2007年7月22日 星期日

兩父子 ^.^


早幾日偷影嘅兩父子~~~ hehe~~~

仔仔仍然瞓得唔係幾好~~~ 好醒瞓~~~ 唉~~~

不論早晚, 有時都係瞓幾個字就醒!!! 醒左又喊!!! 乜BB唔係一日瞓好多覺覺嘅咩???

又再希望佢今晚好瞓D~~~  個肚仔再舒服D~~~


21 則留言:

  1. 好得意~希望BB有得瞓啦~^^

    回覆刪除
  2. 記得同佢轉頭仔訓呀~~ 如果唔係就好似軒軒咁~~後尾枕唔平架啦~~ 唔明你問下你屋企人啦

    回覆刪除
  3. BB最好唔好用枕頭好d。 有冇留意下點解bb訓幾個字就醒呀?你綜合下原因再對症下藥,用少少時間觀察下,唔好太擔心bb喊,因為bb喊係好正常,只係bb想表達d野,但唔識用說話同你講,所以用喊代替啫,你陪住bb一直長大,用多少少心機做觀察(最緊要唔好心急),好快你就會知bb發生咩事架啦,支持你,加油﹗

    回覆刪除
  4. 係呀,BB唔好用枕頭,一來會影響頸骨發展,二來用枕頭其實係一件好危險o既事,尤其係遲多陣子,bb剛識轉身但又轉唔晒時。 平時用條毛巾仔,對摺剛剛夠托一托個頭仔就好夠~!

    回覆刪除
  5. 兩父子真係兩父母丫, 個姿勢一樣嘅

    回覆刪除
  6. BB最好唔好用枕頭...agree  ar... dr told me don't let bb use it before 1 yr old wow!

    回覆刪除
  7. 哎呀.......我打錯字呀 我想打係 : " 兩父子真係兩父子呀,  個姿勢一樣嘅 "

    回覆刪除
  8. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月22日 下午1:34

    Yes, indeed, don't let him use pillow for now until he is over one years old. Babies are not sleeping very deep in the beginning, but that will change after a while. So don't worry too much, just that yes, it's more tiring for you, Mommy! But just remind yourself, one day you will be the one throwing a bucket of water over him to get him out of his bed to go to school or so.

    回覆刪除
  9. 我覺得你個仔仔好無安全感喎,你係咪平時叫醒阿仔時無拍下佢心口呀同bb仔講下野會好d,仲有你可以放個米袋之類好輕啫,放在他心口讓他實在d安全d,如果bb有太多人抱佢,佢會好驚架,瞓著了放下時再按下bb的心口仔,他會瞓得冧d架

    回覆刪除
  10. 張相好搞笑呀!我都想偷影我老公同囝囝,不過如果影左我驚老公會話我 我BB 有時都係咁架,訓得唔多,訓著左一擺落床就醒 你試下抱著佢訓,等佢在你或爸爸身上訓林d先擺落床,擺左落床就輕輕拍下佢心口,再輕輕同佢講野或唱歌,佢就可以訓得好d 架啦應該... (當然要食飽同換左片片) 咁樣應可以訓到一至三個鐘架!

    回覆刪除
  11. 有無比個米袋囝囝用? 可能會好 d 0架~~~  

    回覆刪除
  12. 呢張相好掂呀!!!!姿勢都差唔多個下至過癮麻!!!

    回覆刪除
  13. 嘩~ 真係兩父子喎, 睡姿一樣wor~

    回覆刪除
  14. 係呀, 俾個米袋仔佢丫, cary......

    回覆刪除
  15. 2父子呢張好搞笑,幾乎一樣動作,cary你真係識得影。 你有無幫bb整個米袋仔比佢放係心口位,你問下你既長輩,佢地應該識。 仲有,bb唔好用枕頭呀~~~~嵐嵐到而家都無用枕頭訓架。 佢成日訓下醒下可能因為佢到左呢個世界,比較係你個肚仔既包圍唔同左無左安全感,所以你唔好咁擔心,再睇定少少。 你自己記得一定要休息多d呀~

    回覆刪除
  16. 兩父子動作真係好一致呢!都係好似其他blog友咁講啦,放個米袋仔係bb心口,會好瞓啲架!

    回覆刪除
  17. 其實我想問下,如果屋企無衣車,點樣至可以整到米袋比BB呀????如果用一針一線,我驚會漏米......

    回覆刪除

  18. 我用positioner頂住baby, 不過都係好醒目訓...
    係o播, 虎父無犬子

    回覆刪除
  19. 唔知你o既醫生會唔會prescribe Infant's Mylicon  ( 打細D bubble) D書話無用, 但我都試過, ok.

    回覆刪除