2007年11月5日 星期一

探太嫲嫲

星期六見完兩個女朋友仔同hoho之後, 我地就去左搵太嫲嫲喇!!


太嫲嫲織左頂冷帽帽比仔仔豬呢~~~



4姑婆見到仔仔豬好開心呢~~~~



仲舖左張綿被係地下比仔仔瞓係度玩呢~~~


.


仔仔仲爬係度玩呢~~~ 呢隻烏龜仔而家條頸仔已經好夠力喇~~


唔知道幾時會反身呢???



ps: 今日仔仔勁扭計呢~~~ 成隻樹熊咁由起身抱到瞓咁濟~~~ 耐渡耐就有一日係咁扭~~~ 都唔知道點解~~~ 不過唔緊要啦~~ 明天會更好嘅~~~ 仔呀~~~ tomorrow要乖乖地喇~~~ 又係大日子喇~~~


21 則留言:

  1. 霖霖 4個月快樂~

    回覆刪除
  2. HAPPY BIRTHDAY 仔仔豬流口水?

    回覆刪除
  3. 你個囝囝每次扮親烏龜仔都流口水?上次同ho ho嗰張相都好大滴口水架...

    回覆刪除
  4. 好快就翻身架啦...我個仔宜家無時每刻都翻!

    回覆刪除
  5. 頂冷帽好靚啊~~~~

    回覆刪除
  6. 話咁快就四個月啦! 我最初睇你的BLOG時你才剛大肚, 好像見著霖霖成長. 我的細姨甥仔和霖霖只差幾天, 唔時有無機會識? 他和姐姐只差一年多, 好像MEIMEI和DIDI, 希望都好似佢哋咁可愛. http://hk.myblog.yahoo.com/teacher_student_2006/article?mid=873&prev=874&next=859

    回覆刪除
  7. 哎呀! 個LINK漏咗... http://hk.myblog.yahoo.com/teacher_student_2006/article?mid=873

    回覆刪除
  8. http://hk.myblog.yahoo.com/teacher_student_2006/article?mid=873

    回覆刪除
  9. 太麻麻好叻呀! 識得織咁靚冷帽仔, 四個月仔仔豬好快就識翻身啦 

    回覆刪除
  10. 頂帽仔好靚喎! 太嫲嫲d手工真係好。

    回覆刪除
  11. 話咁快我哋就做咗人哋MAMA四個月啦,
    我阿仔,反轉時都係會好大滴口水

    回覆刪除
  12. 我想問你上面條BAR 點整落去咖?

    回覆刪除
  13. 珏霖仔4個月大日子啦!

    回覆刪除

  14. 哈囉,你好嗎 ? 我係路過的。我們是家在紐西蘭的香港人,育有一對寶寶,小的 121 天大。
    頂冷帽好靚啊 , 太嫲嫲手工真好!
    我們在這裡恭禧仔仔豬你四個月大生日快樂!衷心地祝賀你快高長大、健健康康。
    願上帝保佑你們一家!

    回覆刪除
  15. 每一日總會有開心唔開心既事, bb 有時真係唔知扭乜架, 不過第2日又唔會囉, 唔洗太擔心啦 ~~~

    回覆刪除
  16. bb好似大個仔左好多咁哦~ 加油啊!
    依家仲係全人奶嗎?

    回覆刪除
  17. HAHA Kok Lam ho ho siu leh, the hat look! Happy 4 months la!

    回覆刪除
  18. 流哂口水啦,,,一定玩得好開心啦...
     

    回覆刪除
  19. hehe~~4個月大啦!!!yeah~時間過得真係快!!

    回覆刪除
  20. 溫暖牌帽仔..好羨慕! 4個月之後其實都好快會翻身gala, 就會喺你唔覺唔覺嘅時間發生gala!

    回覆刪除
  21. 仔仔戴帽個樣, 好得意, 好好笑啊

    回覆刪除