2007年7月30日 星期一

天生有條尾^^

哈哈~~~ 我個仔仔豬天生就有條老鼠尾仔~~~

好似人地特登留咁咖~~~~ 好攪笑~~~~ ~~~

而D頭髮又好似長左好多咁, 開始係頭頂棟起喇~~~ 就快變洋蔥頭喇~~~

PS: 我今日返QE檢查傷口, 原來係我D皮膚溶線溶得唔好 , 所以痛左咁耐~~~!! 而家拆左線好番好多喇~~~ 多謝各位關心~~~


26 則留言:

  1. 仔仔豬啲頭髮生得幾靚喎!仲天生有條尾尾添!你好返好多就好了,休息多啲呀!

    回覆刪除
  2. 黠解我個仔都未剪過頸髮都比你短既

    回覆刪除
  3. 哈哈....你個仔真係笑死人喇........話時話...點解你係返 qeh 覆診嘅 ? 我去葛亮洪咋噃 .....

    回覆刪除
  4. 嘩...... 你就好啦, bb有咁多頭髮 ...... bb名諗好未?

    回覆刪除
  5. 仔仔豬改名未呀

    回覆刪除
  6. BB咁細個就巳經有咁多頭髮啦,好得意呀

    回覆刪除
  7. 好可愛呀,個髮型都有點似Monchhichi,媽咪最鍾意!

    回覆刪除
  8. 好型喎...大個一定媾死女啦

    回覆刪除
  9. So cute, really want to meet him as soon as possible! By brother's son will be born 2 weeks later! But we are not allow to see him coz his wife don't like us!

    回覆刪除
  10. 出世得果幾日人仔已經有型有款, 大個仔一定引si人啦

    回覆刪除
  11. woooooooooooo.好得呀

    回覆刪除
  12. 哈哈哈, 好得意呀!!!!!

    回覆刪除
  13. 哈哈, bye bye 你條尾~~~

    回覆刪除
  14. 哈哈條尾仔好得意喎~ 真係剪都剪唔到個咁型既頭啊!

    回覆刪除
  15. 又會咁搞笑嘅~~~

    回覆刪除
  16. 仔仔好得意呀!

    回覆刪除
  17. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月31日 清晨6:38

    Hahah..so cute!!! the little tail.. And am glad to hear your wound is better now.

    回覆刪除
  18. 皮膚溶線溶得唔好? 妳拆線? 是否等個傷口自已埋? 要勤力清潔, 否則容易發炎. 我上次係qe住左2個weeks, 因傷口不okay, 要拆線, 洗傷口再聯過針

    回覆刪除
  19. WA! Your butt tail evolves to become a hair tail??  does he have your butt tail too?? I'm glad that you found out what caused you pain and it's removed! Good sleep muimui & baby!!!

    回覆刪除
  20. 好得意呀   有條小尾巴既 

    回覆刪除
  21. 我同老公都有架..haha 其實係d 頭hair倒生.....(我地的解釋係咁, 我相信你BB都係咁..hehe!!!!)

    回覆刪除