2007年11月20日 星期二

第一次食米水

11月19日, 即係尋日, 仔仔豬第一次食mama milk以外嘅野~~~ 就係米水喇!!


尋日dadi食返mami最唔鐘意嘅中更, 由11am至11pm!!! 全日都唔見左dadi~~~ 


我地又去左爺爺嫲嫲屋企!!!


 3個大人打算比4個半月大嘅仔仔豬試下米水~~~ 於是就用左mami上次係荷花買呢個好好用嘅餵食瓶餵佢喇~~~



仔仔開頭又以為係水水~~~



點知~~~ 嗒真d唔同未嘅?? 睇又睇唔到係乜~~~



緊張到雙手合十添呀~~~  



食完勁happy呢~~~



不過.... 今日仔仔好似有少少肚潟呢??


因為食mama milk, 所以佢d便便一向都係水狀嘅, 睇唔到算唔算肚潟!!!


不過佢多數隔日先一至兩次便便, 今日就四次~~~ 好似唔多正常!!! 都係唔好試住喇!!


可能佢腸胃未ready~~~ 又或者好似我嫲嫲話咁: 米水太涼喇!!! 食奶粉嘅bb熱氣d就啱, 食mama milk嘅仔仔豬就可能受唔到喇!!


希望聽日仔仔豬就好番舒服番晒啦~~~


等你大個仔d我地食米糊啦!!! 乖乖~~~ 


22 則留言:

  1. 由珏霖仔出世開始餵mam milk到而家..?你好犀利呀!唔怪之得佢咁大件啦!諗住餵到佢幾大先戒呀?
    [版主回覆11/21/2007 14:25:00]係呀~~~ 我係全職奶媽黎咖~~~
    我都未知幾時stop呀~~~ 順其自然啦~~~  

    回覆刪除

  2. 佢好努力研究0個D係乜東東喎。。睇到眼仔差D斗鷄。。。好好笑 =)
    [版主回覆11/21/2007 14:26:00]哈哈~~~ 其實真係有一張相影到佢好似斗雞眼咖~~~

    回覆刪除
  3. Cary mama 好犀利啊, 仔仔食mama milk到而家
    [版主回覆11/21/2007 14:27:00]thanks~~

    回覆刪除
  4. cary, 我估珏霖食開mama milk真係唔使飲米水, 我宜家都係小吉之前一日無便便, 先會煲俾佢飲, 飲完佢就會有得便便~
    另外上次俾你個2包明冶米糊, 我自己開左黎試味, 發覺好似有少少咸味, 我mami就話唔好俾小吉食住, 因為太早俾bb食咸味野怕對佢腎仔唔好喎, 最後我都買左雀x純米糊俾小吉, 有少少甜味咁囉........

    回覆刪除
  5. mami milk 真係無咁熱氣, 係咪唔洗飲水米住呢~?
    o個時我囡因飲奶粉, 所以婆婆會日日煲米水來沖來~
    等佢無咁熱去, 去到便便喎

    回覆刪除
  6. Ryan B到依家都有食mama milk, 所以我無俾米水佢都可以每日有"大 大"去, 到現在五個半月先開始試食米糊同俾水佢飲, 世衛話 BB最好係六個月大先開始試其他野, 所以我都係慢慢俾佢試, 不用心急架!

    回覆刪除
  7. 我對你呢個餵食瓶好有興趣呀, 小豬而家鍾意餵呀, 我陣間就去買左佢返嚟.. 你餵Mami Milk 真係唔駛食粥水嫁喎

    回覆刪除
  8. 怕且唔會係肚瀉卦,我個Tama仔1日都會有1-2次,有1日試過4次.
    我上個weekend開始俾蘋果汁(已稀釋)佢飲,你去我個blog度睇下佢第1次飲人奶以外嘅果汁d相,好攪笑架.我唸住俾佢飲果汁先,慢慢去到6個月先正式食糊仔,家陣真係驚佢腸胃adapt唔到架.

    回覆刪除
  9. 珏霖飲緊果時真好想睇下係mud東東黎,  佢當時既表情好得意啊......

    回覆刪除
  10. 仔仔豬今日好 d 未呀?

    回覆刪除
  11. 仔仔豬個樣真係好精靈,唔怪得個個都咁錫佢啦!仔仔豬今日好D未?

    回覆刪除
  12. 係呀!!  bb嘅腸胃係好敏感架, 所以每試一樣嘢都只可以少少..少少試下, 無問題就可以再比多啲, 如果佢飲米水都係咁嘅話就唔好再比佢飲住, 等佢recovered先至再試下, 如果又係咁就要停啦!!

    回覆刪除
  13. 集體回應大家先~~~
    仔仔豬今日好番d喇~~~ 暫時痾左一次!!! 應該無事喇!!!
    我地d米水可能濃得濟, 所以佢咁..... .... 有d內疚添呀....  痾到個patpat都紅晒! !! 真係好試唔試..... 唉.......希望仔仔真係快d舒服舒服番啦!!!

    回覆刪除
  14. 婆婆都有煲米水開奶比小 b, 通常係見小 b 去便便辛苦就煲囉, 唔係日日煲.
    cary 你又唔使內疚, 我地係新手媽咪, 個個bb體質都唔同, 有時係要慢慢試慢慢學.

    回覆刪除
  15. 唔駛咁擔心呀, 我看/請教過幾個醫生,佢地都話如果嬰兒係完全飲人奶、無加奶粉既話,咁就算個嬰兒七到十日先大一次便便都係算做正常架!
    另外,世衛話嬰兒最好係六個月大先開始試餵食其他野喎~

    回覆刪除
  16. cary,FYI,聽日下午2:30葛量洪健康院,有<共享育兒樂研習班>for4-6個月bb呀!有興趣就去啦!我應該都會去的!

    回覆刪除
  17. cary ...係呀....唔使食米水架 ~~ 食媽咪奶嘛 ~~~

    回覆刪除
  18. 最重要無事就好了,即使過左6個月飲食都要好小心架

    回覆刪除
  19. 好好笑呀...等我第時都買番個比Adrian先...

    回覆刪除
  20. wa, he looks so happy and lumlum after realizing it's NOT water leh~

    回覆刪除
  21. 你好叻ah cary mama !! 食下米水都好ah!!

    回覆刪除
  22. 你那個餵食瓶幾好喎! 係咪可以控制到流出來的份量的呢?
    [版主回覆11/24/2007 14:13:00]係呀~~~ 個樽身係軟咖!!! 好正~~~

    回覆刪除