2007年11月25日 星期日

失敗的半天假

寫完仔仔豬吽牙仔無得瞓篇blog之後, 仔仔可能唔想mami做熊貓, 所以, 一覺瞓到大天光!!!!!! 果然係舒服舒服番~~~ 真係好喇~~~


由於有得瞓成7個鐘頭, 所以, 有好多mama milk, 咁就泵左出黎, 打算試下教番仔仔用奶樽飲milkmilk啦~~~



有得瞓番好覺嘅仔仔豬一早起身, 心情超級靚靚呢~~~



爺爺嫲嫲過左黎同我地食早餐, 玩得幾happy~~~



於是, 早餐後, mami就打算放半天假同dadi威威抖下~~~ 珏霖仔就跟爺爺嫲嫲返左屋企!!!


特訓完嘅仔仔而家好跟爺爺咖~~~ 不過, 奶媽之前最多都係出去兩個幾鐘頭就要趕返去餵奶奶!!!


如果可以係爺爺嫲嫲屋企食一樽mama milk, mami就可以離開最少5個幾鐘頭, 可以做下facial, 做下yoga!!!


我地諗... 如果mami唔係度, 而仔仔又真係肚餓, 應該都會肯食啦~~ 點知.................


4點20分, 電話到....... 奶媽當時係屋企瞓緊晏瞓!! 仔仔豬已經喊左一輪喇!!! 嚇到立即9秒9換衫飛的過去.....


原來1點幾食飽飽先離開我嘅仔仔豬......... 4點幾就搵mami喇!!! 應該係肚仔餓喇, 爺爺嫲嫲就比樽奶奶佢食啦!!! 哎呀~~~ 仲喊得悽厲!!! 試下用餵食瓶即係spoon餵啦!!! 都唔肯...... c都要大喊大喊.... 係咪以為奶媽唔要佢呢??


趕到過去, 喊到攰晒嘅仔仔就係嫲嫲懷抱中瞓左~~~ 好陰公咁呢.....


 


咁點好呢??? 無理由就咁放棄咖!!! 於是醒左之後, mami抱番呵番, 再試下用奶樽餵佢!!! dadi又試下, mami又試下!!! 唉~~~佢就係喊到傻左.....



睇下.......... 眼仔都腫晒.............



同佢講"唔好浪費mami d mama milk啦~~~ 好辛苦泵出黎比你咖"!! 佢個樣就係咁悽慘喇~~~



唉~~~~ 攪下攪下都成6點喇!! 成5個幾鐘頭無食奶奶嘅bb, 都仲係咁堅持~~~  明明肚仔餓到傻都唔肯~~~


結果..... 奶媽唯有屈服啦~~~ 入房埋身餵佢!!! 佢即刻食咖喎!!! 真係識分嘅呢~~~


mami諗起要倒左樽奶奶就心痛喇~~~ 不如試下"移形換影"啦!! 甩佢咀然後比個奶樽佢食, 話佢知兩樣都要食咖!!! 埋身又係mama milk, 奶樽入面又係mama milk!!! 呀~~~ 好d喇~~~ 肯啜喇!!



咁就再進一步, 過手比dadi餵!!! 都好好喎~~~


可惜..... 個奶樽入面得2安....(因為我地試左幾款奶樽... 唉)



咁再入番滿呢個樽再比佢啦........ 又喊過........... 唉..........


最後.......... 都係奶媽埋身餵番........... 佢仲好似有少少confuse, 當我奶咀咁咬左下添呀.............


都係唔好攪喇~~~~ mami等你遲d食糊仔先至再諗下放半天假啦!!! 而家都係做番full time奶媽, 最多離開你兩三個鐘頭啦!!!


ps: 我諗仔仔係有d吽牙仔, 因為真係發牙痕得好緊要, 而且又真係一日多左好多次便便, 有d bb好早就出牙咖喇!!! 唔一定6個月後, 而且唔知道吽幾耐先出到呢???


不過, 最緊要夜晚瞓得到, 日頭扭計d都唔怕啦!!!


仔呀仔, 加油呀!!! 我期待你第一隻牙仔~~~  舒服舒服!!!


20 則留言:

  1. 睇0黎你仲有一排至可以甩0下身做自己0野。。。
    不過比起我。。。就快好多喇。。。加油﹗﹗

    回覆刪除
  2. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年11月25日 下午1:36

    My son's first tooth came out when he was 4-5 months old. And in the beginning it takes quite some time to go thru the teething stage. It can be quite painful to them since it's the front bit of their teeth, so they will feel it also when drinking milk. I had a lot of struggle to get Julian drinking from the bottle also in the beginning, and we tried all sorts of bottles. Eventually the only time that he finally drank it from a bottle was when he had to be in the hospital. So real good tips for you I don't have... But the good thing is that you're a full-time mom, so you can take your time.

    回覆刪除
  3. 奶媽真係唔易做喎....囝囝咁痴你, 唯有做24小時跟班奶媽啦~
     

    回覆刪除
  4. 埋身食係咁傢喇,奶媽,頂埋落去啦,仔仔豬就算唔要你,都要你對野,你走唔甩傢喇!!嘩哈哈哈哈~~~~~

    回覆刪除
  5. 多謝幫襯小豬patpat褲!著左真係好暖架!
    請睇留言付$$啦!

    回覆刪除
  6. 埋身鍡mama milk既bb真係痴mami好多架, 唔緊要啦, 仲有2個月左右你都會俾珏霖試食糊仔, 到時成功左先諗下休息, 加油呀~~~~

    回覆刪除
  7. 加油呀~~~ 珏霖仔已經叻仔左喇,起碼可以比媽媽瞓耐 d。飲人奶真係咁痴身架~~ 慢慢比珏霖適應啦~~
    我個仔家希 4個半月出牙仔,一出出 2 隻,佢有發牙痕,但又冇唯意到佢吽左幾耐,因為出左少少我先模到。

    回覆刪除
  8. 不過你係時候要train下用奶樽入奶啦!  否則, 真係無自已私人時間的.

    回覆刪除
  9. 真係好痴身喎,唔緊要啦,最緊要仔仔豬食得飽.
    btw,同仔仔豬一樣,我個Tama仔又係1日幾次便便,上星期一晚都醒幾次,不過呢幾晚又瞓得幾好,真係日日都唔同.

    回覆刪除
  10. 慢慢嚟啦! 如果照你嘅情況,係咪一開始便pump落奶樽餵會好d呢?
    [版主回覆11/28/2007 00:49:00]um... 我又唔覺得要咁嘅~~~
    一開始兩樣都餵, 等佢習慣囉~~ 我仔仔之前兩個月有姑婆一日餵一兩次奶樽, 都好ok咖~~
    之後得番我一個揍, 耐無餵過... 就攪成咁囉!!!

    回覆刪除
  11. 你要加油努力,做奶媽就是這麼辛苦的,但見到仔仔開心,mami就高興

    回覆刪除
  12. 仔仔豬食糊仔時你就可以舒服 d 0架喇~~~

    回覆刪除
  13. 我好明白你的feeling呀....
    當時我餵了曈曈1.5個月媽媽奶,因我只有2.5個月maternity leave,又知自己番工之後一定不可keep住餵人奶....所以餵左full time1.5個月之後開始介埋身餵....用pump把奶pump出用bottle餵....但bb好唔開心呀...唔肯食...我見到甘的情況好唔開心吧...自己明明有奶,都唔比bb埋身食....好殘忍...好唔忍心....
    所以,我未話lor....餵人奶...開始時辛苦,你要end up的時候都好辛苦呀....

    回覆刪除
  14. Cary, 珏霖仔已經唔算痴身, 起碼你可以放小息2-3個鐘, 我的莎朗仔完全唔放我小息, 只可以過手抱一抱, 已經喊住望實我, 唔俾其他人抱, 老豆都冇情講!

    回覆刪除
  15. 做奶媽係一件非常偉大既事~努力~加油啊

    回覆刪除
  16. 一早起身, 心情超級靚靚's pic SUPER cute ar! siu say ngor la!

    回覆刪除
  17. 哎呀!! 幸好妹妹又肯埋身食, 又肯食奶樽咋, 唔係我返咗工就頭痕喇

    回覆刪除
  18. Cary, 有無試過chu chu母乳奶咀 $48/@ or $98/3pcs果款, 配nuk樽係無問題咖, 我喂人奶時, 阿囝出現confuse, 轉左佢就OK, 不妨買隻試下   

    回覆刪除