2007年7月28日 星期六

仲痛緊*.*

點解個傷口仲痛咖???

各位mami, 你地個傷口幾時先好番晒咖???


14 則留言:

  1. 起碼痛你一個月先冇咁痛呀...

    回覆刪除
  2. 我個傷口生完幾日就唔痛啦, 你自然分娩都痛咁耐; 洗唔洗見下醫生呀?

    回覆刪除
  3. 我都係成個月至好呀 我有個同事成個都唔好呀, 係因為個傷口嘅線 " 唔溶 " 要到睇醫生至得呀

    回覆刪除
  4. 我十幾日巳經唔痛喇! 我原本都痛架, 但去醫生度檢查傷口嗰陣, 佢幫我修剪下d線就冇痛喇.  你試下去睇下醫生

    回覆刪除
  5. 仲好痛嗎?如果仲好痛要睇醫生呀... 我有個朋友都係自然分娩,成個月都仲痛,都要睇醫生呢 我開刀個傷口都仲有少少痛,但已經好得七七八八可以行動自如,八月初就會去覆診

    回覆刪除
  6. 你到以家都仲痛緊啊? 仲係好痛定小小痛咋? 有冇食止痛藥啊? 或者去搵私家醫生睇吓

    回覆刪除
  7. 你個傷口仲痛緊呀? 有冇問醫生有冇辦法止痛呀? 我開刀個傷口冇痛啦,不過子宮入面個傷口就仲痛.

    回覆刪除
  8. 我個傷口已經好返7788啦, 宜家無痛, 我摸上去都平返........... 仔仔幾時返健康院?? 你問下e生or姑娘好wor

    回覆刪除
  9. 各位, 我聽朝一早會返去QE睇下個傷口點~~~

    回覆刪除
  10. 我生完返屋企第一日都好痛架,傷口又痛,谷奶又痛,真係頂唔到,食左一粒PANADOL...搞掂晒,完全無再痛了,不過我唔係餵人奶,你最好都係問問醫生食止痛藥有無影響好D^^

    回覆刪除
  11. 我個時都痛佐大半個月呀!!

    回覆刪除
  12. cary, 咁多日都痛, 真係去睇睇好喎, 再唔係去返 c+ 睇, 跟進下都好呀

    回覆刪除
  13. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月30日 凌晨1:06

    Mine was painful for quite a long while, even had an infection. But because of breastfeeding, they couldn't give me antibiotics, so I had to use old fashioned method (sitting in soda water). Anyway, check with the doctor otherwise if you're worried.

    回覆刪除
  14. 我果時又係痛左成個月都仲梗係要d唔舒服咁, 去番私家(產前檢查)度睇, 醫生話聯針0的線溶得唔好個線頭仲未溶完&痴住d肉一齊生... 所以仲覺得痛, 我返健康院醫生就話我無事仲咁到我鬼死咁痛.... 有時政府e生真係無咁細心...

    回覆刪除