2007年7月3日 星期二

砌好bb床~~~

威威今日砌好左張bb床喇~~~~

其實都送左貨好耐喇~~~ 原本諗住我入院生baby時先砌!!!

不過, 有人話怕床仔一路係個盒入面唔好, 比佢抖下氣好d~~~ 所以, 就決定砌好左先喇~~~

原本有人比左一張bb床我地嘅~~~ 不過, 威威嫲嫲, 即係baby太嫲話唔好用舊野!!

而威威嘅九叔, 即係baby嘅九叔公話送張比baby瞓, 所以, 我地就買左呢張C MAX嘅床仔喇~~~ 多謝晒九叔公~~~

床仔唔係好大張咖咋~~ 因為我地房好細, 所以預左張床仔可以推出廳推入房~~~  !! 

係我最鐘意嘅粉藍色~~~加白色~~~lumlum~~~~~   

奶奶已經幫手洗好左威威大姨, 即baby大姨婆送比佢嘅baby pooh床上用品喇~~~ thanks~~~

而人地之前比我地嗰張床仔, 我地就會運番老爺奶奶度, 等baby第時去爺爺嫲嫲屋企都有得瞓~~~

望住張床仔, 諗下就快真係做人mami喇~~~ 就快真係有個人仔瞓係度喇~~~ 真係好似仲係唔係好真實咁呢~~~

仔仔豬, 快d出世試下張床仔啦~~~唔出世住就比bebechhichi瞓住先啦~~~

老公去左返night喇~~~ 睇黎我地聽日都係要去私家醫生同QE兩邊覆診喇~~~ 唔知道baby仔今次又重左幾多呢??? 唔知道我盤骨夠唔夠闊呢??? 好緊張呢~~~!!


13 則留言:

  1. Cary!子謙都係呢款,但唔係象仔係長頸鹿!明天檢查時要小心d!

    回覆刪除
  2. 嘩...張床有好正喎, 訓窗邊好呀, 我阿媽可以退黃..瑤瑤果時訓唔小窗台~~你唔好咁緊張喇, 攪到我都好心急添....relex~~心呼吸~~~

    回覆刪除
  3. 哈哈~ 以家每朝一起都第一時間望到張床仔 我都你一樣有D唔真實o既感覺,真係想像唔到到時會係點

    回覆刪除
  4. 嘩! 張床仔好靚呀! 貴唔貴呀? 個公仔係咪狗仔黎呀!?

    回覆刪除
  5. 張bb床已經俾人(公仔)訓過啦喎,你bb都唔係第一手主人家

    回覆刪除
  6. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月3日 下午1:35

    I remember when we have our baby room ready (in Holland, everything is DIY, including wallpapering), my husband and I sat in the room a lot. We would put this soft music box on, and put it near my belly. Now Julian calms down at night once he hears the same music box when he cries  at night.  Maybe you can try something like that! The bed looks very comfy... I'm sure your baby will like it.

    回覆刪除
  7. 日日睇你個blog, 我真係好緊張呀 幾時生呢

    回覆刪除
  8. WOW~~張床仔好靚呀 ~~~喺澳洲無呢D款架!!!我都係生之前已砌好張床仔,疏下D氣嘛!!! 呀,你個窗有無窗廉架???有就要小心D窗廉布和拉窗廉條憴唔好比bb掂到wor ,危險架!!

    回覆刪除
  9. 覆診點講呀?

    回覆刪除
  10. 我恩b都係遲左出世嫁。我地本身都係好似你咁想, 生左先砌, 但見佢咁耐都未來, 又想開張床吹下...咁樣就催左bb出來喇。可能bb見d野未ready, 所以唔來。可能開左床就出世喇~~好心急~~~~

    回覆刪除
  11. 好warm ar.... feel到衛B仔將會好幸福!改到名未呀? BB你不如7月8日出世啦!

    回覆刪除
  12. 好warm ar.... feel到衛B仔將會好幸福!改到名未呀? BB你不如7月8日出世啦!

    回覆刪除
  13. 我都鍾意粉藍色呀, 所以遲啲我都會揀粉藍色床仔 (雖然 bb 係女仔)

    回覆刪除