2007年7月20日 星期五

救命......

仔仔豬呢幾日個肚仔都唔太舒服, 成日聽到佢個肚仔咕嚕咕嚕咁, 又放屁屁, 又成日好似想去大大咁~~~ 而大大就一日3,4次, 不過都係正常便便, 應該無事嘅~~~ 係咪develop緊個消化系統???

因為佢唔太舒服, 所以不論早晚都瞓得好少, 有時見佢好眼瞓咖喇~~~, 但係一瞓著又想去大大咁, 跟住又醒左!!! 醒左又忟憎, 跟住好多時又會扭飲mama milk, 等佢有安全感d, 舒服d, 又再瞓過!!! 不過, 唔知道係咪食多左, 所以又有得去多d大大, 咁咪惡性循環??? 點算好???

於是乎, 我就好耐都無瞓過好咖喇~~~ 平均不論日夜都係差不多隔一個鐘頭又餵佢食奶奶, mami仲殘過生完bb之後呢~~~~~ 就連姑姐日頭抱佢哄佢, 想比我瞓一陣都唔成功, 仔仔豬都堅持要食mama milk呢~~~ 好彩mama milk唔會食濟呢....

希望佢成肚風快d好番, 舒服舒服, 可以瞓番好d啦~~~

見到佢唔舒服, 好忟憎咁, 又唔夠瞓,  mami好心痛呢~~~ ~~~

mami無得瞓都唔緊要, 最緊要你健康呀, 仔~~~~

dadi聽日要返工喇~~~ 希望我地今晚大家都瞓好d啦~~


24 則留言:

  1. Don't worry wow. The first month baby一日3-4次大大係正常ka. me too wow我都好耐無瞓過好咖喇, somebody told me after three month 好好多咖喇. Relax and enjoy

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月20日 清晨7:49

    I know how that felt... My Julian cried a lot when he was little, so bad that he was in the hospital for one week for observation! The doctors there made me to feed him only once per 3 -4 hours, and no more than that. He got the pacifier from me instead to suck on. I know most Chinese don't like giving kids to use pacificer to suck on, but actually it's been proven that it prevents them suffocating in their sleep. Anyway, I don't know if you want to or if you can, but maybe try only feeding him a fixed time. The reason is it's a bad cycle if he eats too much that his stomache hurts. Then he wants comfort from drinking your milk.

    回覆刪除
  3. 見你地個個都甘辛苦.....所以我已經打算餵奶粉!你知啦, 休息夠...之後要返工ma! 我唔係一個好媽媽~

    回覆刪除
  4. 我係bk見到有d baby一日痾6-7次添阿...所以應該無問題既!!

    回覆刪除
  5. 唔好咁擔心啦, 我個女bb時候都係咁架, 一日去幾次便便架. 我個姨甥女要飲住mama milk訓覺呀, 我個妹同你一樣都係成日唔夠訓, 所以好忟憎架.    

    回覆刪除
  6. 你加油呀....你甘辛苦都冇忟憎...好neck neck 呀...

    回覆刪除
  7. Cary忍耐下啦!加油!其實3,4次唔係問題,最緊要留意d便便有無異樣!

    回覆刪除
  8. 所以佢一訓,你就好爭取時間休息呀~~ 其實你可唔可以泵定mama milk出來然後放入雪櫃,等佢餓果陣搵人用奶瓶來餵佢, 咁你會多左時間抖下嘛,如果唔係你頂唔順就會好易放棄餵mama milk架啦... 果陣我就係因為唔夠訓,同埋好辛苦而放棄左架... cary~~加油呀~~~  

    回覆刪除
  9. Cary你要加油呀~~ 小朋友便便幾次唔係問題0既, 因為佢食多左, 同埋可能食mama milk 既時候扯左d風落肚仔度, 庭庭小姐都曾經有一輪都係咁, 醫院既醫生叫我買支"吳德物賜"腸痛水放0係屋企看門口, 如果發覺bb好多屁同埋肚仔叫, 就用水or奶加少少腸仔水俾佢, 庭庭食過幾次就冇事了 我諗你而家除左搵個人幫下你手之外, 最好都係暫時"謝絕探訪"好d, 因為你又唔夠訓, bb又唔太舒服, 大人同小朋友都係好好休息下啦~~ 加油加油!!  

    回覆刪除
  10. 唔好太擔心,如果囝囝便便ok,應該冇乜問題。多休息呀!

    回覆刪除
  11. 你而家個case同Ryan B一樣, 可能個肚仔胶肚痛 & 肚脹脹呀, 你試吓每次喂完mama milk之後, 用手幫佢係肚仔順時針不停輕輕打圈, 令佢舒服D啦!

    回覆刪除
  12. hi cary how are you so far ? i already discharge fm hospital but baby still stay at QEH......so sad that i hv no mood to update blog and visit yr blog.....dont worry abt yr son. he is the best !!!!

    回覆刪除
  13. 如果bb有肚風,試下每晚沖涼後,幫佢做下肚仔按摩,咁會好好多~ 有野幫到手就call我啦~

    回覆刪除
  14. 我亞B一日都無一次大大呀, 我好擔心呀; 唔知係咪食唔飽所以無得出呢

    回覆刪除
  15. Hi Cary, 唔好咁擔心啦, 我個bb都係咁架, 一日去幾次便便架. 餵人奶係多d大小便! 我個b個肚都好多’風’. 攪到我食完奶,掃風掃到瞓著, 阿b未瞓, 我先想瞓 !  我阿b有時有d風頂住佢都好'炆 同會喊,吾肯瞓 ! 但係掃風昵一樣, 點都要做好, 吾係好大鑊 !! 大家努力 !!

    回覆刪除
  16. 係呀,生完阿B仲殘過未生前呀....好多要worry....大家努力D啦!!!!! 生完後第一日我已輕了15磅,你呢???

    回覆刪除
  17. 試0下掃耐 d 風, 可能會好 d~~~

    回覆刪除
  18. 一個鐘一次真係好辛苦啊, 咁你每次喂多耐啊? 争取時間多D休息啊! 大家要一齊努力啊

    回覆刪除
  19. 初生BB係會不停大便。 Tobia頭一個月,差吾多次次濕片都有便便嫁! 飲媽媽奶係會咁的,不用擔心呀! 哈哈,你而家最重要的工作係餵飽佢,要努力呀! 我座月的時候都勁殘嫁! 你遲D就會靚返哂~~~加油呀!  

    回覆刪除
  20. 食人奶係應該一日屙到黑﹗屙少D妳就驚佢便秘啦﹗ 食多D唔緊要﹐辛苦D唔緊要﹗媽媽越辛苦﹐仔仔就越好﹗(哈哈﹗~~呢D就係《西嘉理論》 ) 朋友推介過一個無咩科學根據既做法﹐我已經過左果個階段﹐所以我未試過﹐但我朋友就萬試萬靈﹗就係用熟雞蛋﹐去蛋黃﹐加隻銀戒指﹐用毛巾包住按摩肚仔﹐可以去風喎﹗如果銀器變黑就係有風﹐變紅就係有火﹗嘻嘻﹗~~呢D試下無壞既﹗我都係希望仔仔 快D舒服番嗟﹗

    回覆刪除
  21. 呀﹗仲有 ﹐試下掃左風先至開始餵﹐餵得一陣又掃﹐掃左再餵......正軒成日嘔﹐我都係咁樣做去減輕問題既嚴重性﹗應該有用架﹗ 初生BB一路吞奶一路呼吸既協調未夠好﹐所以吞埋好多風﹐繼續掃掃掃啦﹗我幾唔得閒都會不斷黎支持妳架﹗

    回覆刪除
  22. don't worry will be happy..........

    回覆刪除
  23. 人奶是bb的補品,所以好吸收,排便亦會好多次=7-8次也正常(反而你要換片換密d,驚patpat會紅&如真的紅了就查[反是林]一定得),另外初生bb睡得好多大概14-16hrs/per day. 如果無睡咁多你就試下抱住bb的姿勢換一換手,將bb的耳仔貼住你的心臟,讓他聽到你的心跳聲(任何人抱也可以),一會就收聲(sure一定得),你不用驚寵壞他,小bb無所謂的.大d就唔好啦. 方法2,你可以開電視機到無畫面的一台,電視會發出沙沙聲,讓bb一聽就收聲(一定得)

    回覆刪除

  24. Give me five!我o既BB都係食得o甘密! Mama milk 易消化, 唔駛驚! 便秘就驚啦﹗支持mama milk﹗ 可能有氣 以為飽, 所以訓得唔好. 同小寶一樣.

    安全感 -- 讓baby在你懷裡待上10-15分鐘才 自己 訓. Besides white noise, baby 仲細,可以/ 要 swaddle 包 佢實實. btw, no pillow until 1 to prevent SIDS!  

    回覆刪除