2007年11月4日 星期日

嘩嘩嘩~~~ MAmiMamA呀~~~

嘩嘩嘩~~~ 今朝起身之後, 上自己blog之餘隨手一click, 就去左visit MAmiMamA個 blog!!! 見到原來今日佢會係葵芳小書展有個分享呢~~~ 咁近~~~ 當然自己揍住仔仔都要去捧下場啦~~


一去到就見到真人都係又瘦又靚嘅mamimama~~~



好文靜嘅dada~



cute到暈嘅meimei & didi~~~



唔該晒呢位又係去捧mamimama場嘅blogger幫我揸機~~~ 仲未認識你添~~~ 如果你黎左我個blog記得留個言呀~~~



2:30pm就到mamimama上台接受訪問喇~~~



過左一陣就見到meimei爬上台喇~~~ 哈哈~~~



係台上面一d都無怕醜呢~~~ 兩個都好叻叻好cute呀~~~~



我仲有幸被mamimama叫我坐係台前第一行, 因為我揹住個仔 哈哈~~~可惜個喇叭太大聲喇, 仔仔豬有d辛苦~~~


而且, 因為威威要返工, 我同老爺飲完茶打算上去探b頭, 所以老爺係一邊等緊我, 結果, 我就3:10pm走先喇!!! 無睇晒成個訪問喇~~~


我好早已經開始睇mamimama個blog咖喇!!! meimei同didi真係好可愛!!! 而carmen又寫得好感性~~~ 有時真係睇到好感動咖!!!


之前佢個出書project我仲陀住珏霖仔係肚度~~~ 我都有寫左遍野send去投稿咖, 遲d年尾出書時唔知道有無我份呢??


哈哈~~~ 三年抱兩而佢地都大個左兩三歲就係咁可愛咖喇~~~ 老公, 我地幾時生多個呀???


9 則留言:

  1. oh...仔仔豬都有去呀!我都好想去架,但係我今日至落機...我都係 MamiMamA 既粉絲黎架,希望下次再有 E 個機會啦!

    回覆刪除
  2. HI
    我是昨天幫你揸機的Michelle呀~!你的BB真的很可愛,還有好開心大家都是mamimama的忠實fans,希望下次有機會再見面,說多D湊仔經比我聽,等我第日生BB時用得著啦~!

    回覆刪除
  3. Y~我要返工呀~我都想見 妹妹呀

    回覆刪除
  4. cary , 妳做咗 fans 呀!! 我都睇咗佢個blog 年多喇!!~

    回覆刪除
  5. 你又想三年抱兩...? 快d幫珏霖仔追個弟弟/ 妹妹啦~加油呀!

    回覆刪除
  6. 見到人哋嗰d仔女咁乖真係好,唔知第日我嘅仔女會唔會又係咁乖咁可愛呢?

    回覆刪除
  7. 我都有睇佢個mamimama 個blog 架, 真係超好睇啊!

    回覆刪除
  8. 好攪笑呀爬上台個張你影到佢個動作..

    回覆刪除