靈呀!so Q~

    回覆刪除
  6. You'll be a good mum, add oil~~

    回覆刪除
  7. 尋日睇報紙話餵人奶既話食多D三文魚喎

    回覆刪除
  8. 靚媽咪喎~ 餵全人奶好辛苦呀!你要加油~多休息 佢瞓你又瞓呀!

    回覆刪除
  9. 囝囝成日嘟起嘴嘴好cute!

    回覆刪除
  10. 不過個半鐘餵一次都幾辛苦,特別係夜晚.. 遲d 你望都望bb 訓耐d! 我就應用唔到呢一招,因為我個b 訓左可以係整極都唔醒 你宜家坐月有無人幫你手?有無請陪月呢?

    回覆刪除
  11. 就咁睇, 囝囝都有少少黃咁......不過pass 咗就真係好好, 騫佑果時好慘, 黃到要照燈

    回覆刪除
  12. See your "Panda Eyes"!!!  Sleep more la, good for feeding and yourself.

    回覆刪除
  13. Little WAI WAI 好 cutie 呀, 佢好似真係好大份喎 

    回覆刪除
  14. 半鐘頭叫醒佢食一次? 辛苦你喇, cary~~

    回覆刪除
  15. 以前我以為餵人奶好易 原來咁多學問

    回覆刪除
  16. 好可愛呀. 好想咀他

    回覆刪除
  17. 見到阿b健健康康,肥肥白白,好幸福,好感動呀.....唔知我b會係點樣呢?

    回覆刪除
  18. 大隻b, 好得意~~ 半個鐘餵一次咪好辛苦囉~~ 不過為咗小威威, 幾辛苦都要做! 加油!

    回覆刪除
  19. 半個鐘頭餵一次?咁你咪好攰..... 辛苦你啦, 奶媽~ (休息多D呀)

    回覆刪除
  20. 唔係半個鐘頭一次~~~ 係個半鐘頭一次~~~~ !!! 每次餵30分鐘~~~~ !!!

    回覆刪除
  21. Cary!你好叻女啦!我嗰陣是一個鐘餵一次㗎!而bb要到1個月時才會再度的!而磅重就係睇下你餵bb餵得飽唔飽!你算幾好㗎啦!加油!記得飲多d水,上奶會好好多!

    回覆刪除
  22. Cary!小威威出世時身長有幾多?

    回覆刪除
  23. CARY, 我的BB已出世三星期了! 我想問你, BB通常大約2.5-3小時才口郁郁要食奶, 每次大約半小時. 若未夠鐘攪醒她就不肯吃. 但這兩天好像大食了, 吃了個多小時都不肯停, 要補1OZ奶粉才可以, 結果又睡2.5-3小時. 我想餵密D, 但不是她自己醒她就不吃. 其實一直補奶粉有問題嗎? 第日BB再要食多D, 我會否不夠奶呢?
    [版主回覆07/03/2008 12:17:00]恩言, 佢一定係猛長期喇!! 係咪餵緊人奶??? 唔洗補奶粉咖~~~ 比佢埋身食多d先啦~~~
    你不如打比我啦~~ 92105417

    回覆刪除