2007年11月7日 星期三

4個月大健康院發展檢查 + 攰

今日同仔仔去健康院做4個月大嘅發展檢查~~~


原本預左daddy一齊去咖, 但係daddy威威有野做, 於是得我同仔仔兩個自己去~~~


諗住成日自己帶仔去街都係咁啦, 攪得掂啦~~~ 點知....... 好鬼混亂呢........


同佢磅重就最辛苦, 開頭揹住個仔, 又揹住個袋, 要解左條揹帶, 再放好個袋, 同個仔除晒d衫, 除片片, 剝光豬, 仔仔豬又啱啱瞓著又醒... 忟到c... 係咁喊....... 跟住又要著番衫, 又要攞住個袋, 又要攞住條揹帶, 再抱住個仔........ 辛苦到傻....... 


原來我呢個烏龍mami上次自己同佢磅睇錯左, 仔仔豬只係16磅~~~ 唔係17磅呢!! 100個bb入面排75~~ 不過都好滿意喇~~~


而發展檢查呢, 就係用件玩具試下佢會唔會睇住, 而且個頭會唔會左右轉, 再試下佢左右手會唔會揸住件玩具!!! 當然仔仔豬全部pass啦~~~   


我又問姑娘仔仔而家有時仲係隔兩個鐘頭就扭食奶奶, 有時眼瞓又扭食奶!!! 到底比唔比佢食好呢??? 佢話都係feed on demand!! 不過可以試下盡量隔耐d, 唔好一扭就比佢食, 不過係唔會食濟嘅. 次次扭就比佢都無問題, 只係mami會辛苦d! 


姑娘問仔仔扭眼瞓食奶時係咪啜幾啜就瞓?? 我話都唔係咖, 佢都好努力啜咖, 一路啜一路瞓咖!!! 姑娘佢咁仔仔豬係"嘆奶"喇~~~


可以試下比d代替品佢, 我話我試過比奶咀.....不過佢而家乜都唔肯要喇~~~~ 死喊大喊到得到想要嘅野為止~~佢叫我試下比毛巾佢......


而至於食唔食得粥水呀.... 米糊呀...... 姑娘話而家世衛都係話6個月先開始比bb食其他野, 因為佢地d腸胃其實未ready晒.... 咁...好啦.... 遲少少先啦


仔呀仔~~~~ 你乖乖啦~~~~ 唔好成日扭計喇~~~ 唔係mami殘忍d比你喊咖喇! 真係好攰喇! tomorrow先同你去打6合1喇!! 希望打完都好舒服好lumlum啦!!!


ps: 各位blogger mami呀~~~ 我而家好想買張bumbo比仔仔等佢可以自己坐, 唔知道會唔會乖d呢? 可以好安全咁坐定定自己玩呢?? 你地用過好唔好用呀?? 唔知道點解尋日係toysrus見唔到嘅??? 可以用幾耐呀??? 值唔值得買呢??


24 則留言:

  1. 有時阿仔我都由得佢喊一陣...佢一喊我即抱的話,真係搞唔掂...我見forum d 媽咪都話唔好即抱,一喊就抱,第時個b 會勁癡身...

    回覆刪除
  2. Bumbo seat recall !!! Be careful
    http://hubpages.com/hub/Bumbo-Seat-Recall

    回覆刪除
  3. 我有一次都係一個人去~我就唔覺好辛苦~可能我帶得小野啦~ 只係等藥個時~軒軒哭左陣有點手忙腳亂~因為佢個時好細只可以打橫抱

    回覆刪除
  4. 我家妹妹呢期又好怪, 日頭可以隔好耐先食, 頭先我8點幾比佢食, 宜家11點幾佢又唔醒又唔扭食, 真係一時時

    回覆刪除
  5. 你一個人去健康院咁叻啊....! 我同煜昇mammy次次都兩個人去先攪得掂隻怪獸啊!

    回覆刪除
  6. 我個大女女以前唔係坐好耐,佢坐嘅時候都一定要我們在她視線, 無法把自己的目光從她身上移開,否則她會大喊;因此張bumbo唔係太值太耐用。

    回覆刪除
  7. 你好叻叻呀...可以飲媽媽奶餵到而家...我就餵左一個月咋
    你係全職媽媽牙????  好羨慕啊~~

    回覆刪除
  8. Bumbo係美國好似話回收緊喎!因為好似話有幾個BB坐Bumbo跌到,仲跌到頭骨爆裂好嚴重,不過HK有無回收我就唔清楚(因為我張Bumbo既單唔見左,所以就算回收無左張單都唸住唔得)我只叫左賓賓姐姐唔好再比bebe坐,所以而家我張Bumbo都係掉埋一邊咋!

    回覆刪除
  9. 我諗要bb自己坐定定係好難的,
    等過多幾個月, 可以坐學行車丫~ 佢可以周圍走就唔會扭..到時你會得閒d...
    雖然話坐學行車唔係咁好.. 不過真係好方便ga

    回覆刪除
  10. 其實六個月大先餵糊仔係真係最啱! 係經驗之談, 姐姐弟弟都係足六個月先餵cereal, 完全無其他大人食物, 否則怕食咗有味嘢咁d無味cereal, 無味奶奶就無食得咁好, 基本上媽媽連現成嘅baby foods都慳返, 怕防腐劑, 終之其實一歲前的bb最主要都係奶奶, 你有breast feeding 仲好啦! 仲有Bumbo seat recall 呀, 慳返! 其實你張high chair 都好好呀!不過最好只係食嘢先俾佢坐, 養成以後食嘢坐定定! 好似太長氣啦! 得閒再傾過啦!

    回覆刪除
  11. 張bumbo好似好細張咁,隻肥脾肥d都坐唔到喎!

    回覆刪除
  12. 我仔仲未識拎玩具喎!!!咁點算呀!!!
     

    回覆刪除
  13. 開頭個b一識坐,都想買架,但諗下諗下,又過多排,個b已識爬爬,佢都唔想只係坐喺度玩,所以好在無買,慳咗D錢買張地墊仲好!!!
     

    回覆刪除
  14. 我下個星期都要去健康院打針啊, 原本都唸住一個人搞得掂,但後來唸唸下都係唔好啦, 佢要食奶我就會好lei hai ,邊有咁多隻手啊, 同埋又要等攞藥,所以都係叫奶奶陪埋去好d,睇完你咁寫就一定要tim la

    回覆刪除
  15. 我個Tama仔4個月大係健康院磅都係16磅喎,不過睇落你個仔仔就好似高好多喇....
    我係pump出嚟餵,1日4餐,每餐210-220ml,佢day time飲奶好準時,一定係9點,13點,17點,個tolerance係within 30 min,不過臨瞓嗰餐奶就可以係2100-2200時段任何時間,仲要好難餵.

    回覆刪除
  16. 個日我都有問過我mami, 佢話人奶bb真係會痴身d, 你試下搵條毛巾你揼少少奶上去, 俾佢索住, 可能會好d........ 有時bb真係可能想聞下你既味道得到慰藉
    6個月先俾bb食其他食物.........小吉婆婆已經開始俾小吉試食糊仔了, 一日俾一兩匙佢試, 佢話等佢慢慢學下, 宜家佢都食得好好, 仲開始自己揸匙食, 不過當然食到一面都係~

    回覆刪除
  17. 我都唔可以自己帶bb去健康院!!
    因為打完針又完拎藥......太多野要整唔可能我一個人攪得掂!!
    好彩我到一歲先要再帶bb返健康院

    回覆刪除
  18. bumbo我係荷花見有得買,但千祈唔好買,好細張+唔穩陣,我見另外有隻仲好,係綁住張 大人椅度的,又有安全帶又可以+枱,昇仔都有張,但坐唔得耐,因為bb鐘意四圍爬四圍企四圍"煜",都係學行車好d

    回覆刪除
  19. 我本來都打算買Bumbo Chair.....但宜家要考慮先lu...

    回覆刪除
  20. 好危險呢~
    http://www.youtube.com/watch?v=6BtdKa4ybTQ

    回覆刪除
  21. Cary- Bumbo呢排在美國要回收番晒,所以要全部收起停售.
    所以遲d至買,啦..一定有更安全的新設計
     

    回覆刪除
  22. 嘩....... 張bumbo好危險喎!

    回覆刪除
  23.  你餵人奶個仔都咁大隻, 算係咁... 係呀自己同阿仔出街, 隨時遇著佢扭計都幾難頂, 有人仲要用好衰0既眼神"啤"你, 好似暗示你好抱0下個仔啦...喊到嘈生哂... 我都試過幾次...成個癲婆咁...

    回覆刪除
  24. 其實SHEENA 4個月時我已經有比佢食米糊, 你可以試下, 一日一兩匙咁...... BUMBO 就唔好買啦, 因為坐得唔耐, 最衰我果張借左比人 ~~~~

    回覆刪除