2007年7月27日 星期五

古法去肚風

仔仔豬個肚仔都仍然係咕嚕咕嚕, 不過都好似好左dd喇~~~!!

真係好想怇快d舒服晒, 可以瞓好d!!!

既然醫生都話無辦法咖喇~~~, 等bb大d就會好d咖喇~~~

我地又唔會亂比藥水bb食, 咁就試下d唔洗食落肚嘅安全古法啦~~~

古法一

我諗大家都有聽過用雞蛋包隻銀戒指, 同bb luk 下個肚仔, 可以吸左d肚風出黎~~~~~~

於是嫲嫲今日就買左一隻銀戒指比仔仔喇~~~ thanks~~~

luk肚仔前:

luk肚仔後:

嘩~~~~~~ 真係變左藍色呢~~~ 希望佢真係成功吸左仔仔豬d肚風出黎啦~~~~

(test: 聽日我打算試下放入熱雞蛋一陣, 唔luk肚仔, 攞番出黎, 睇下佢變唔變色先

古法二

芙蓉去肚風, 太嫲嫲教嘅~~~ 整碎芙蓉, 搵d熱飯mix埋, 包好, 放係bb肚臍位置吸風~~~

3姑婆前兩日係街市花店買到, 個老板娘教話炒炒佢就可以包好, 唔洗用飯喎~~~ 我地試完, 覺得好快凍晒, 唔多work, 下次都係跟太嫲嫲講, 用白飯keep住個溫度先~~~


15 則留言:

  1. 你個囝囝就咕嚕咕嚕,我個囡囡次次到食奶中途都飲到索哂氣,仲有發出D好似人地扯鼻軒既聲音,問健康院個醫生又話無嘢,都唔知點解....

    回覆刪除
  2. 我個B都係咁...食奶奶時個肚Ge Li Gu Lu,又成日放屁屁.....希望你的方法成功,BB便無咁辛苦了....

    回覆刪除
  3. 雞蛋果個test我之前都試過呀,不過原來就咁放入去,擺一陣佢自己都會變色架 所以我覺得係呃人的

    回覆刪除
  4. 雞蛋方法我試過用响我同彤彤身上, 我身上既就真係變左深啡色,囡囡身上果隻就冇變色,只係黃左小小.

    回覆刪除
  5. 好神奇阿,如果得既,我生完有需要都可以試下~~~~

    回覆刪除
  6. 好神奇喎, 得唔得啊?

    回覆刪除
  7. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月27日 中午12:31

    I have never heard of these tricks...Let me know if they really work la.

    回覆刪除
  8. 咁都得,真係未聽過...wor!

    回覆刪除
  9. 古法 seems so cool la!  I like that plant more though, had bad memory of those rolling eggs  Waiwai looks good, mui you look so tired la, but I guess it's all worth it since your pigpigboy looks so ching ling ma >3<

    回覆刪除
  10. 好有參考價值呀!!!!

    回覆刪除
  11. 嘩! 真係好古法喎!呢d古法o唔ok呀?

    回覆刪除
  12. 我奶奶就話可以用生油,放係手心,捽熱佢,然後放係bb肚仔,都ok架!我過就肥啲囉。

    回覆刪除
  13. 我個仔仔都係一樣 ,呢兩個古法你覺得有無用呀?
    [版主回覆06/17/2008 00:09:00]都OK咖~~~ 試下無妨!!!
    希望對你個仔仔有用啦!

    回覆刪除