2007年7月8日 星期日

出院喇~~~~

各位, 我地返左屋企喇~~~

今朝醫生突然話我可以出院喇~~~ 我地都無心理準備, 一心以為應該出世後住3日, 星期一先走得嘛~~~

不過, 走得都好lum, 所以唯有辛苦威威同老爺奶奶!!! 一早開始打掃準備好晒, 然後今日下晝5點幾, 仔仔豬就同我地一齊出院返屋企喇~~~

跟住好似打仗咁, 眨下眼就已經11點幾喇~~~

影左成千上萬張相想upload... 又有千言萬語想同大家講... 仲有好多細節好想襯記憶猶新記錄低....

但係.... 而家最最最緊要就係休息同揍好仔仔~~~~

所以......大家等等先啦~~~

好多謝大家對我地嘅關心同祝福呀~~~

ps:

please祝福我成功上奶餵人奶~~ 我仔仔都好肯啜, 我亦好似有少少mama milk比佢飲, 不過... 成日見佢好乖好努力咁啜左好耐(左右加埋成個鐘), 一離口又好餓咁喊...., 好心痛.... 所以係醫院都有補d奶粉比佢!! 見佢食一陣就飽左好好瞓, 又安心又無奈.....


32 則留言:

  1. 你開始有漲奶0既疼痛未先?如果你有的話, 餵mama milk就應該冇問題架啦~~ 俾d時間睇下個情況先, 唔使擔心!! 萬一萬一真係唔夠, mix d奶粉俾佢都冇問題架~~ 最緊要你多休息, 同埋飲食要均衡, 以前d壞習慣, 就要全部 戒戒戒 架啦, 你都唔想佢食到唔係最好0既mama milk, 係咪? 加油加油!!

    回覆刪除
  2. 頭果幾日係唔夠mama milk架啦,你係屋企要揼定d出黎(待bb睡著時)放係雪櫃度,bb一餓就有得食(飲時坐熱),每次揼15mins好啦(如果唔係好賬架),仲有可買定醫院的奶粉給仔仔補奶用(唔啱食就要轉) 努力呀........................ 最後唔夠唔好責怪自己呀 盡左力就得

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年7月8日 上午10:51

    Sometimes it takes both you and the baby some time to get used to breastfeeding. So don't worry, just relax, and try to enjoy it instead. In Holland, we start trying breastfeeding within 1 hour after the baby's birth, as that's the best time to start. How is it in HK?

    回覆刪除
  4. Cary,咁快出院o既! 我同你一樣,都係餵緊人奶 其實餵人奶真係好似長期戰鬥咁。頭幾日係未上奶o既,但都要俾bb 密密啜 (我o個時在醫院就每日餵四次,我諗你宜家返左屋企仲可以俾bb 食密d),三四日左右就會 induce 到初乳(好有益架!) 上左奶後都要密密餵,都幾辛苦架,你要有心理準備無覺好訓 (我剛餵完,一陣就去訓覺)。但都要爭取時間訓覺同食多d 高蛋白的食物,咁先會上奶上得好! 補奶粉方面,未上奶都無可厚非o既。不過睇個別 bb 性格,我囝囝宜家就埋身、奶樽都肯食,但我在醫院見到一d b 真係食左奶嘴就完全唔肯埋身啜。所以你要睇定d 呀。你夜晚想訓耐少少,都可以補少少奶粉同泵母乳,但始終都係俾bb 啜多d 先上奶架。 大家都努力加油啦!

    回覆刪除
  5. cary, 儘量餵先.........開頭好少奶架,唔使擔心..........妳之前痛咗咁耐, 住3日就出院 , 一定仲好攰架, 其他野真係乜都唔好理, 好好休息先, 好好坐個靚月呀

    回覆刪除
  6. 咁就好喇, 醫生比得你出院梗係你精神好好喇, 講到尾都係屋企好~~ 初初人奶係會唔夠架, 你唔駛咁緊張同無奈, 放鬆心情後人奶就會自然多左, 仔仔就會飽飽喇~~~你記得要坐好月呀, 你知你新潮架喇, 唔好冷親, 又唔係熱親, 食多的木耳, 同薑呀...乖乖地聽下老人家講坐月的禁忌呀~~~記住唔好掛住寫 blog 呀...雖然我地會好掛住你同你的相, 但係休息緊要... 威威, 見到老婆生仔咁辛苦, 要好好鍚老婆呀, 知唔知呀...大家努力加油呀~~~  

    回覆刪除
  7. Welcome back, Cary!  如果餵人奶要餵得好, 就盡量俾多啲俾囝囝啜喇, 我囝囝响醫院度飲過奶樽, 返屋企就唔肯埋身飲人奶lu, 所以我一開始就租泵機泵, 但因為埋身啜嘅stimulation會另到人奶增加, 所以我嘅人奶只夠我囝囝一日嘅一半份量...  你見囝囝飲完都唔飽係好正常, 因為你未上奶, 你囝囝一路食極唔飽, 你又一路俾佢啜, 其實係刺激緊你嘅人奶分泌, 記住夜晚都要餵, 唔好偷懶呀, 因為夜晚會係最能夠刺激人奶嘅時段, 亦係最想偷懶嘅時段

    回覆刪除
  8. cary~你記得休息多d呀!揍BB要慢慢黎架,千其唔好比太大壓力自己!如果唔夠人奶,就補d奶粉!飲魚湯同花膠湯都可以幫助制造多d人奶架!努力加油呀!

    回覆刪除
  9. 祝你同bb都身體健康,等住聽你的生b經歷!

    回覆刪除
  10. 真係好呀.....!!你終於都可以見到bb喇.....個感覺好得意,由幾年前同你一齊去飲酒,一齊去玩,估唔到而家你已經做左一個真真正正既媽媽.... 俾心機照顧bb呀...加油加油...!!

    回覆刪除
  11. 見到cary mama 同囝囝咁快可以出院, 即係你哋大家的身體狀況都好好啦 我聽姑娘講, 如果喂人奶就唔好俾bb飲奶粉喎 , 唔係的話bb會唔再飲人奶架啦 努力啊, 加油................我重有3個多月就步你後塵架啦

    回覆刪除
  12. 好囉,翻左屋企最舒服~~~~好好休息阿。

    回覆刪除
  13. cary 唔洗擔心, e+ 未上奶0者, 遲 d 會好好多0架喇~~~

    回覆刪除
  14. Cary 我係Jne_Jne呀, 恭喜晒呀, 小b真係好精靈呀, 同埋辛苦晒你呀痛左咁多個鐘, 不過雖然辛苦但睇得出你同你honey好興奮, 仲有...你仍然咁靚女呢

    回覆刪除
  15. 人奶方面你先唔好咁擔心,因為未必個個媽媽都係一生完就即刻谷奶架,我都係出院成3-4日先識谷,所以比d時間自己,唔好氣餒,既然bb肯啜就比多d佢啜,佢會幫到你快d上奶,你記得自己一定要放鬆心情,唔好緊張,唔好憂慮,否則情緒都會影響奶量架。

    回覆刪除
  16. 點啊? 阿B 係咪搞到你一頭煙呢?  好心急聽你o既講個過程同睇相啊,等我知多d嘛, 不過都係等你休息番多d先啦.  以家輪到我好緊張啦, 唔知幾時我個b先肯出來呢

    回覆刪除
  17. MuiMui MAME!!!! I miss you so much la! Sorry I didn't call you, coz I've been out late and is really tired ah!!! Your milk will come in the right time and right amount! Maybe God just wants to rest a little and slowly settle in nicely in your new role ma!!! You don't know how LOUD my mom was talking to your mom  My mom's REALLY excited about boyboypig ah!!! I wish to see you real soon ah!!!!!!!!

    回覆刪除
  18. 咁快可以出院你精神一定好好呀~ 如果補奶粉係咪都要飲返醫院餵俾BB既奶粉先呀?之後先慢慢再轉奶粉?? 醫院家下提供邊隻呀? 你休息多D呀, 坐月好緊要架~咪心野啦Cary Mama~

    回覆刪除
  19. Cary,你要加油,另外因你會餵mama milk,記得唔好食椰菜,青椒(這人種係會釋放一d氣比bb,係出院時攞單張講)而火龍果同潤水(餵mama milk朋友講,她餵了近2年mama milk)!你可以參考下!努力加油!

    回覆刪除
  20. 恭喜晒呀.... 記得休息多d呀.......

    回覆刪除
  21. 返左屋企喇!太好喇!多d休息啊! 得閒要update 相比我地睇呀!

    回覆刪除
  22. 真係好喇, 禁快就出院。 飲多d木瓜魚湯啦, 對谷媽媽milk有幫助架。 休息多d, 補充番d體力先慢慢upload d 相啦。

    回覆刪除
  23. 恭喜哂...小威威好精靈...一出世就打開咁大隻眼仔...同爸爸好似樣呀...

    回覆刪除
  24. 返咗屋企就好了,你要好好休息呀!放鬆心情也有幫助,或者多飲魚湯也好。加油呀!

    回覆刪除
  25. your BB is good good boy....dont worry...u must be success for breast feeding!!!

    回覆刪除
  26. 咁快出左院喇~ 休息多d哦! bf係好辛苦, 加油啊, 我地個個都o係道支持你架~

    回覆刪除
  27. Cary,唔好意思,現在才看到寫漏了,火龍果同豬潤水是會停奶的

    回覆刪除
  28. cary!! 努力呀!! 開頭係會辛苦d.... bb係會食得密d (約兩個鐘一次), 但絶對有助製做多d mama milk..... 忍心小小... 盡量唔好補奶粉..... 佢餓就比佢啜啦!!! 最緊要都係放鬆心情!!

    回覆刪除
  29. cary wish your baby healthy ^^ and also bless you can breasfeed sucessfully ^_^

    回覆刪除
  30. 古時d人乜都唔識咪一樣一代傳一代,現在有咁多專業人士(醫生、護士and d經驗blogger媽媽)旁住你,唔駛擔心咁多啦,心情好,奶都多d

    回覆刪除