2007年11月30日 星期五

第一次去"磡"

我地今晚第一次去"磡"呀~~~ 靚唔靚仔呀??? byebye~~~



35 則留言:

  1. 紅豆 bow tie 好特sharp , 影唔到隻腳 , 搞到以為好大個仔 ~~

    回覆刪除
  2. 真係好靚仔呀

    回覆刪除
  3. 你好型仔呀

    回覆刪除
  4. 好靚仔呀~好得意呀~~

    回覆刪除
  5. 咁有型架........

    回覆刪除
  6. 嘩.....珏霖好有型啊......

    回覆刪除
  7. 好Smart....好搞笑呀......

    回覆刪除
  8. 嘩~~好型仔bor你~~ 一定搶晒 新郎新娘 鏡啦你~ ^0^

    回覆刪除
  9. 嘩~~好型仔呀~~ 旦我怕買左軒軒無咩夥機會著~ SO~我無買呀

    回覆刪除
  10. 珏霖,你好型仔呀!

    回覆刪除
  11. 哈哈, 好靚仔!!

    回覆刪除
  12. 哈哈,好好笑呀,靚仔呀,咩衫來架,咁過癮既!!!

    回覆刪除
  13. 飲衫喎,好得意呀.

    回覆刪除
  14. DADDY威係唔係都係著西裝打bow?? 父子裝呀~~~

    回覆刪除
  15. 嘩 嘩....真係好型仔wor, 重好"gen途文"添, 唉喲!! 會唔會搶哂啲風頭架!!

    回覆刪除
  16. 好想知"磡" 完,仲有冇咁靚仔啊? haha...

    回覆刪除
  17. 飲衫出場,肯定威盡全場!

    回覆刪除
  18. wow ~~我驚佢搶晒鏡噃

    回覆刪除
  19.  BB looks so cute~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  20. 真係勁型喎,哈哈﹗

    回覆刪除
  21. 咁型仔嘅西裝BB look真係第一次見咋...

    回覆刪除
  22. 套衫仔真係好靚呀,著得珏霖仔好型仔呢!

    回覆刪除
  23. 好得意呀....我都買左呢件飲衫呀...不過要1月尾先去....

    回覆刪除
  24. 嘩! 著得咁隆重既

    回覆刪除
  25. Hi, 我第一次過嚟咋。我阿臭B上個月去飲都想買老西架,不過搵唔到咁細件,所以冇得著靚靚呀....

    回覆刪除