2007年7月17日 星期二

十二朝~~

仔仔豬今日十二朝喇~~~

所以, 奶奶今日一早就買左幾隻雞煮雞酒~~~

而且, 仲買左好多豬手同雞蛋, 因為十二朝開始, 大家可以攞d薑醋返屋企食喇~~~~

於是, 今日就有好多升晒級嘅親戚長途跋涉黎左探我地喇~~~ 多謝晒~~~

各位朋友仔, 要攞薑醋走記住自備容器呀~~~~ ~~~

黎探我地就打比我啦~~~


19 則留言:

  1. Yeah~ 十二朝, 奶媽可以開始補身啦

    回覆刪除
  2. 你好勁啊,仲有時間寫BLOG

    回覆刪除
  3. 我好佩服你嗰份堅持...(餵全人奶).努力呀.....+油...

    回覆刪除
  4. 我仲有3日, 十二朝我屋企個2部閉路電視先俾我洗頭呀~~~

    回覆刪除
  5. 洗咗頭, 沖咗涼未呀?

    回覆刪除
  6. 真係好佩服你呀,仲有精神寫blog~~

    回覆刪除
  7. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月17日 中午12:41

    Sounds like you're surrounded with friends and families... Hope it's not too tiring for you. How's baby doing now? What's his name?

    回覆刪除
  8. 想話妳知﹐BB喊可以有好多原因﹐唔一定因為肚餓﹗不過往往因為BB一有奶食就唔喊﹐所以媽媽就有錯覺以為BB一定係因為肚餓食唔飽而喊﹐其實只係因為有野吮可以令佢冷靜落黎﹗BB喊好可能係為左其他原因﹐例如件衫唔舒服(e.g.有條頭髮黐左響度﹑o麥頭刮住...)﹐可能太嘈﹑太熱﹑太涼﹐訓覺發噩夢﹑突然好掛住響媽咪肚入面住響水中既日子﹑或者係肚仔唔舒服﹐尤其食完野特別容易會因為腸胃發育未成熟﹐食左奶就肚痛......﹔之所以有奶食就唔喊﹐唔係因為可以填飽個肚﹐只係因為BB鍾意吮既感覺﹐尤其母乳﹐能夠俾媽咪抱住食媽媽奶﹐感覺係最舒服﹑最有安全感﹐最安撫到任何不安﹑不適﹐無論原因係咩都好。所以我覺得真係唔駛添加奶粉架﹗我娉怡都係colic BB。頭兩個幾月日日喊足20小時﹐喊到我咩辦法都無﹐只係攬住一齊喊。亦因為咁就教識佢吮手指﹐吮既感覺個個BB都鍾意﹐但對colic作用唔大﹗其實colic都係因為腸胃發育未成熟﹐肚仔成日痛﹐特別係食左奶之後﹐所以食又痛到喊﹐唔食又餓到喊﹐唯有喊到倦就訓少少再喊過﹗點都好啦﹗總之唔加奶粉都唔駛擔心架﹗盡全力繼續齋餵人奶﹐我個女有版俾妳睇﹐出黎效果又聰明﹑又錫媽咪﹑又健康﹗

    回覆刪除
  9. 可以日日洗白白啦,正!

    回覆刪除
  10. 嘩, 原來咁快就十二朝拿~~~bb 你要快高長大, 要鍚爸爸媽媽, 夜晚乖乖咁訓覺覺豬, 唔好嘈住爸爸媽媽呀~~~ 我個女果時都有喊架, 咁我由得佢一陣佢都仲係喊既, 我就話睇下佢有無尿尿, 整過條片, 著過的衫, 又或者郁下佢, 擺下另外一面訓, 咁佢就自自然然訓左...bb 仲未識得分日抖同夜晚, 所以你盡量要比多的 signal 佢知道係夜晚, 例如燈光, 佢喊就忍下手唔好抱佢呀~等等 你唔需要緊張架, 我相信每個 bb 都會喊, 而家的 bb 好醒目, 好快就識得喊就可以有得抱抱~~~ 你要多點休息呀, 記住唔好 "mou" 低, 抬高手等等, 仲有唔好濕凍水, 生水都盡量唔好...乖乖地坐好月呀, 知道嗎~~~~

    回覆刪除
  11. 十二朝就有姜醋食, YUMMY, 好掛住呀 !!!

    回覆刪除
  12. 嘩! 睇人真係幾快, 妳囝囝咁快就 12朝  睇見佢日日咁轉變成長, 好開心呢

    回覆刪除
  13. 睇番由第一日到十二朝的相,估唔到變得咁快喎,你仔仔好卡娃兒呀!!!!!!!

    回覆刪除
  14. 時間過得真係快!呀B仔咁快就12朝!恭喜恭喜~!!! 湊B途上辛唔辛苦呢?加油呀靚媽!!

    回覆刪除
  15. 恭喜...有薑醋食...

    回覆刪除
  16. OH!! I'd love to eat that too!!!

    回覆刪除
  17. 祢睇你D relatives幾開心, bb的力量真大

    回覆刪除