2007年11月22日 星期四

發牙痕

珏霖仔呢排可能吽牙仔, 成日發牙痕!!!


成日放隻手指入R痕, 一路睇電視, 一路咬手指!! 好醜怪呀~~~



喂~~~ 咁醜怪咖你~~~



喂~~~ 唔好影啦~~~



放你上blog比人睇下添呀~~~


um......  諗計仔咁嘅樣!! 哈哈!!



唔咬囉~~~ 哼~~~



咁小氣咖~~~ 唔好咁啦~~~



笑番啦~~~



咁至乖仔咖嘛~~~



咁我咬腳指得唔得呀????



24 則留言:

  1. 食完手指食腳指~ 食腳指好高難度呀~哈哈

    回覆刪除
  2. 0下搵手指R牙仔痕都得﹖﹖ 好犀利﹗﹗

    回覆刪除
  3. wash yr hand please, ha ha!

    回覆刪除
  4. 仔仔豬笑得好sweet呀! bebe近排食腳趾添呀!
    係呀!bebe個水泡比我近排執屋掉左呀! 你試下去旺角花園街卓悅隔離or對面間鋪頭到睇下有無,因為我都係呢到買架!

    回覆刪除
  5. BB笑起黎好靚仔呀

    回覆刪除
  6. 我個女又係成日RR吓,可能佢地真係好痕!

    回覆刪除
  7. R完腳指再放入口

    回覆刪除
  8. 又真係食得好滋味喎

    回覆刪除
  9. 小吉又係咁, 我買左舊牙膠俾佢, 佢起勢咁咬

    回覆刪除
  10. 仔仔豬隻小腿好似舊木瓜咁粗呀

    回覆刪除
  11. 腳趾真真好味~

    回覆刪除
  12. 有冇牙膠ah?? 會愈食愈勁ga lah !!
    食都食得可愛過人!!

    回覆刪除
  13. 珏霖仔遲 d 仲會食腳趾添呀~~~

    回覆刪除
  14. 我阿仔呢個星期都係食得好勁, 佢瞓著咗都可以食咖, 呢幾朝五.六點仲食到啜啜聲嘈醒咗我,等我又要琴起身掹走佢,我仲見到有白點啊, 但又無理由咁早出咖, 應該六個月先出咖喎

    回覆刪除
  15. 珏霖BB好得意呀, 食到流晒口水呀!
    唔好意思, 我想問下點樣可以o係 (Blog 簡介)度修改呢? 我搵極都搵唔到可以係邊度入去改, 唔該你。

    回覆刪除
  16. 佢咬手子真係好cute啊,,, 好想啜返啖

    回覆刪除
  17. 玨霖仔好得意呀!!

    回覆刪除
  18. 唔覺唔覺... 就快出牙!? 好快食完手指食腳指喇...heeee

    回覆刪除
  19. Dear Cary And WaiWai,
    Just by chance, had a quick look at your blog and noticed that Brandon has grown ALOT, getting more and more handsome bor~ A very good mixture of you both, have to rush, byebye now  for JaiJai!
    E Ma!

    回覆刪除
  20. 真係大得快,轉眼又出牙仔了。

    回覆刪除