2007年7月18日 星期三

健康院again(day11)

尋日下晝, 好多人黎左探我地嘅時候, 我地出左街街~~~~

因為又要去健康院check黃疸~~~ 今次又再跌左~~~ 170/170~~~~ 醫生話無問題喇~~~ 人奶bb係咁咖喇~~ 仲有d黃, 不過會慢慢跌~~~ 放心~~~ 可以26/7先再返去check~~~

我問醫生點解出世時無頭圍同身長記錄, 佢話而家政府醫院唔量度咖喇~~~

第一次去健康院就會量頭圍(仔仔豬35cm)~~~屬於中等~~

而個幾兩個月先量度身長~~~ 不過我地自己同佢度過, 大約54cm~~~都好長呀~~~ 

好多表情嘅醜怪豬:

ps: 仔仔豬尋晚4點幾開始成十幾個鐘頭, 一路都瞓唔"林", 瞓幾個字又責醒喊~~~ 有時好快又口makmak搵奶奶食咁!! 又放好多屁, 又大大左幾次, 唔知道係咪個肚仔唔舒服!!! !! 不過d便便又正常嘅, 希望佢快d舒服番~~~

好彩3姑姐而家每日一早9點黎屋企幫手揍住仔仔, 我雖然成晚都無得瞓, 但係9點幾就可以安心瞓番陣!!

平時姑姐黎到, 仔仔都會大覺瞓, 但係今日都係咁醒&喊...., 姑姐都明白左我成日夜晚都係對住個咁扭計嘅仔仔!! !! 有時真係眼瞓到呢~~~

不過唔緊要啦~~~ 最緊要仔仔豬健健康康, 舒舒服服!!! mami做成晚奶媽都唔怕~~~ 希望佢今晚好好瞓啦~~

pps: 各位bloggers, 仔仔豬仲未改好名~~~ 仲未有好合心水嘅名咁..... !!! 叫住仔仔豬先啦~~~


23 則留言:

  1. I'm in office so I can't type chinese just copy and paste. Don't worry bb 個肚仔唔舒服,又大大左幾次. The baby in first month is very normal. my baby first two weeks always 瞓唔"林", so I think all the new born baby like that wow.  Take more rest for you better for mama milk.  I wish 仔仔豬健健康康, 舒舒服服

    回覆刪除
  2. 哈..我覺得右下角o個幅相特別顯得你仔仔豬真係好似好似爸爸......!! 唉,湊bb 都預左辛苦啦,我奶奶同陪月話bb 喊唔停可能係有肚風。我個b 琴晚大哭不止,但放完屁屁後就成個人定哂... 所以應該係肚風!佢地話可以用手搓下bb 個肚仔,同埋掃風掃耐少少,你試下睇下得唔得...

    回覆刪除
  3. 仔仔豬合埋眼個樣似威威喎~~~

    回覆刪除
  4. 人奶bb仲有排黃,果時延延2個月仲黃所以唔使擔心,冇事既,你唔好食紅棗就得啦。努力加油呀﹗

    回覆刪除
  5. 嘩! 真係勁似老豆啊

    回覆刪除
  6. 改名真係幾頭痛下,所以我搵人改,唔洗煩丫麻!

    回覆刪除
  7. 不如去黃大仙俾人改,幾舊水,千祈唔好揾李丞責呀,又貴又寸,我就中招la~

    回覆刪除
  8. 我個小寶寶出世最初嗰個幾星期都係每日大大平均4次嫁!! 我嗰時問過醫生喇,咁係正常,最緊要d便便係正常! 但過咗個幾星期後,小寶寶突然兩三日先一次大大,我都擔心,之後問健康院姑娘,佢話冇問題,最重要係d便便正常,bb大個d時係咁,可能佢食奶吸收晒咪冇咁多大大囉...... 至於多屁屁,醫生話因為bb剛出世,......好似話係d消化系統未work得咁好....所以多屁屁幫助排風,咁係好事喎!

    回覆刪除
  9. 改名真係好頭痛..我都末想到呀... bb有大大都正常的, 不要太担心呀

    回覆刪除
  10. BB真係好似爸爸呀!!

    回覆刪除
  11. 仔仔豬, 你好 Q 呀~~

    回覆刪除
  12. 仔仔豬好似威威爸爸呀~ 改名問題, 最後我地都係俾左一張金牛人幫小吉改, 聽日有得羅啦, 希望唔好係d好娘既名啦~~~

    回覆刪除
  13. 我果時一等閒就睇書改名, 慢慢諗, 最緊要你同威威都鍾意就得啦 ~~~

    回覆刪除
  14. 我個b初初都係成日放屁~~~醫生話正常wor!!!人奶b係疴多D架,我個b嗰時食完即疴呀!!!

    回覆刪除
  15. bb個樣好大人樣既,似daddy多d

    回覆刪除
  16. 我都覺得bb個樣似daddy多d!

    回覆刪除
  17. 不如叫....子皓....俊賢....思哲....吖... 好似幾好聽.... 仔仔豬應該個肚仔有好多風....通常飲ma ma milk時會啜咗好多風落肚... 或者您掃風時掃多幾吓應該好啲 另外千萬別給仔仔豬冷親啊知嘛....

    回覆刪除
  18. bb好似識笑咁阿,好得意~~~  

    回覆刪除
  19. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月19日 清晨5:34

    Baby does look like daddy... It happens very often with little babies that they have digestion problems, but that will be over once their bowels are developed. Do try to keep an eye on what you're eating, no spicy food or so.

    回覆刪除
  20. 囝囝眼線咁長, 第日隻眼一定好大架

    回覆刪除
  21. WA!!! Must be those 'waiwai continuous' pics la! LUMLUM!!! And.... yeah, he has Wai's nose!!!  I so wanna carry him and feel for myself this wonderful pigpig boy!!! So jealous that my mom's coming to be with him and earn herself some blog pics la!  Bill E ma will come to pick you up ASAP ga la!!!

    回覆刪除
  22. 仔仔豬籍頭係威威copy出來啦!我昨天都去左黃大仙同阿仔改左名lu

    回覆刪除
  23. 哈哈哈哈...勁似 wai wai呀 .....

    回覆刪除