2007年7月23日 星期一

一對一

今晚老公night, 第一次我自己一個揍仔仔~~~

希望佢乖乖地, 好瞓d~~~

佢仍然有肚風,個肚仔咕嚕咕嚕, 一食飽瞓左, 但又想大大, 又醒番, 唉~~~


17 則留言:

  1. 你試下每次飲完人奶就掃一陣風兼唔好立即比佢訓低,睇下情況好唔好d? 雖然醫院同健康院姑娘就話飲人奶埋身食就唔會食到風,但係既然你仔仔有肚風,你不如試下幫佢掃下風睇下有無好少少?

    回覆刪除
  2. 我睇左一次中醫,話比中醫聽我餵人奶,但bb都好多肚風,咁個中醫就開左藥比我食,話bb都會冇咁多肚風,點知食完藥之後延延真係冇再因為肚風喊啦﹗你住邊頭?使唔使介紹果個中醫比你,咁你坐完月就可以去睇佢啦。

    回覆刪除
  3. 一對一真係唔容易呀... 我宜家夜晚老公都會起身幫我湊b,無左佢真係唔掂

    回覆刪除
  4. 你掃幾耐風0架 ? 墨魚仔初出世時我一次掃起碼10- 15分鐘0架~~~

    回覆刪除
  5. 無理由成日都咸架,點都要瞓架,唔通係[百日哭],我個仔果時都好多風,不過佢淨係晚上開始咸,一咸就個幾兩個鐘,抱住瞓住食住都咸又嘔奶好勁,後尾睇醫生話佢好多肚風,食左2次藥就無晒事

    回覆刪除
  6. cary大奶媽,尋晩搞得掂嗎~?

    回覆刪除
  7. 之後仲會有好多個第一次﹐只要相信自己既能力﹐知道自己一定得就夠架啦﹗

    回覆刪除
  8. 各位blogger, 我地食完奶都有掃風咖~~~ 如果未ok, 都會掃10-15mins~~~  唔知道係咪因為我有好多風, 所以過左比仔仔呢??  延延媽, 可能我都應該去睇下個中醫~~~ 另外, 西醫係咪有藥比bb食等佢去肚風咖??? 仔仔咁細應該未可以食嗰d肚痛水~~~ 等我星期四去健康院問下先~~~  

    回覆刪除
  9. 你得ga!比心機呀!加油!

    回覆刪除
  10. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月24日 清晨6:09

    Hope you've some good sleep la...and that your son will not feel too bad la.

    回覆刪除
  11. 我帶阿仔看西醫時都差不多2個月大,那時阿仔又唔肯食又嘔又肚痛咸(咸左個幾月頂唔住),所以去睇西醫,個醫生開左一支藥水叫腸胃藥,其實食完阿仔仲有風架,不過就真係無再咸,同埋又食番奶了,咁細個真係唔知食唔食得呢隻藥

    回覆刪除
  12. cary~我bebe初初返屋企果陣都係有好多肚風,成日扭肚痛同勁多屁放!之後我用幾滴驅風油滴係手心,然後不停捽慶隻手再fu落bebe肚仔,試過幾次之後,bebe就無再扭肚痛喇!如果唔用驅風油,你可以用baby oil都得架!

    回覆刪除
  13. 我阿B昨日出院了,我都打算全人奶....BB都好似你阿B咁...個肚Ge Li Gu Lu 呀,又成日放屁,掃風又唔"egg"wow....但可打去hotline,佢話正常wow

    回覆刪除
  14. Cary....你要注意你既飲食呀...唔好食啲易放屁既野, 我阿媽話. 大人都放屁, 就等於個BB有肚風...記住小心飲食.....

    回覆刪除
  15. 你依家都係用住bb油同bb按摩個肚先啦,我都係滿左月先敢比腸痛水延延食。果時我係比延延食「吳德物次」腸病水,延延真係一食左就唔喊啦,我媽咪話我細個果時都係依個牌子架。而個中醫在新蒲崗新科技廣場1101室,佢好多人睇架,所以要先打電話去預約,大約一個星期就有位,你可以滿左月身體好d先去睇啦,電話係25763262(時珍堂張醫師),希望你就腳去啦。

    回覆刪除
  16. 唔記得講:個中醫每次三日藥係$180,唔收診金,仲唔使自己煲藥添,因為佢係沖水飲既,哈﹗

    回覆刪除